Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het wel aan te raden aangezien er best veel op je af zal komen als je een stevige portie in je mik duwt. Het lijkt mij wel tof om het te proberen aangezien er toch een groot straatfeest is hier voor de deur, en iedereen dan toch de hele nacht buiten is. Ik was vanplan om gewoon hier bij mijn huis het te proberen zodat ik toch in een vertrouwde omgeving ben, aangezien ik hier al mijn hele leven woon. En er heel erg mooi siervuurwerk wordt afgestoken hier in de wijk waar ik woon. Mijn vraag is dus. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Met paddo's op ofzo, en hoe was het? Groetjes Equili"
"Hoelang zal ik ze dan van te voren in nemen dan? Aangezien ik geen zin heb om helemaal te trippen en dan iedereen nog gelukkig nieuw jaar wensen, heb liever dat hij daarna inwerkt wanneer ik mijzelf terugtrek op het dakterras met een dekentje en chillende muziek erbij. En welke is het beste aan te raden voor het meeste visuele effect, aangezien ik al meerdere keren Tampantentis(weet niet of dat de juiste spelling is) en Atlantis heb geprobeerd, vond ze beide wel chill. Zou de Mexicana iets zijn voor het mooie spectakel?"
"Ik hoef niet bij dat straatfeest te zijn, zat meer eraan te denken om dan chillend op het dakterras te zitten in een relaxte stoel kijkend naar al het moois dat de lucht ingaat (heb ver uitzicht op mijn dakterras) Weten jullie misschien iets anders wat het vuurwerk extra mooi maakt maar wat minder heftig is als paddo's/truffels?"
"Dat ik geen garantie heb, dat weet ik inderdaad al Het probleem is dat ik nu niet aan een chemische tripmiddel kan komen aangezien ik de betreffende persoon pas na oud en nieuw zie wanneer school weer begint :P En ik heb zijn nummer niet. Ik zit er dus aan te denken om dan een halve portie atlantis of mexicana ga in nemen. En als alles gewoon lekker en goed gaat, neem ik de rest wel in. Ik heb zelf nog nooit de mexicana geprobeerd, maar de atlantis heb ik al meerdere keren genomen en het typische van de atlantis bij mij is dat de lucht altijd voor de ene helft blauw is en de andere helft paars/roze, zelfs wanneer het nacht is. Dus ben benieuwd wat voor spectakel ik te zien ga krijgen wanneer alle pijlen de lucht in gaan. Hebben jullie nog enige tips voor mij?"
"Heeft iemand ervaring met de mushrock ''Psilocybe Galindoii'' ? Ze waren limited edition bij mijn locale smartshop en schijnen goeie hallucinaties te geven. Maar ik heb er nog nooit van gehoord, en op internet wordt ik er ook niks wijzer van. Iemand ervaring mee?"