Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMescaline - of en hoe?

Mescaline - of en hoe?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijk, je gaat er alleen wel van kotsen.
M
MetamorfinuanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, ik heb een vraagje voor de mensen hier die verstand/ervaring met mescaline hebben, ik had er laatst het een en ander van opgezocht en het lijkt me wel leuk om eens te proberen :tearsofjoy:

Alleen weet ik ten eerste niet hoe je het moet nemen (inslikken, roken) :confused: en ten tweede weet ik niet hoeverre het legaal is om het zelf te kweken. Ik had verhalen gehoord over smartshops die zaadjes mogen verkopen, alleen niet de cactus zelf of de werkzame stoffen. Is dit weer zo'n domme maatregel van de overheid of zijn ook de zaadjes verboden? En als je ze hebt, moet je ze dan onder een lamp kweken en zo ja, is dat dan ook legaal? :confused:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
In Nederland is zijn de san pedro en peyote volledig legaal, ook om te kweken. In belgie geloof ik niet, maar daar ben ik niet zeker van.

Mescaline extraheren is niet legaal.

Zelf kweken en zelf eten hebben weinig met elkaar te maken. Als je van zaad begint duurt het minimaal 5 jaar voor je ook maar iets hebt dat enigzinds de moeite waard lijkt om op te eten. Dus als je wil trippen zou ik er een uit de smartshop halen :)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de smartshop verkopen ze geloof ik San Pedro waar mescaline in zit. Dit kan je op verschillende manieren bereiden en is voor zover ik weet legaal om in kleine hoeveelheid te kweken.

Ik heb me er weleens een klein beetje in verdiept, maar het leek mij teveel moeite. Als ik nou aan pure mescaline zou kunnen komen.. :hearteyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
het is niet verboden,je kunt san pedro cactus(Echinopsis pachanoi,)..zelfs gewoon bij een cactus kweker of tuincentrum kopen, vraag dan alleen niet naar san pedro, maar naar de latijnse naam...
zelf kweken is leuk, maar dan moet je wel een paar jaar wachten,
het is gewoon legaal
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klopt het dat er een groot verschil zit tussen het kweken (en dan vooral de kweektijd) van San Pedro en Peyote? Ik vraag me ook af hoe lastig het is om de mescaline te extraheren, zodra de cactussen rijp voor gebruik zijn.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Peyotes groein 1 cm per jaar ongeveer als het erg goed gaat.

San pedros moeten eerst natuurlijk even op gang komen, maar kunnen als ze wat groter zijn tot 30cm per jaar groeien.

Extractie is illigale drugs productie, dus dat kunnen we hier niet gaan bespreken. Het is in elk geval wel te doen voor iemand zonder chemische kennis en apparatuur, maar wat lastiger dan DMT.
M
MetamorfinuanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
je kunt san pedro cactus(Echinopsis pachanoi,)..zelfs gewoon bij een cactus kweker of tuincentrum kopen
Klik om te vergroten...

Dus het enige dat je zelf hoeft te doen is extraheren? :grin:

Kun je de cactus trouwens zo opeten zonder dat het ten koste van de trip gaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Stars.jpg ?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Metamorfinuana zei:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/San_Pedro_Stars.jpg ?
Klik om te vergroten...

Wacky zei:
Natuurlijk, je gaat er alleen wel van kotsen.
Klik om te vergroten...

Niet van dat beetje cactus wat hij heeft, daar ga je zoiezo niet vet van trippen. Zorg dat je minimaal 50 tot 60cm hebt p/p.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dosering van cactus is zowieso lastig, het mescaline gehalte kan nogal varrieren.

Peyote ongeveer 1% van droge cactus, dus 30g gedroogd zal gemiddeld een goede dosis zijn.

San pedro ongeveer 0.3% van droge cactus, dus 100g gedroogd zal gemiddeld een goede dosis zijn.

Periuvian torch ligt daar tussenin.

Het verschil tussen peruvian torch en san pedro is niet erg opvallend, en veel mensen zullen ze dan ook niet van elkaar onderscheiden.

Nat zal ie ook een keer of 6 tot 10 zo veel wegen geloof ik, dus dan heb je het over bijna een kilo verse san pedro. Niet echt practisch dus.
M
MrCactusLid
01-01-2024, 00:00
#11
San Pedro Cactus en Peruvian Torch verschillen waarschijnlijk weinig.
Naar de PT is weinig onderzoek gedaan.
Peyote bevat duidelijk meer Mescaline.

Uit een ander forum:
http://www.psychonaut.com/post-37976.html?f=37

San Pedro Cactus:
For a trip you need > 300 milli-gram Mescaline.
1000 grams of fresh San Pedro Cactus contains:
0.025 - 0.12 % Mescaline, or 250 - 1200 mgr.
So you will need appr. 500 - 1000 gram of fresh San Pedro.

Peyote:
For a trip you need > 300 milli-gram Mescaline.
Dried Peyote contains: 1 - 6 % Mescaline.
So you will need appr. 5 - 30 gram of dried Peyote.
Which is approximately 50-300 gram fresh Peyote.

Zie voor Mescaline gehaltes van Mescaline Cactussen:
http://www.peyote-paradise.nl/index.php ... 65&lang=NL
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar cactus poeder :) Is vanzelfsprekend niet te verkrijgen in Nederland, maar wel een handige manier om het te doen :wink: Je zou natuurlijk ook opzoek kunnen gaan naar pure mescaline, of mescaline pillen... Maar ik betwijfel of je die ooit zult vinden :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe zit het met Escaline?

Dat is een derivaat van Mescaline waar ik iets makkelijker kan aankomen :)

Is dat de moeite waard?
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je ervaring met andere psychedelica? Zo niet, probeer dan eerst een keer paddo's of truffels. Een kortere trip en minder gedoe, minder onzekerheid over dosering enz., en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper. En als beginner zul je toch weinig verschil merken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lavalamp zei:
Hoe zit het met Escaline?

Dat is een derivaat van Mescaline waar ik iets makkelijker kan aankomen :)

Is dat de moeite waard?
Klik om te vergroten...

Jij kunt aan escaline komen ? :) Doen ! Heb er al eens van gehoord en ben ongelooflijk nieuwsgierig erna, alleen nog nooit gevonden :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
JJJ zei:
Heb je ervaring met andere psychedelica? Zo niet, probeer dan eerst een keer paddo's of truffels. Een kortere trip en minder gedoe, minder onzekerheid over dosering enz., en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper. En als beginner zul je toch weinig verschil merken.
Klik om te vergroten...

Ook al ben je een beginner, het verschil tussen mescaline en paddo's zal hij wel merken... Maar goed, hebt gelijk. Als je nog geen andere ervaringen hebt met psychedelica begin dan maar eerst met truffels :wink:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
JJJ zei:
Heb je ervaring met andere psychedelica? Zo niet, probeer dan eerst een keer paddo's of truffels. Een kortere trip en minder gedoe, minder onzekerheid over dosering enz., en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper. En als beginner zul je toch weinig verschil merken.
Klik om te vergroten...

Ook al ben je een beginner, het verschil tussen mescaline en paddo's zal hij wel merken... Maar goed, hebt gelijk. Als je nog geen andere ervaringen hebt met psychedelica begin dan maar eerst met truffels :wink:
Klik om te vergroten...

Kheb toch al enkele lsd trips overleefd, waaronder een 250µg-er..., geisoleerde Psilocybine, 5-meo-DMT en enkele keren Salvia....

Escaline komt ook wel goed hoor :grin:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jij wel ja, maar dat betekent niet dat iedereen dat trekt.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Metamorfinuana zei:
Hey, ik heb een vraagje voor de mensen hier die verstand/ervaring met mescaline hebben, ik had er laatst het een en ander van opgezocht en het lijkt me wel leuk om eens te proberen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En sorry maar ik vind dit niet echt bijster intelligent overkomen.
Als je iets wilt proberen "omdat het je wel eens leuk lijkt" kan je beter een bakje truffels halen. Mescaline neem je niet zo maar (je moet eerst die hele cactus bewerken) en het kan door de misselijkheid ook wel eens wat meer worden dan alleen maar "leuk".
Psychedelica zijn wel wat meer dan alleen maar "leuk".
Hier wordt er over gepraat alsof het even een kermisattractie is en dan weer achter de rug is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."