#1
moet je het met de bong ook met een stormaansteker doen of gaat dit ook perfect met een gewone aansteker?
mijn ervaring met salvia was ook erg negatief, ben er zeker van als mijn trip langer aangehouden had ik zoiezo bad gegaan was.lolnoob zei:Ik hoor er ook verschrikkelijke verhalen over, ook als je op erowid leest. Of zullen dit mensen zijn die niet weten hoe je het verantwoord moet gebruiken?
En volgens mij wordt er door water een aantal schadelijke niet actieve stoffen gefiltert maar dit weet ik niet zeker. Het kan ook alleen voor de temperatuur zijn. Maar het klinkt ook zo lekker als er water in zit![]()
Chris Pontius zei:Lijkt me gevaarlijk icm salvia.
Ik had lekker een aansteker gebruikt omdat die vanzelf uitgaat als je hem laat vallen.
ben al ff eentje aan het zoeken maar zou niet weten waar te kopen hier in belgie=)Inhale zei:Ik zou een storm aansteker kopen als ik jou was. Die dingen kosten ook maar 2 euro bij de primera.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."