Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbreakthrough ?

breakthrough ?

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

zou iemand me iets meer over een breakthrought kunnen uitleggen ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat je door een spreekwoordelijke muur breekt. Vandaar breakthrough.
Tadaaaaa. :smoke:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat wil je precies weten?
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wat het precies is, ik heb het woord zien staan in een dmt tripreport, maar kon er niet uit afleiden wat het precies was..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugs gebruiken, out gaan, heel realistisch dromen. That's it.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy:

Out gaan en in een andere wereld belanden toch? Is mij nu nog niet gelukt helaas :( Als ik nog een keer tegen DMT aanloop ga ik het doen :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Breakthru is 'verder' gaan dan het slome 'fractiële-visual' patroon van DMT te roken..

Je lichaam gaat in een soort van slaapmodus, maar je geest blijft alert in een andere 'ruimte'...
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):
mezelf zien zweven naar een lichtje, terwijl er allemaal kronkels langs me heen-liepen,
eenmaal in het licht zag ik me staan in een compleet witte 'leegte', waardoor ik wat paniekerig werd (er was gewoon niets meer dan de kleur WIT, zo ver als 'ik' kon zien)...
Vervolgens werd het weer donker en verschenen er rare wezentjes ,in allerlei veranderbare kleuren, die wat wartaal uitspreken..
Uiteindelijk word je weer wakker alvorens te beseffen wat er allemaal gebeurt, en ben je een súper-ervaring rijker.. :hearteyes:

Het lukt niet altijd om door te breken met de DMT... spijtig genoeg; maar koop gewoon wat mimosa aan, en je geraakt er wel eens een keertje.. na eerst wat chemie toe te passen ofc :grin: ..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Scopolamine zei:
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):..
Klik om te vergroten...

Hoeveel DMT had je gerookt?

Dmt kun je wel vertellen, maar dat moet je eigenlijk zelf ondervinden, je moet het zelf zien evenals met een breakthrough. Het gaat erom dat je in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk DMT binnen krijgt. Je moet er echt voor gaan en helemaal niet angstig zijn over wat er gaat gebeuren. De 2e breaktrough is dan ook veel moeilijker, je moet echt een kerel zijn wil je de 2e keer er ook voor gaan, want het is allemaal heel shockerend. Een goeie manier is om MAOi te nemen, dan is de DMT niet heftiger als je hem rookt, ook niet langer, maar het voordeel ligt in het deel dat je niet meer aan een tijd verbonden bent, de "45 sec". Je kan 2 of 3 pijpjes klaar leggen voor als de eerste niet genoeg was, hier is vaak wel hulp bij nodig van een DMT buddy. Ook kun je je trips beter onthouden, je kun meer onthouden dan zonder MAOi.

Dit is een breakthrought report van mij: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=demonstratie+van+god
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripper zei:
Scopolamine zei:
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):..
Klik om te vergroten...

Hoeveel DMT had je gerookt?

Dmt kun je wel vertellen, maar dat moet je eigenlijk zelf ondervinden, je moet het zelf zien evenals met een breakthrough. Het gaat erom dat je in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk DMT binnen krijgt. Je moet er echt voor gaan en helemaal niet angstig zijn over wat er gaat gebeuren. De 2e breaktrough is dan ook veel moeilijker, je moet echt een kerel zijn wil je de 2e keer er ook voor gaan, want het is allemaal heel shockerend. Een goeie manier is om MAOi te nemen, dan is de DMT niet heftiger als je hem rookt, ook niet langer, maar het voordeel ligt in het deel dat je niet meer aan een tijd verbonden bent, de "45 sec". Je kan 2 of 3 pijpjes klaar leggen voor als de eerste niet genoeg was, hier is vaak wel hulp bij nodig van een DMT buddy. Ook kun je je trips beter onthouden, je kun meer onthouden dan zonder MAOi.

Dit is een breakthrought report van mij: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=demonstratie+van+god
Klik om te vergroten...

Wegens een grote aankoop van mimosa H., en goede kennis van chemie gooi ik altijd 'een lampje' vol met twee grote spatelpunten DMT...
Wat ik zo binnenkrijg zal zo wel altijd 'voldoende' zijn...
ALS ik DMT 'gebruik' (buiten in ayahuasca vorm), rook ik het om door te breken, het effect 'zonder door te breken' spreekt me niet echt zo aan.. Daar heb ik wel betere dingen voor.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jij wel ja, ik vind "gewoon" DMT roken nog de chillste manier van trippen.. :grin:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga graag tot het extreme.. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik niet.. Ik ben een pussy.. Extremen hou ik niet zo van hehe :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wtf is een trip-scene..?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan mag ik als èèn van de eerste zeggen, nu er een LSD en een DMT scene is, "ik hoor daar bij".
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Wtf is een trip-scene..?
Klik om te vergroten...

Iedere vorm van gebruikt heeft een "scene" of je nu wilt of niet.

Dreuge zei:
zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
Klik om te vergroten...

Maar dit snap ik niet echt, want een ego dood heb ik geen respect voor als iemand dat heeft gehad. Ik heb eerder zoiets dat hij/zij er beter niet teveel aandacht en waarde aan schenkt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
voldoende antwoord topicstarter? Aners mag je je vraag ook nog altijd deponeren voor Trimbos
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
Klik om te vergroten...

Waarom zou een van beide respect moeten verdienen ? De een kan het aan, de ander niet. Bewondering past hier nog meer op zijn plaats vind ik dan.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
W.F.L. zei:
Wtf is een trip-scene..?
Klik om te vergroten...

Iedere vorm van gebruikt heeft een "scene" of je nu wilt of niet.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, maar ik maak er geen deel van uit :P Heb ook nog nooit gehoord van een DMT-scene of iets dergelijks. Wel van een goa-scene :tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Dreuge zei:
zou je zeggen dat een breakthrough net zo veel respect verdient als een ego dood in de trip-scene, of niet?
Klik om te vergroten...

Maar dit snap ik niet echt, want een ego dood heb ik geen respect voor als iemand dat heeft gehad. Ik heb eerder zoiets dat hij/zij er beter niet teveel aandacht en waarde aan schenkt.
Klik om te vergroten...


Klaas zegt het juist, het gaat erom of degene die het heeft meegemaakt er wel waardes aan zou willen geven, dat denk ik niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."