#1
Ik heb net in de Sjamaan hier het volgende gekocht: r18 non bzp
Trance.
Dat staat er op. Herbal X is dit dus.. ik heb er eentje genomen, en het gaat best lekker nu.
Ik heb wel vaker die soort onzin geprobeerd, en het had nooit effect. Nu voel ik hem wel.
Trance.
Dat staat er op. Herbal X is dit dus.. ik heb er eentje genomen, en het gaat best lekker nu.
Ik heb wel vaker die soort onzin geprobeerd, en het had nooit effect. Nu voel ik hem wel.
