Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde trip

Vreemde trip

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FrowdyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Aangezien het al een aantal weken geleden is en ik me toch afvroeg naar andere redenaties,
gooi ik mijn verhaal toch op het forum.

Zaterdag 25 september besloot ik mijn zoveelste paddo trip te doen (15 + ofzo, begin de tel kwijt te raken). Ik nam die avond gewoon mijn standaard portie van 3,5 gram.

Ong. een uur later gebeurde er helaas nog bijna niets, ik begon me nogal zorgen te maken, omdat ik het effect meestal al na 20 tot 30 min voel. Eindelijk begon ik met grootste moeite wat halucinaties te zien(als ik me goed concentreerde). Het gevoel (vlinders in de buik:P) zoals ik dat beschrijf, wat ik elke trip had gehad, bleef echter ook ver weg.

Normaal gesproken vliegen mijn gedachten ook alle kanten uit. en nu leek het wel stil in me hoofd. Het leek wel of ik in een beginfase zat van de trip en dat ik niet de trip ik kon komen.

uiteindelijk na een uurtje 2 uur na inname verveelde ik me een beetje :rolleyes: , dus heb besloten om maar te gaan slapen... tevens wel wat closedeye visuals gehad maar niet egt WOW. sliep trouwens ook heel snel.
Graag wil ik jullie mening hierover weten, wat het eventueel kan zijn? want 3,5 gram is niet weinig ofzo.

ik heb wel idee wat het kan zijn: (wat ik ook denk dat het is:P)

Ik heb het afgelopen jaar eigenlijk wel iedere maand getript. soms wel 2 keer per maand.
Ik denk omdat er een hoge tolerantie op paddo’s zit dat het nu weinig effect op me hebt.
Vandaar dat ik ook heb besloten om min 2 maanden rust te hebben voor de volgende trip.

Tog wilde ik dit even kwijt, en vraag ik om wat reacties. :wave:
M.v.g

Frowdy
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
3,5 gram niet weinig?? Ik vind het eigenlijk bar weinig...
Als ik paddo's / truffels neem dan neem ik minimaal 10gram en max 20gram.

Vraag lijkt me overbodig in jouw geval, maar gebruikte je wel op een nuchtere maag??

Ik doe het ook vrij regelmatig, maar ik heb nog nooit gemerkt (ook als ik kort op elkaar deed, 4weken) dat het gevoel minder werd.
Misschien ben je met andere dingen in je hoofd bezig? Misschien focus je teveel op de paddo's?

P.s. blije avatar :grin:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fresh zei:
3,5 gram niet weinig?? Ik vind het eigenlijk bar weinig...
Als ik paddo's / truffels neem dan neem ik minimaal 10gram en max 20gram.
Klik om te vergroten...
3.5 gram gedroogd, neem ik aan :wink: . Dat komt overeen met +/- 35 gram vers.

Ik heb nog nooit gehoord van zo'n tolerantie, volgens mij werkt het bij de meeste mensen na een week of 2 gewoon weer 100%, ongeacht hoe vaak je het daarvoor genomen had. Misscien had je gegeten vóór je trip? Dat kan een enorm verschil maken.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om gedroogde paddo's. Deze zijn 10x zo sterk zo ongeveer.

Het kan ook gewoon een zwakker vlucht zijn geweest.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, die tolerantie is er ook niet.

Enne, ik neem idd aan dat ze niet vers waren, anders verklaard dat alles :)
F
FrowdyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ze waren idd gedroogd:P

ik had denk ik rond de 4 a 6 uur van te voren niets gegeten. dus daar zal het niet aan gelegen hebben. ik heb ze wel opgegeten met fruit yohurt,... maar dat heb ik regelmatig gedaan en die keren werkte het wel goed.

misschien was het idd een zwakke flush.

dus de tolerantie is niet zo super hoog als ik dacht,...
Dus ik kan weer met een gerust hart een volgende trip beleven zonder dat ik bang hoef te zijn, dat ik er niets van voel?

bedankt voor jullie reacties
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
lolnoob zei:
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om gedroogde paddo's. Deze zijn 10x zo sterk zo ongeveer.

Het kan ook gewoon een zwakker vlucht zijn geweest.
Klik om te vergroten...
10x zo sterk? Volgens mij formuleer je het niet goed.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was het niet zo met natuurproducten dat je nooit kan weten hoeveel psilogedoe erin zit? Kan het dan niet zijn dat dit bij toeval hele zwakke paddo's waren?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Was het niet zo met natuurproducten dat je nooit kan weten hoeveel psilogedoe erin zit? Kan het dan niet zijn dat dit bij toeval hele zwakke paddo's waren?
Klik om te vergroten...
Zo is het maar net.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
lolnoob zei:
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om gedroogde paddo's. Deze zijn 10x zo sterk zo ongeveer.

Het kan ook gewoon een zwakker vlucht zijn geweest.
Klik om te vergroten...
10x zo sterk? Volgens mij formuleer je het niet goed.
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde dat 1 gram gedroogde ongeveer 10x zo sterk is als 1 gram vers. Of klopt dit niet?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eigen ervaring is dat het ongeveer 5x zo sterk is, maar ook dit is weer afhankelijk van het product..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
lolnoob zei:
Ik bedoelde dat 1 gram gedroogde ongeveer 10x zo sterk is als 1 gram vers. Of klopt dit niet?
Klik om te vergroten...
Eum, ja en nee. Je verwoordt het gewoon niet goed. 10g vers = 1g droog, zo zit het.

Fresh zei:
Mijn eigen ervaring is dat het ongeveer 5x zo sterk is, maar ook dit is weer afhankelijk van het product..
Klik om te vergroten...
Euuuuhhhh, nah. Of ze nu droog of vers zijn, ze blijven evenveel psilocybine en psilocine behouden.

Het is niet zo dat er op magische wijze stoffen in de paddenstoelen komen tijdens het droogproces.. Je hebt gewoon minder nodig, een 10de om precies te zijn.

30 vers = 3g droog, and that's the way it is. :smoke:
q
quiescenceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook echt precies hetzelfde gehad. Het enige wat ik ervan merkte is dat ik er moe van werd. Ik had ook gedroogde gegeten, ongeveer 3 gram. Ik denk dat het komt omdat je gedroogde paddo's lang kan bewaren, maar niet te lang. Elke chemische stof breekt langzamerhand af, en dat geldt ook voor psylocibine. Mijn gedroogde paddo's waren inmiddels al meer dan 3/4 jaar oud, dus dat kan de oorzaak zijn. Ben nu weer nieuwe aan het groeien. Ben benieuwd of het effect dan weer terugkomt :wink: vast wel! :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Het kan ook gewoon zo zijn dat vers makkelijker in je lichaam wordt opgenomen.

Zelf, als ik droge eet, dan laat ik ze altijd ongeveer 2 uurtjes weken in een glas rode wijn en eet ze vervolgens op.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
quiescence zei:
Mijn gedroogde paddo's waren inmiddels al meer dan 3/4 jaar oud, dus dat kan de oorzaak zijn.
Klik om te vergroten...
Jah... Je kan ze gedroogd lang bewaren maar geen jaren natuurlijk. Max. een jaar denk ik zo.

Fresh zei:
Het kan ook gewoon zo zijn dat vers makkelijker in je lichaam wordt opgenomen.
Klik om te vergroten...
Bwa, ben ik niet zo zeker van. Ik denk dat het eerder omgekeerd is, droog bevatten ze minder volume en worden ze dus volgens mij rapper opgenomen. Als je er op kauwt versplinteren ze gewoon dus lijkt het mij logisch dat het proces versneld wordt.

Ik vind dat er toch een verschil is in de "coming up" van de trip tussen vers en droog. Bij gedroogde word ik er echt gewoon zonder enige waarschuwing ingesmeten. Als ik verse eet is het veel gemoedelijker en vriendelijker.

Vandaar dat ik ze dan ook zo goed als altijd vers eet, vind ze ook veel beter smaken dan.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klopt ik had het een beetje vaag verwoord :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dit meerdere keren gehad. zweverig, maar opstijgen ho maar
soms een misselijk gevoel. in settings die perfect zijn

aan de paddos lag het niet want ik heb het ook wel eens gehad dat mijn maat totaal in hogere sferen zat. van hetzelfde kweekje, zelfgekweekt :wink:

tja, soms slaan ze gewoon niet aan denk ik. alsof je lichaam er 'even geen zin in heeft'

gewoon nog een keer proberen :rolleyes:
F
FrowdyLid
01-01-2024, 00:00
#18
MOOI Dat ga ik zeker doen!

Bedankt voor de reacties:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."