#1
Dat is nog zacht uitgedrukt.Axxess zei:is het echt hell?
Dat is nog zacht uitgedrukt.Axxess zei:is het echt hell?
Het is nogal moeilijk uit te leggen. Het is volgens mij ook een beetje persoonlijk hoe je het ervaart.Axxess zei:Verklaar je nader...
Is het een soort van verwarring?
Praten maakt het veelal ook alleen maar erger, ik kon ook niet meer praten. Mijn zinnen kwamen er incoherent uit, gewoon gebrabbel. En als je dat hoort ga je alleen nog maar meer bad, het voelt ook gewoon kut om te praten dan.Dione zei:en dan heb je ook nog het soort bad gaan waarin je niet alleen denkt dat je dood gaat, maar dat je ook letterlijk dood gaat in jouw beleving. zeg maar dat je ook echt niet meer kunt praten met mensen om je heen, omdat jij die mensen niet meer ziet en hoort.
Het ligt echt niet aan een te hoge dosis, of toch niet alleen. Het ligt vooral aan de set & setting, uiteraard heb je minder kans om bad te gaan bij lagere dosissen omdat je het iets beter kan sturen.Axxess zei:Kan die manier van denken met de persoonlijkheid te maken hebben?
Ik heb redelijk heftig geëxperimenteerd met methylone en daar behoorlijke mind fucks van gehad; heb die zooi ook weggegooid omdat ik daar eigenlijk wel klaar mee was.
Het bad gaan duid dus op een te hoge dosis of zijn dit gedachte stromen die ook bij lage dosis binnen kunnen stromen?
KoxBox zei:Praten maakt het veelal ook alleen maar erger, ik kon ook niet meer praten. Mijn zinnen kwamen er incoherent uit, gewoon gebrabbel. En als je dat hoort ga je alleen nog maar meer bad, het voelt ook gewoon kut om te praten dan.Dione zei:en dan heb je ook nog het soort bad gaan waarin je niet alleen denkt dat je dood gaat, maar dat je ook letterlijk dood gaat in jouw beleving. zeg maar dat je ook echt niet meer kunt praten met mensen om je heen, omdat jij die mensen niet meer ziet en hoort.
Valt een beetje te zien, ligt aan de situatie. Ik ben al eens bad gegaan waar ik wel wat geleerd had maar ook al waar ik gewoon zodanig slecht ging dat er niets aan te leren viel.Axxess zei:Ervaren jullie het dan wel als een les? of is het gewoon een nare toestand wat je zomaar overkomt?
Welke drug had je op? Ik kan me niet voorstellen dat bv. paddo's zoiets kunnen veroorzaken.Dione zei:KoxBox zei:Praten maakt het veelal ook alleen maar erger, ik kon ook niet meer praten. Mijn zinnen kwamen er incoherent uit, gewoon gebrabbel. En als je dat hoort ga je alleen nog maar meer bad, het voelt ook gewoon kut om te praten dan.Dione zei:en dan heb je ook nog het soort bad gaan waarin je niet alleen denkt dat je dood gaat, maar dat je ook letterlijk dood gaat in jouw beleving. zeg maar dat je ook echt niet meer kunt praten met mensen om je heen, omdat jij die mensen niet meer ziet en hoort.
ja maar dat is nog weer anders dan dat je niet kunt praten met de mensen die bij je zijn omdat ze er voor jou niet zijn. ik heb een bad trip gehad waarin ik wel de hele tijd praatte, maar dat deed ik met mensen die er niet in t echt waren. voor mij waren ze echter levensecht. de omgeving die ik zag was er in t echt ook niet, maar voor mij was het levensecht. daarentegen zag ik dus niet de mensen en de omgeving die er in werkelijkheid wel waren.
KoxBox zei:Welke drug had je op? Ik kan me niet voorstellen dat bv. paddo's zoiets kunnen veroorzaken.
Dat je mensen zag die er niet waren? Lijkt me nogal extreem, dat is al meer een delirium dan hallucineren.Dione zei:KoxBox zei:Welke drug had je op? Ik kan me niet voorstellen dat bv. paddo's zoiets kunnen veroorzaken.
LSD en heb hetzelfde gehad met paddo's, maar dat was na die LSD trip.
KoxBox zei:Dat je mensen zag die er niet waren? Lijkt me nogal extreem, dat is al meer een delirium dan hallucineren.Dione zei:KoxBox zei:Welke drug had je op? Ik kan me niet voorstellen dat bv. paddo's zoiets kunnen veroorzaken.
LSD en heb hetzelfde gehad met paddo's, maar dat was na die LSD trip.
KoxBox zei:Het is nogal moeilijk uit te leggen. Het is volgens mij ook een beetje persoonlijk hoe je het ervaart.Axxess zei:Verklaar je nader...
Is het een soort van verwarring?
Het komt erop neer dat je er van overtuigt bent dat het nooit meer stopt, dat je gek bent geworden en/of dat je dood zal gaan.
Het kan voorkomen dat je ook gewoon niet meer weet wie, wat of waar je bent. Hele rare gedachten komen je hoofd binnengeslopen zoals: "Dit gaat echt niet goed, fuck echt echt niet goed!" of "Ik moet mijn naasten verwittigen dat ik dood ga gaan of gek ben geworden."
En het is onvermijdelijk dat je zulke dingen gaat denken en dan wordt het alleen maar erger, lichamelijk voel je je meestal nog wel in orde maar in je hoofd is het gewoon totale chaos.
Je kan niet meer normaal nadenken, je ziet nergens het goede nog van in. Je vraagt je af waarom je in godsnaam bestaat en wat voor nut het heeft dat je bestaat.
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar het ligt allemaal in dezelfde lijn.
Fijn.Chris Pontius zei:KoxBox zei:Het is nogal moeilijk uit te leggen. Het is volgens mij ook een beetje persoonlijk hoe je het ervaart.Axxess zei:Verklaar je nader...
Is het een soort van verwarring?
Het komt erop neer dat je er van overtuigt bent dat het nooit meer stopt, dat je gek bent geworden en/of dat je dood zal gaan.
Het kan voorkomen dat je ook gewoon niet meer weet wie, wat of waar je bent. Hele rare gedachten komen je hoofd binnengeslopen zoals: "Dit gaat echt niet goed, fuck echt echt niet goed!" of "Ik moet mijn naasten verwittigen dat ik dood ga gaan of gek ben geworden."
En het is onvermijdelijk dat je zulke dingen gaat denken en dan wordt het alleen maar erger, lichamelijk voel je je meestal nog wel in orde maar in je hoofd is het gewoon totale chaos.
Je kan niet meer normaal nadenken, je ziet nergens het goede nog van in. Je vraagt je af waarom je in godsnaam bestaat en wat voor nut het heeft dat je bestaat.
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar het ligt allemaal in dezelfde lijn.
Dat heb ik zo'n beetje elke keer dat ik trip.![]()
Ja en nee, het is niet omdat de drug je gedachten overneemt dat je daarom bad gaat.Axxess zei:En dat stuur wat ik nog wel redelijk goed vasthad met 2 handen dat raak je dus gewoon kwijt als je bad gaat?
Is daarom LSD veel prettiger voor de meeste? dat je het stuur vasthoud en dus de richting bepaald?
Nee erg ongemakkelijk, maar een bad-trip zou ik het niet gelijk noemen.KoxBox zei:Fijn.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."