Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia roken, goede manier

Salvia roken, goede manier

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt, dat gaatje is echt chill. Kun je gewoon doorademen en heb je ineens een lekkere hit naarbinnen gewerkt. Eerste keer dat ik hem met wiet gebruikte had ik me er wel een beetje op verkeken, ik dacht ach het is een klein ding ik zuig er gewoon net zo lang tot ik bijna niet meer kan en zuig dan alle rook op. Ik had toch een hit binnen, wel een kwartier staan hoesten :P

Ik zal het misschien toch een keer proberen. Dan wel eerst met de bladeren en de 5x proberen, want ik wil altijd rustig beginnen met iets nieuws.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pak een bong, niet te groot, 20/30cm hoog is genoeg. Zoveel rook komt er niet van 1 hit
Een storm aansteker werkt bij mij perfect, als hij te hard gaat gewoon wat zachter zetten of verder weg houden. De bong voor de helft vullen met ijsklontjes helpt heel goed om de rook makkelijker binnen te houden. pijpje werkt ook gewoon, maar kriebelt meer als bong met ijsklontjes en de rook is ook heter.
Hoop dat je er wat aan hebt en veel plezier met je salvia!
heftig spul trouwens, ik had 10x extract en de eerst keer had ik had gevoel dat de zwaartekracht horizontaal was geworden, maar dan alleen bij me hoofd. Mijn hoofd werd als het ware naar rechts getrokken :openmouth: , 2de keer had ik het gevoel alsof ik 100x per minuut in mijn gezicht werd geslapt, in combinatie met een verdraaid beeld was niet erg prettig en extreem wazig!
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
lolnoob zei:
Ik hoor er ook verschrikkelijke verhalen over, ook als je op erowid leest. Of zullen dit mensen zijn die niet weten hoe je het verantwoord moet gebruiken?

En volgens mij wordt er door water een aantal schadelijke niet actieve stoffen gefiltert maar dit weet ik niet zeker. Het kan ook alleen voor de temperatuur zijn. Maar het klinkt ook zo lekker als er water in zit :wink:
Klik om te vergroten...
mijn ervaring met salvia was ook erg negatief, ben er zeker van als mijn trip langer aangehouden had ik zoiezo bad gegaan was.
ik rookte de salvia in een bong (0.12gr 20X extract, wat volgens azarius genoeg is) met stormaansteker, in de longen gehouden tot ik een soort licht effect merkte en dan uitgeblazen.
wat resulteerde in een grote KNAL, BAM weg was ik in mijn hoofd (dit duurde ongeveer 30-60seconden en toen was ik nuchter)
het probleem met salvia vind ik dat je vergeet datje salvia gerookt heb, het enige dat ik dacht was WTF!. Salvia ga ik zoiezo niet meer doen , vind het belachelijk duur trouwens voor wat voor korte effect het geeft

lees dit verslag even en je weet waaraan je je kan verwachten met een hogere dosering salvia
http://azarius.net/experiences/5720/salvia_20x_extract/
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Werkt het dan niet makkelijker met een lucifer?

Ik vind een lucifer bij gewoon een bong roken ook veel fijner.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."