Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsr18 non bzp Trance

r18 non bzp Trance

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net in de Sjamaan hier het volgende gekocht: r18 non bzp
Trance.
Dat staat er op. Herbal X is dit dus.. ik heb er eentje genomen, en het gaat best lekker nu.
Ik heb wel vaker die soort onzin geprobeerd, en het had nooit effect. Nu voel ik hem wel.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de werkzame stof in dit middeltje en wat voel je nou precies?

Beetje meer info en misschien word dit nog een topic met inhoud. :wave:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Wat is de werkzame stof in dit middeltje en wat voel je nou precies?
Klik om te vergroten...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je dit topic inhoudsloos vind, dan had je niet hoeven te reageren toch>?
Er staat nergens in de forumregels dat je verplicht bent om op topics te reageren!
Dus die opmerking snap ik al weer niet. Maarja.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op dat ding hoort wel te staan wat voor stofjes erin zitten. Als je dit erbij verteld kunnen we met een gerichter antwoord komen ipv gokken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Als je dit topic inhoudsloos vind, dan had je niet hoeven te reageren toch>?
Er staat nergens in de forumregels dat je verplicht bent om op topics te reageren!
Dus die opmerking snap ik al weer niet. Maarja.
Klik om te vergroten...

Maar wat wel in de forum regels staat is dat onzin alleen in het onzin forum thuis hoort. En een topic zonder inhoud is onzin. Sterker nog, de meeste topics in onzin hebben nog meer inhoud dan wat jij hier post. :openmouth:

En ik vraag het toch vriendelijk? Waarom ik reageer is omdat ik oprecht geïnteresseerd ben, en meer wil weten. Wat jij daar niet aan snapt begrijp ik niet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze troep bevat:
Benzylpiperazine 100 mg
Trifluromethylphenylpiperazine 25 mg
Capsimum Annuum 30mg
Caffine anhydrous 40 mg
Zinger officinal 40 mg
SAlix Alba extract 50: 1 60mg

Known side effects:( which vary from user to user: ) Racing heart-rates, hallucinations, increased energy, visual distortion, grinding, disassociation, anxiety.

Ik hoop dat iemand hier wijzer uit wordt :)...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had geen hartkloppingen en geen angst..
Wel gewoon een heel fijn gevoel, muziek luisteren was fijn etc.
Gewoon een soort xtc pilletje, alleen met iets minder effect..
Dus geen kaakklem en geen verwijde pupillen..
Ik vond het wel een lekkere capsule, de eerste die ik écht wel redelijk vond.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, dus wel BZP en TFMPP. :P
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou klinkt gezellig.
Angst
Hartkloppingen
Dissociatie

:confused:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Ik heb wel vaker die soort onzin geprobeerd, en het had nooit effect.
Klik om te vergroten...

Dat is dus de reden waarom ik nooit van dit soort troep koop. Wel leuk om te horen dat sommige toch wel de moeite zijn.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
Haha, dus wel BZP en TFMPP. :P
Klik om te vergroten...

Dan hoort het topic bij RC's denk ik toch?

Verder schijnt het niet heel erg bijzonder te zijn dacht ik?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Petrovic zei:
Haha, dus wel BZP en TFMPP. :P
Klik om te vergroten...

Dan hoort het topic bij RC's denk ik toch?

Verder schijnt het niet heel erg bijzonder te zijn dacht ik?
Klik om te vergroten...
Met die stofjes erin is het niet bepaald een herbal nee. :P

Ik heb zelf ook ervaring met bzp en tfmpp, het zit ook in zoo7 wat in sommige smartshop te halen is. Zelf vond ik het beste een fijne stimulant met een licht trippent effect. Bij mij klonk de muziek ook erg lekker btw.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het gevoel is een beetje moeilijk te omschrijven eigenlijk..
Een beetje vaag, en ook echt fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."