Ik had ze uit een greppeltje. Het stond er helemaal vol met kleine berkjes en allemaal vliegenzwammen. Bij de meesten was het dikkere witte gedeeltje onder het vlies helemaal aangevreten door wormpjes helaas. Ben toen dus maar heel selectief geweesd.
Anyway! Gisteravond... eerst wat in een pijp. Hier kreeg ik een dromerig gevoel val, lekker in de kop maar bleef erg actief.
Later maakte ik thee en na een beetje afkoelen gooide ik er de amanita bij, zon 7-8 hoedjes gok ik. Had helaas geen weegschaal bij de hand. Of dat zo betrouwbaar was geweesd is ook maar de vraag gezien ze zeggen dat kleinere krachtiger zijn.
Had aardig wat moeite het naar binnen te krijgen, heb er 20 minuten over gedaan. Echt lekker was het niet. Ik werd wat misselijk en had wat buikpijn en de effecten kwamen erg langzaam (had gewoon normaal gegeten). Ik had eerst na het roken al heel veel zin in lekker knus tegen mn vriendin aanzitten en dat werd steeds sterker totdat ik op een bepaald moment me in mn gedachten bezig ging houden met het doorgronden van vreemde gedachtes. Ik heb echt heel lang over iets nagedacht dat me compleet onlogisch leek, wat dan uiteindelijk maar logisch moest worden. Ik liet dingen in mijn gedachten bewegen en het voelde alsof ik zelf bewoog. Ojectten voelen was ik veel mee bezig en ik heb wat random gesprekken in het niets gehad. Mijn vriendin vertelde me dat ik haar helemaal grondig heb onderzocht.
Verder gingen er rimpelingen door mijn blikveld.
Wat me opvalt is dat ik zelf het niet helemaal na kan vertellen en dat mijn vriendin wat sommige dingen betrefd iets meer weet.
Gezien mn gewicht (+- 97) en het feit dat ik gewoon avondeten heb genuttigd had ik welicht nog wel wat meer kunnen nemen. Het was in ieder geval een prettige belevenis.
Zo, wie weet dat ik vanavond nog even een fatsoenlijk tripreport hierover in elkaar flans.
Die actieve high bij het roken bevalt me wel trouwens
![:grin:]()