Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels in subtropisch zwembad..

Truffels in subtropisch zwembad..

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, het lijkt me een erg drukke setting. Als je een doorgewinterde psychonaut bent zal het wel goed gaan.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
zelf zou ik niet met een vol portie daar heen gaan truffles kunnen soms heel hard uit pakken heb ik zelf ervaren :P
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, ik ben van plan om met een vriendengroep van ca. 8 personen truffels te eten in een subtropisch zwembad :hearteyes: .. Lijkt jullie dit een goed idee?

Groeten, Butcher :)
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, maar buiten in de kou lijkt me toch ook niet echt aangenaam..
Als er nog mensen zijn die zeggen dat het een slecht idee is, zullen we een andere locatie kiezen :wink:
Vindt iemand het wel een goed idee? :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien ben je wel 6u van de kaart, willen jullie al die tijd in het water blijven.
Een douche daarentegen is erg aan te raden, een ligbad ook maar om nou in -zoals genoemd- een druk zwembad met allemaal kinderachtige koters te gaan trippen... beetje een slecht idee.
Lijkt me wel grappig om jullie te observeren terwijl jullie los gaan op de glijbaan en in de wildwaterbaan! :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Allemaal gillende kinderen en drukte in een afgesloten ruimte is niet zo'n goede tripruimte. Ik zou gewoon zorgen dat je een huis vrij hebt waar je met zn allen kunt trippen. Als dit niet te regelen is, kan je misschien een huisje huren voor met zn achten. Dan kan je ook makkelijker bepalen of je binnen blijft of even naar buiten gaat.

Als je het toch gaat doen, ben ik wel heel benieuwd naar je ervaring :grin:
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zal waarschijnlijk ook wel het subtropisch zwembad worden, aangezien we een vrij eigenwijze bende zijn :grin: ... Maar we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Ik zal alleszinds zeker en vast laten weten hoe het geweest is, misschien zelfs een reportje... :stoned:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom vraag je het dan eigenlijk? =p
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je wel is eerder truffels gebruikt? Je zegt dat je wel voor hetere vuren hebt gestaan... Maar je moet de kracht van truffels absoluut niet onderschatten, vooral bij een bad trip in een te drukke ruimte kan je nog wel is paranoïde worden.

Ik zou het absoluut niet onderschatten!

Ik ben bij een bad trip wel is knock out gegaan, je moet absoluut niet je bewustzijn verliezen in het zwembad.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
the butcher zei:
Het zal waarschijnlijk ook wel het subtropisch zwembad worden, aangezien we een vrij eigenwijze bende zijn :grin: ... Maar we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Ik zal alleszinds zeker en vast laten weten hoe het geweest is, misschien zelfs een reportje... :stoned:
Klik om te vergroten...
Dan verwacht ik wel een tripreportje van je! :wink:
Met een beetje geluk zal je jezelf niet gek laten maken door al die nuchtere mensen daar en zal het een subtropisch tripparadijs worden! :hearteyes:
Wanneer ga je trippen?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het niet te druk is, kan het wel geniaal worden :grin: Ik zou dan wel voor een doordeweekse dag gaan, zodat je het hele bad bijna voor jezelf hebt. Veel plezier en ik ben benieuwd :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
the butcher zei:
we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Klik om te vergroten...
Zoals?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou sowieso niet zo'n hoge dosis nemen als je dit wilt doen, niet meer dan een half bakje ofzo.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou het echt niet doen. Heb ooit van de kaart in het Tikibad gezeten ( wel anders dan met truffels natuurlijk) maar vond de herrie en schreeuwende koters en de gezinnen echt zwaar a-rielext. Ik kan me zo voorstellen dat het niet echt een inspirerende omgeving is als je tript :grin:

Water is wel cool natuurlijk. Maar ga dan lekker thuis in bad zitten :)

Beeeb
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van de kaart kan van alcohol tot nootmuskaat zijn...specificeer je alstublieft.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
hangt ervanaf hoe vaak jullie truffels al hebben gedaan...
als jullie beginners zijn raad ik het af, je kan het als je meer ervaring hebt nog altijd eens in een subtropisch zwembad doen.
zijn jullie ervaren dan is het waarsschijnlijk wel eens vet om te doen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
psych-out zei:
hangt ervanaf hoe vaak jullie truffels al hebben gedaan...
als jullie beginners zijn raad ik het af, je kan het als je meer ervaring hebt nog altijd eens in een subtropisch zwembad doen.
zijn jullie ervaren dan is het waarsschijnlijk wel eens vet om te doen.
Klik om te vergroten...

Het is waarschijnlijk hun eerste keer. Dat maak ik op uit dit stukje:
Maar we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Klik om te vergroten...
Het is dus best wel dom van ze. Maar goed. Leren ze het gelijk af als het fout gaat.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik je eerdere posts goed gelezen hebt word dit dus je eerste keer.
Dan zou ik het niet doen, maar aangezien jullie een "eigenwijze bende" moet je 't vooral doen :rock:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
Leren ze het gelijk af als het fout gaat.
Klik om te vergroten...

Als het maar niet ál te fout gaat, meneer Klink staat al handenwringend klaar voor het volgende verbod......
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nathaniel zei:
TeKNoZem zei:
Leren ze het gelijk af als het fout gaat.
Klik om te vergroten...

Als het maar niet ál te fout gaat, meneer Klink staat al handenwringend klaar voor het volgende verbod......
Klik om te vergroten...

Ik zou inderdaad een lage dosis pakken zodat je niet teveel mindfucks hebt. Gewoon lekker relaxed met vervormingen en een goed gevoel daar rondhuppelen. Als er iets fout gaat zal het wel weer goed fout gaan.

En inderdaad een rustige dag uitkiezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."