#1
Hey.
Heeft iemand daar ervaring mee? Is het wel aan te raden aangezien er best veel op je af zal komen als je een stevige portie in je mik duwt.
Het lijkt mij wel tof om het te proberen aangezien er toch een groot straatfeest is hier voor de deur, en iedereen dan toch de hele nacht buiten is. Ik was vanplan om gewoon hier bij mijn huis het te proberen zodat ik toch in een vertrouwde omgeving ben, aangezien ik hier al mijn hele leven woon. En er heel erg mooi siervuurwerk wordt afgestoken hier in de wijk waar ik woon.
Mijn vraag is dus. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Met paddo's op ofzo, en hoe was het?
Groetjes Equili
Heeft iemand daar ervaring mee? Is het wel aan te raden aangezien er best veel op je af zal komen als je een stevige portie in je mik duwt.
Het lijkt mij wel tof om het te proberen aangezien er toch een groot straatfeest is hier voor de deur, en iedereen dan toch de hele nacht buiten is. Ik was vanplan om gewoon hier bij mijn huis het te proberen zodat ik toch in een vertrouwde omgeving ben, aangezien ik hier al mijn hele leven woon. En er heel erg mooi siervuurwerk wordt afgestoken hier in de wijk waar ik woon.
Mijn vraag is dus. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Met paddo's op ofzo, en hoe was het?
Groetjes Equili