Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb één gram 15x gekocht. Het is niet echt een poeder maar het is wel héél fijn gemalen. En als ik zegmaar 1/10e in een kop van de waterpijp stop, lijkt me zo'n hoeveelheid ala een grote mespunt zo weinig voor het wegbranden en roken. Maar dit is dan toch wel genoeg?"
"Dag Forummers. Ik heb besloten een keer salvia te gaan gebruiken. Maar nu heb ik toch nog even wat vragen zodat ik op de juiste manier kan trippen. Ik heb vanmiddag bij de Smart Shop 15x extract gehaald, bij de shop werd mij aangeraden te beginnen met 1/20 van een gram. Nu vroeg ik hem of het extract niet door het gaasje zal vallen en hij adviseerde mij een kleine basis van de bladeren te gebruiken zodat het er niet doorheen valt. Maar nu is dus even mijn vraag; Is 1/20 van een gram de juist dosering voor een eerste keer en als je bladeren als basis gebruikt, zodat het er niet doorheen valt, krijg je dan niet teveel binnen? Maar het lijkt me ook dat je wanneer je alleen het extract gebruikt, haast niets in de kop hebt? Mocht iemand verder nog tips hebben voor een fijne/goede trip, dan hoor ik ze ook graag!"
"Ik twijfel ook niet over de werking van de hoeveelheid, maar was meer of het extract bij die hoeveelheid uit zichzelf goed brand en goed te roken is in een waterpijp zonder tabak o.i.d."
"Oké, bedankt voor je antwoord! Ga het aankomend weekend doen waarschijnlijk dus ik ben benieuwd."
"Mijn excuses, ik had even aan moeten geven dat ik wel gebruik ga maken van een bong en niet van een shisha. Ik heb een bong van 18cm groot die mijn voorkeur heeft, dit omdat het een vrij kleine bong is en zo een goede compromis tussen een puurpijp en bong is. Ook heb ik een bong van 35cm maar die lijkt me net iets te groot. Of ik moet voor mijn glazen reus van 60cm gaan maar dat lijkt me helemaal niet een succes."
"Wat soldier zegt; het lijkt me geweldig om met je 'partner' zo samen te trippen. Vooral dat plassen komt me bekend voor. Je voelt je helemaal leeglopen, erg fijn! Maar een groot nadeel vond ik dat ik na het plassen echt dacht dat ik in m'n broek had gezeken. Ik heb wel eens een vrij lange tijd op de bank gezeten met een schaamtegevoel en angst om m'n maat te vertellen dat ik in zijn huis in m'n broek had geplast!"
"Ik heb die avond ook een paar trekken genomen van een bong met wiet, dus dat heeft helaas ook niet geholpen!"
"Deze webpage in combo met muziek als Sigur Rós: http://www.rainymood.com/ Over één worden met de natuur gesproken! [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Welke soort heb je de eerste keer gehad? Zoals de eerste opmerkingen al zeggen; als de eerste keer een goede ervaring was, waarom dan nu anders doen? Tenzij dit natuurlijk zwak was en niet het gewenste effect, maar als de trip goed was zou ik gewoon bij hetzelfde blijven. Mijn eerste paar keer waren ook gewoon de Mexicana. Je merkt vanzelf wel na een paar keer trippen dat je de 'ervaring' hebt of er klaar voor bent om een stapje verder te gaan."
"Ik heb afgelopen weekend deze webpage erop gezet; http://www.rainymood.com/ in combinatie met onderstaand nummer, met de oogjes dicht. Ik was één met de natuur, het regenwoud, de planten, de dieren. De hele mensheid was dom om de wereld zo vol te bouwen, wáár zijn we mee bezig als de natuur zo mooi is? Deze gedachte bracht me niet down maar liet me houden van moeder natuur en al haar pracht. Een erg intens gevoel. (ik ben zo niet goed in gevoelens uitleggen) [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v-vnT5T1fN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"