Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Aangezien het al een aantal weken geleden is en ik me toch afvroeg naar andere redenaties, gooi ik mijn verhaal toch op het forum. Zaterdag 25 september besloot ik mijn zoveelste paddo trip te doen (15 + ofzo, begin de tel kwijt te raken). Ik nam die avond gewoon mijn standaard portie van 3,5 gram. Ong. een uur later gebeurde er helaas nog bijna niets, ik begon me nogal zorgen te maken, omdat ik het effect meestal al na 20 tot 30 min voel. Eindelijk begon ik met grootste moeite wat halucinaties te zien(als ik me goed concentreerde). Het gevoel (vlinders in de buik:P) zoals ik dat beschrijf, wat ik elke trip had gehad, bleef echter ook ver weg. Normaal gesproken vliegen mijn gedachten ook alle kanten uit. en nu leek het wel stil in me hoofd. Het leek wel of ik in een beginfase zat van de trip en dat ik niet de trip ik kon komen. uiteindelijk na een uurtje 2 uur na inname verveelde ik me een beetje , dus heb besloten om maar te gaan slapen... tevens wel wat closedeye visuals gehad maar niet egt WOW. sliep trouwens ook heel snel. Graag wil ik jullie mening hierover weten, wat het eventueel kan zijn? want 3,5 gram is niet weinig ofzo. ik heb wel idee wat het kan zijn: (wat ik ook denk dat het is:P) Ik heb het afgelopen jaar eigenlijk wel iedere maand getript. soms wel 2 keer per maand. Ik denk omdat er een hoge tolerantie op paddo’s zit dat het nu weinig effect op me hebt. Vandaar dat ik ook heb besloten om min 2 maanden rust te hebben voor de volgende trip. Tog wilde ik dit even kwijt, en vraag ik om wat reacties. M.v.g Frowdy"
"ja ze waren idd gedroogd:P ik had denk ik rond de 4 a 6 uur van te voren niets gegeten. dus daar zal het niet aan gelegen hebben. ik heb ze wel opgegeten met fruit yohurt,... maar dat heb ik regelmatig gedaan en die keren werkte het wel goed. misschien was het idd een zwakke flush. dus de tolerantie is niet zo super hoog als ik dacht,... Dus ik kan weer met een gerust hart een volgende trip beleven zonder dat ik bang hoef te zijn, dat ik er niets van voel? bedankt voor jullie reacties"
"MOOI Dat ga ik zeker doen! Bedankt voor de reacties"
"Hey, Ik heb nu al een aantal keer paddo's gebruikt, nu vroeg ik me af of je paddo's ook kunt combineren met verschillende drugs of iemand dat al gedaan heeft? Ik wilde graag paddo's combineren met ritalin, dit is dan geen drugs maar een medicijn. Omdat ritalin bij mij erg goed werkt, lijkt het me best een keer leuk met paddo's. is hier iemand bekend mee? Nu vroeg ik me ook of je paddo's met xtc kunt combineren? of kan dat heel erg fout gaan.. Dan nog iets, ik heb nu al een paar keer paddo's genomen zonder problemen een paar keer een half portie en vaak een complete portie(3 gram Mexicaans). dit was dan egt geweldig! maar nu wil ik dus wat meer nemen, wat raden jullie aan hoeveel ik kan nemen? gewoon 1,5 portie ofzo? (4,5 gram) M.v.g Frowdy"
"Bedankt voor de reactie! Ik ga zeker een keer hippyflippen maar eerst ga ik eens op een portie van 3,75 gram trippen. ik denk dat het idd verstandig is om het langzaam op te bouwen. Kan haast niet wachten"
"He, Ik heb een kweekset gekocht 10 dagen geleden. nu op de 10e dag zie ik maar 1 klein paddootje. en voor de rest lijkt het substraat er normaal uit te zien. moet ik nu gewoon nog even wachten voor meer paddo's, voor ik in paniek raak. of moeten er al meer dan 1 te zien zijn. Ik wil graag weten of het goed gaat. M.v.g Frowdy"
"He, dat is mooi dat het snel gaat heb er namelijk heel veel trek in ben nu bijna 14 dagen verder en ik tel er al ong 15 een paar zijn al meerdere centimeters hoog"
"hey, het is nu dag 15 en mijn paddo's gaan wel goed maar, er is 1 paddo die sneller als de rest gaat. nu ben ik bang dat als het hoedje open gaat van die paddo dat de rest nog erg klein is. wat kan ik het beste doen? gewoon alles tegelijk oosten of moet ik die ene paddo er eerst uithalen. maar ik ben dan bang dat het dan word besmet. M.v g Frowdy"
"Nou eindelijk mijn eerste kweekset geoogst!!! 19 dagen verder na het soaken, 124 gram!!! hier een paar foto's en een paar vraagjes, vraag 1, Bij de laatste foto zie je duidelijk dat er mijn paddo's een beetje blauw kleuren, kan dit kwaad? ik had volgens mij gelezen dat het juist de sterkte aangeeft. ik hoop niet op een schimmel vraag 2, Ik wil mijn paddo's laten drogen, ik heb ze nu in een doos gedaan met keukenpappier erin en erop. en in een kast gestopt. doe ik het zo goed?? Ik ben namelijk erg bang op schimmel maar mijn kamer is gemiddeld 16 graden dat is iets te koud neem ik aan. wat kan ik het beste doen? bij de verwarming plaatsen? ik heb cv (centrale verwarming). alleen staat mijn verwarming niet altijd aan. mischien is er een andere manier om ze lang te bewaren? M.v.g Frowdy"