#1
Heb nog van dit spul thuisliggen maar betwijfel of ik het ooit aan ga raken. De verhalen vind ik aan de andere kant wel erg intrigerend en interessant, maar om het daarom zelf te gaan gebruiken...

KoxBox zei:Er is/was hier wel een kerel die het maandelijks? gebruikt.spacelord zei:Ik wist niet goed of ik deze topic nu in natuurlijke empathogenen moest plaatsen of bij trip reports aangezien ik op zoek ben naar ervaringen over deze stof. Mijn voorkeur ging naar hier uit omdat dit veel meer gelezen wordt![]()
Zoals ik al zei, ik ben geïnteresseerd in datura (niet van plan om het te gebruiken, gewoon een gezonde nieuwsgierigheid). Ik vond op dit forum bitter weinig ervaringen van mensen dus leek het me wel prettig deze hier verzameld te zien.
Hoe ervaarden jullie de stof, is het visueel te vergelijken met andere tripmiddelen, voelde het als een gif of een gift en bovenal: was het leuk![]()
Veel respons verwacht ik niet maar ik kan altijd proberen![]()
Er is/was hier wel een kerel die het maandelijks? gebruikt.spacelord zei:Ik wist niet goed of ik deze topic nu in natuurlijke empathogenen moest plaatsen of bij trip reports aangezien ik op zoek ben naar ervaringen over deze stof. Mijn voorkeur ging naar hier uit omdat dit veel meer gelezen wordt![]()
Zoals ik al zei, ik ben geïnteresseerd in datura (niet van plan om het te gebruiken, gewoon een gezonde nieuwsgierigheid). Ik vond op dit forum bitter weinig ervaringen van mensen dus leek het me wel prettig deze hier verzameld te zien.
Hoe ervaarden jullie de stof, is het visueel te vergelijken met andere tripmiddelen, voelde het als een gif of een gift en bovenal: was het leuk![]()
Veel respons verwacht ik niet maar ik kan altijd proberen![]()

KoxBox zei:
Mike zei:Pfff... lijkt me geen goedje waar je lichtzinnig mee om moet gaan:
viewtopic.php?f=21&t=16776
Mij niet gezien in ieder geval!![]()
Tripper zei:Datura is te gevaarlijk om te nemen. Maar idd de verhalen zijn altijd intrigerend. Er staan verhalen zat op internet. In Nerderland zijn er te weinig mensen zo gek geweest. Ik heb 1x iemand gesproken die Datura had genomen.

Mike zei:Pfff... lijkt me geen goedje waar je lichtzinnig mee om moet gaan:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16776
Mij niet gezien in ieder geval!![]()
Huggybear zei:Mike zei:Pfff... lijkt me geen goedje waar je lichtzinnig mee om moet gaan:
viewtopic.php?f=21&t=16776
Mij niet gezien in ieder geval!![]()
Ik dacht al: "Wat lijkt deze beschrijving verdacht veel op beschrijvingen van doornappel." Blijkt het dus ook zo te zijn..... Ik heb wel wat leuke/gruwelijke dingen gelezen in Uit Je Bol die ook op hun site staan:
"Enkele ervaringen van vriendinnen, kennissen en onszelf: Een vriendin die ‘s avonds een kopje doornappel-thee dronk, zag in het donker opeens een groot monster dat haar vanuit een hoek van de kamer beloerde. Ze wist dat dit gedrocht haar zou bespringen als zij haar ogen er ook maar een moment van zou afwenden. Zo bleef zij de hele nacht naar het duistere, zacht golvende mormel staren. Toen de ochtend aanbrak en daglicht de kamer begon binnen te kruipen, zag ze dat het slechts een donker gordijn was dat zachtjes op de tocht bewoog...
Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen.
Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.
Om het relaas compleet te maken ook een min of meer positieve ervaring: "Tijdens een doornappeltrip zat ik te lezen in een oeroud, ongelooflijke toverboek waarin alle antwoorden stonden op alle vragen die ik maar kon bedenken. Urenlang zat ik gefascineerd in het boek te bladeren, totdat het effect minder werd en ik me afvroeg wat dit in godsnaam voor een boek was en hoe het heette. Ik sloeg het dicht om de titel op het omslag te lezen en op hetzelfde moment was het boek weg en zat ik met lege handen. Helaas was ik naderhand niet alleen alle antwoorden vergeten, maar ook de vragen die ik het boek had gesteld.""

Ergens lijkt het me ook interessant om al die negatieve ervaringen mee te maken. Gevaarlijk is het zeker maar het lijkt me ook verdomd fascinerend. Gelukkig ben ik bij lange na niet gestoord genoeg om dit ook echt te doen.spacelord zei:ja die heb ik ook al is gelezen, voor de laatste ervaring zou ik serieus wat willen neerleggen![]()
Einstein zei:Ergens lijkt het me ook interessant om al die negatieve ervaringen mee te maken. Gevaarlijk is het zeker maar het lijkt me ook verdomd fascinerend. Gelukkig ben ik bij lange na niet gestoord genoeg om dit ook echt te doen.spacelord zei:ja die heb ik ook al is gelezen, voor de laatste ervaring zou ik serieus wat willen neerleggen![]()
spacelord zei:Kijk, het gaat bij de giftigheid niet alleen om de hoeveelheid. Sommigen stoffen zijn giftig omdat het lichaam deze stoffen gewoon niet verdraagt of als vijandig beschouwd.
Elke stof is giftig, de dosis van de desbetreffende stof maakt of het daadwerkelijk giftig is of niet.
Je kunt ook sterven aan een watervergiftiging.
Sublimo zei:spacelord zei:Kijk, het gaat bij de giftigheid niet alleen om de hoeveelheid. Sommigen stoffen zijn giftig omdat het lichaam deze stoffen gewoon niet verdraagt of als vijandig beschouwd.
Elke stof is giftig, de dosis van de desbetreffende stof maakt of het daadwerkelijk giftig is of niet.
Je kunt ook sterven aan een watervergiftiging.
Alles hangt van de hoeveelheid van iets af.
spacelord zei:Kijk, het gaat bij de giftigheid niet alleen om de hoeveelheid. Sommigen stoffen zijn giftig omdat het lichaam deze stoffen gewoon niet verdraagt of als vijandig beschouwd.
cheiron zei:Ik heb het een keer gebruikt. Ik die tijd las ik castaneda, en er begon een doornappel recht voor mijn voordeur te groeien. Dat vond ik te toevallig om te negeren, en besloot dat als de Datura naar mij toekwam ik het best een keer kon proberen. Zaden gedroogd, en gegeten. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel het er waren.
Ik voelde in het begin weinig. Op een bepaald moment begon ik te twijfelen of ik nu wel of niet iets werkte. Wellicht dat jullie het moment uit 'The Matrix' kennen, waarin Neo een kat twee keer ziet langslopen en 'DejaVu' mompelt. Waarop de rest antwoord: ojee, ze zijn de realiteit aan het aanpassen. Ik ben op bed gaan liggen, en heb een vreemd soort slaap gehad, waarin ik een visioen had van een soort vrouw met wortels als benen. Er was een soort aantrekkingskracht tussen ons, maar toen ik dichterbij kwam besprong ze me en nam me in haar bezit. Zwetend schrok ik omhoog. Nog een tijdje verdwaasd rondgelopen.
Conclusie: naar spul, nare slaperige visioenen. Fysiek onprettig. Geen herhaling waard, zeker naarmate ik er andere ervaringen over lees: ziek spul. Misschien als je het onder begeleiding van een sjamaan leert gebruiken dat het anders is, maar niet geschikt voor recreatief gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."