Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik heb een vliegenzwam gevonden. En ik heb het witte gedeelte uit de hoed gehaalt zodat het beter kan drogen. Maar het is m'n eerste keer dus ik heb nog wat info nodig (: Is het gevaarlijk/slecht voor je? en wat moet je doen als er iets misgaat? Is alle giftige stof eruit als je het laat drogen? Hoelang duurt het voordat de trip is uitgewerkt en hoeveel moet je ongeveer van de paddenstoel nemen? Als je last van astma of iets anders hebt, kun je het dan wel nemen of is het gevaarlijk? Kun je angstaanvallen krijgen? en de tijd na dat je de trip hebt genomen flashbacks krijgen? Kun je het door eten/cake heendoen of krijgt het dan weer de giftige stoffen terug? Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden! Bye!"
"Nee ik heb nog nergens ervaring mee. Maar wat kan er allemaal misgaan met het nemen en wat moet je doen om het tegen te houden?"