Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst Time Salvia

First Time Salvia

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ook ik ga binnenkort voor het eerst aan de salvia.
kan iemand mij vertellen hoe het visueel is gesteld met dit goedje?

is het bijvoorbeeld net zo kleurrijk als bijv dmt , lsd en paddo's en zie je ook allerlei patronen tijdens de trip? of is het in de verste verte er niet mee te vergelijken?
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had vooral versmolten visuals. Alles kleefde aan elkaar en versmolt met elkaar, zag allemaal lagen die over elkaar heen gleden, mijn voeten als stukken kauwgom die aan de straat plakte. Maar het kan zijn dat de volgende keer dat ik het rook alles er weer anders uit ziet..
dus ik zou zeggen: probeer het! wel op een veilige plek. En verwacht niet dat je erop voorbereid bent.. dat dacht ik dus wel, ik wist dat het heel heftig was, maar zo erg? niet normaal. Misschien hebben ervaren trippers hier geen last van, ik rook alleen weed. Maar voor mijn gevoel word je door een intense salvia trip altijd weggeblazen...

gr!
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok duidelijk
en hoe zit het met die ongekeerde tolerantie waarover ik net lees.
is het zo dat dit voor de lange termijn geld of voor vlak op elkaar volgende trips op bijv dezelfde dag?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
trojan.exe zei:
ok duidelijk
en hoe zit het met die ongekeerde tolerantie waarover ik net lees.
is het zo dat dit voor de lange termijn geld of voor vlak op elkaar volgende trips op bijv dezelfde dag?
Klik om te vergroten...

Op korte termijn, Dus bij de 2e keer binnen 10 uur trippen heb je in princiepe minder nodig voor hetzelfde effect.

De omgekeerde tolerantie zal niet meer optreden na zo'n dag of 6/7.
Net als bij paddo's en LSD een zeer snelle gewenning maar dan omgedraaid :wink:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kbus zei:
Hartstikke mooi! :)

Dit weekend is het zo ver, ben benieuwd of het 'my cup of tea' is , we zullen zien. :grin:
Klik om te vergroten...
En, hoe was het?
p
puppycoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia is best een hele leuke drug het nadeel vindt ik is altijd dat het naar mate je vaker gebruikt het beter werkt. Zo lees ik verschrikkelijk veel gevallen van mensen die helemaal niks voelen de eerste keer na het gebruiken van redelijke sterke extracten 30x.
Dit geld trouwens voor mij niet het was geweldig zelfs de eerste keer het is heel bizar voor even wordt je egt weggeblazen heel ergens anders heen.
Maar een tip zoek gewoon even op hoe je het moet roken want dat scheelt egt in het resultaat.
K
KbusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Twilight zei:
Kbus zei:
Hartstikke mooi! :)

Dit weekend is het zo ver, ben benieuwd of het 'my cup of tea' is , we zullen zien. :grin:
Klik om te vergroten...
En, hoe was het?
Klik om te vergroten...

Helaas is het er nog niet van gekomen! Ik dacht het perfecte moment te hebben, huis voor mezelf maar dit ging helaas niet door! Nu gaan m'n ouders begin februari een hele week naar Aruba dus dat is de uitgelezen kans!

Ik laat het zo snel mogelijk weten hoe het was en wat ik beleefd heb, misschien een tripreportje erbij!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kbus zei:
Twilight zei:
Kbus zei:
Hartstikke mooi! :)

Dit weekend is het zo ver, ben benieuwd of het 'my cup of tea' is , we zullen zien. :grin:
Klik om te vergroten...
En, hoe was het?
Klik om te vergroten...

Helaas is het er nog niet van gekomen! Ik dacht het perfecte moment te hebben, huis voor mezelf maar dit ging helaas niet door! Nu gaan m'n ouders begin februari een hele week naar Aruba dus dat is de uitgelezen kans!

Ik laat het zo snel mogelijk weten hoe het was en wat ik beleefd heb, misschien een tripreportje erbij!
Klik om te vergroten...

Ik wil je niet opstoken ofzo, maar in principe is een half uurtje alleen thuis genoeg.
Dan ben je echt weer back on earth :P De 'stank' is dan het grootste probleem..
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag heb ik ook salvia geprobeerd. Ik en X hebben eerst beiden een gram gedroogd blad oraal genomen.
We hebben het gedroogde blad eerst 5 a 10 minuten in het water gelegd en dan een minuut of 20 in de mond gelegd (Het waren allemaal kleine stukjes blad dus het was lastig om hier een "quid" van te maken). We probeerden niet te slikken. Na een minuut of 20 hebben we dit weer uitgespuugd (ik had toen ook zoveel speeksel in mijn mond dat ik het niet meer binnen kon houden).

X merkte hier een subtiel effect van, ik nog niets. We hebben daarna het 10x extract erbij gepakt en dit met een bong en stormaansteker gerookt. Hiervan merkten we beiden effect: het zicht werd een beetje schokkerig, en als je de ogen dichtdeed ging je raar denken. Ik had echter het idee dat zodra ik mijn ogen open deed het weer bijna helemaal weg was.

Het effect was niet zoals ik het had verwacht, we hebben samen 1 gram 10x extract opgerookt, maar het effect was niet meer dan een soort van stoned.

Ik heb nog wat gedroogd blad dus wellicht probeer ik dat later nog een keertje.
K
KbusLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Kbus zei:
Twilight zei:
En, hoe was het?
Klik om te vergroten...

Helaas is het er nog niet van gekomen! Ik dacht het perfecte moment te hebben, huis voor mezelf maar dit ging helaas niet door! Nu gaan m'n ouders begin februari een hele week naar Aruba dus dat is de uitgelezen kans!

Ik laat het zo snel mogelijk weten hoe het was en wat ik beleefd heb, misschien een tripreportje erbij!
Klik om te vergroten...

Ik wil je niet opstoken ofzo, maar in principe is een half uurtje alleen thuis genoeg.
Dan ben je echt weer back on earth :P De 'stank' is dan het grootste probleem..
Klik om te vergroten...

Ik ben nogal gevoelig voor het idee dat er nog iemand thuis kan komen, daarom wil ik gewoon alle rust en tijd hebben en er een goed avondje voor in kunnen plannen! Dit is dan toch de fijnste setting, vooral voor iets wat m'n eerste keer zal zijn en ik dus niet weet hoe of wat het met me zal doen!
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
heey Kbus, ik heb al een paar keer salvia gedaan en ik kan je wel wat tips geven:
-rook het in een bong, maar nog beter een salviapijpje http://www.dutch-headshop.nl/images/tin ... minium.jpg als je die niet hebt, je krijgt ze GRATIS als je salvia bestelt op dutch-headshop.nl, en daar krijg je je bestelling altijd binnen 3 dagen in huis echt heel snel.
-als je al wat ervaring hebt met blowen hoef je echt geen bladeren te doen die werken soft.
-bij het inhaleren MINIMAAL 25 seconden je adem inhouden, dan pas werkt het, en meestal voel je m dan al meteen(ik had bijvoorbeeld een 20x extract en alles verdubbelde en schommelde echt te gestoord :openmouth: )
-zoals sommige al zeiden: het duurt echt maar heel kort 30 a 40 minuten dan ben je weer normaal en voel je m echt nog heel licht.

zeg maar als je nog wat wilt weten en succes met andere planeten :P
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacebilly zei:
Ik had vooral versmolten visuals. Alles kleefde aan elkaar en versmolt met elkaar, zag allemaal lagen die over elkaar heen gleden, mijn voeten als stukken kauwgom die aan de straat plakte. Maar het kan zijn dat de volgende keer dat ik het rook alles er weer anders uit ziet..
dus ik zou zeggen: probeer het! wel op een veilige plek. En verwacht niet dat je erop voorbereid bent.. dat dacht ik dus wel, ik wist dat het heel heftig was, maar zo erg? niet normaal. Misschien hebben ervaren trippers hier geen last van, ik rook alleen weed. Maar voor mijn gevoel word je door een intense salvia trip altijd weggeblazen...

gr!
Klik om te vergroten...
lol, ik had ook zoiets vaags, bij mij schommelde alles en ik zag mijn armen helemaal uitgerekt, als ik mn vrienden aankeken, die keken mij heel aandringerig aan omdat ik als eerste had gesmoket en niet doorhad dat ik de salvia moest doorgeven, ik moest namelijk fucking hard lachen omdat ik mijn vriends gezicht 3 keer zag. verder dacht later een van mn vrienden ook dat hij door de vloer heenzakte :tearsofjoy: .
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
salviatripje zei:
heey Kbus, ik heb al een paar keer salvia gedaan en ik kan je wel wat tips geven:
-rook het in een bong, maar nog beter een salviapijpje http://www.dutch-headshop.nl/images/tin ... minium.jpg als je die niet hebt, je krijgt ze GRATIS als je salvia bestelt op dutch-headshop.nl, en daar krijg je je bestelling altijd binnen 3 dagen in huis echt heel snel.
-als je al wat ervaring hebt met blowen hoef je echt geen bladeren te doen die werken soft.
-bij het inhaleren MINIMAAL 25 seconden je adem inhouden, dan pas werkt het, en meestal voel je m dan al meteen(ik had bijvoorbeeld een 20x extract en alles verdubbelde en schommelde echt te gestoord :openmouth: )
-zoals sommige al zeiden: het duurt echt maar heel kort 30 a 40 minuten dan ben je weer normaal en voel je m echt nog heel licht.

zeg maar als je nog wat wilt weten en succes met andere planeten :P
Klik om te vergroten...

Bedoel je hier geen 3 a 4 minuten? Bij mij duurt het trippen zelf namelijk ongeveer zolang ( bij heftigere ervaringen misschien wat langer). Daarna nog 10 minuten een licht stoned gevoel, maar dan toch wel weer helemaal nuchter zo'n een kwartier na inname.
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
salviatripje zei:
heey Kbus, ik heb al een paar keer salvia gedaan en ik kan je wel wat tips geven:
-rook het in een bong, maar nog beter een salviapijpje http://www.dutch-headshop.nl/images/tin ... minium.jpg als je die niet hebt, je krijgt ze GRATIS als je salvia bestelt op dutch-headshop.nl, en daar krijg je je bestelling altijd binnen 3 dagen in huis echt heel snel.
-als je al wat ervaring hebt met blowen hoef je echt geen bladeren te doen die werken soft.
-bij het inhaleren MINIMAAL 25 seconden je adem inhouden, dan pas werkt het, en meestal voel je m dan al meteen(ik had bijvoorbeeld een 20x extract en alles verdubbelde en schommelde echt te gestoord :openmouth: )
-zoals sommige al zeiden: het duurt echt maar heel kort 30 a 40 minuten dan ben je weer normaal en voel je m echt nog heel licht.

zeg maar als je nog wat wilt weten en succes met andere planeten :P
Klik om te vergroten...

Bedoel je hier geen 3 a 4 minuten? Bij mij duurt het trippen zelf namelijk ongeveer zolang ( bij heftigere ervaringen misschien wat langer). Daarna nog 10 minuten een licht stoned gevoel, maar dan toch wel weer helemaal nuchter zo'n een kwartier na inname.
Klik om te vergroten...

tja ik weet niet maar ik voelde m in totaal echt wel 30minuten ofzo, en het trippen was denk ik zelf een kwartier lang, mss heb ik wel andere dan de meeste of jij wel andere dan ik of jij hebt andere dan de rest :confused: :confused: maar ik had het zowieso langer dan 4 minuten
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn eigen eerste ervaring van niet al te lang geleden was ook maar een paar minuten trippen, daarna stoned. Maar het effect was niet zo sterk als wat ik verwacht (en gelezen) had. Ik had een 10x extract. Volgende keer 20x.
K
KbusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vanavond is het zover, ik heb nog een bult lachgas liggen dus dat zal vanavond er ook wel weer doorheengaan. Ik laat jullie weten hoe het was!
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lijkt me alleen niet verstandig om die lachgas te combineren met de salvia, maar dat heb je vast zelf ook al bedacht. Ben benieuwd wat je er van vindt!
K
KbusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga het natuurlijk niet tegelijkertijd gebruiken! :wink: Ik ben zelf ook benieuwd wat ik er van vind haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."