Breakthru is 'verder' gaan dan het slome 'fractiële-visual' patroon van DMT te roken..
Je lichaam gaat in een soort van slaapmodus, maar je geest blijft alert in een andere 'ruimte'...
Mijn breaktru was (in 't heel kort!):
mezelf zien zweven naar een lichtje, terwijl er allemaal kronkels langs me heen-liepen,
eenmaal in het licht zag ik me staan in een compleet witte 'leegte', waardoor ik wat paniekerig werd (er was gewoon niets meer dan de kleur WIT, zo ver als 'ik' kon zien)...
Vervolgens werd het weer donker en verschenen er rare wezentjes ,in allerlei veranderbare kleuren, die wat wartaal uitspreken..
Uiteindelijk word je weer wakker alvorens te beseffen wat er allemaal gebeurt, en ben je een súper-ervaring rijker..
Het lukt niet altijd om door te breken met de DMT... spijtig genoeg; maar koop gewoon wat mimosa aan, en je geraakt er wel eens een keertje.. na eerst wat chemie toe te passen ofc
![:grin:]()
..