ik ben er erg ziek van geworden | weet iemand de tolerantie tijd??
#2
Volgens mij is het de beste paddo-trip die je kan hebben
Alleen jammer van de misselijke voorverschijnselen en in het in slaap vallen.
Maar je moet er iets voor over hebben natuurlijk.
#3
Ze zijn tegenwoordig te koop in smartshops, en vroeg me af of iemand hier al een ervaring mee heeft gehad. Ze worden gedroogd verkocht, dat mag omdat het een heel ander soort paddestoel is met andere werkzame stoffen als de "traditionele" paddo's. Er wordt over gezegd dat de trip meer in je hoofd zit, en niet zo visueel. Ik weet nog niet of ik dit positief vind of negatief. Weet iemand of het sterk is, en of het enigszins met andere paddo's valt te vergelijken?
naart schijnt is het wel een pak sterker dan paddos, aangezien ge er bijna doodservaringe mee kunt krijge, uit het lichaam trede etc.
ook is het meer een delirium en geen psychedelicum (zoals paddos wel zijn), je krijgt levendige hallucinaties, ziet mense die er niet zij etc.
#6
Hoewel veel mensen zeggen dat de trip redelijk duister is, wil ik zeker nog een keer Amanitas proberen
#7
Het is wat meer een delerium middel schijnt in plaats van een klassiek tripmiddel; waardoor de hallucinaties die je hebt echter lijken en niet zo kleur patroon gebaseerd zijn en het mentale aspect schijnt ook heel anders te zijn.
Ik heb er geen ervaring mee maar je kan op www.erowid.org ervaringen lezen.
#8
Heb je het al gedaan dan?
#9
dat zeg ik toch niet
Als mij iets interesseert van drugs zoek ik erover op dat wil toch niet zeggen dat ik het al geprobeerd heb
#10
Ikzelf vond het effect zoveel milder dan gewone paddo's.
Heb het een 6tal maal gedaan, maar de hoogste dosis die ik gebruikt heb was (maar?) 3 vrij grote gedroogde paddestoelen. vond het effect echt heel mild, gaf enkel een euforisch gevoel en totaal geen trip in vergelijking met paddo's of lsd. het leek het best, op het gevoel dat lsd helemaal in het begin aan het opkomen is, maar verder ging het dan ook niet.
Helaas.
Iemand met betere ervaringen?
#11
dit is gewoon dissoacitief oftewel(totale hallicunaties van je eigen persoonlijkheid weg)
LEUK-NIETLEUK
#12
Heeft iemand ervaring met het 25x concentraat? Is het uberhaupt nog wel in de smartshop te krijgen. Het heeft recentelijk mijn aandacht getrokken, ik had er daarvoor nog nooit van gehoord. Ik ga zo even in de smartshop in Leiden kijken want Azarius verkoopt het in ieder geval niet meer.
Het schijnt relaxt te zijn in combinatie met cannabis als je het in een joint doet. Lijkt me ook wel relaxt. Iemand ervaring met het roken van AM (of liever nog, het extract)?
Ook een verhaal gelezen over een gozer die elke ochtend drie lepels gedroogde AM at en zich de hele dag chill voelde. Ook niet verkeerd lijkt me, maar wel een beetje prijzig als je ze niet zelf plukt denk ik.
#13
Hey,
Ik heb een vliegenzwam gevonden. En ik heb het witte gedeelte uit de hoed gehaalt zodat het beter kan drogen. Maar het is m'n eerste keer dus ik heb nog wat info nodig (:
Is het gevaarlijk/slecht voor je? en wat moet je doen als er iets misgaat?
Is alle giftige stof eruit als je het laat drogen?
Hoelang duurt het voordat de trip is uitgewerkt en hoeveel moet je ongeveer van de paddenstoel nemen?
Als je last van astma of iets anders hebt, kun je het dan wel nemen of is het gevaarlijk?
Kun je angstaanvallen krijgen? en de tijd na dat je de trip hebt genomen flashbacks krijgen?
Kun je het door eten/cake heendoen of krijgt het dan weer de giftige stoffen terug?