#1
je word extreem high (als je de hijsjes lang in houd)
maar geen space ofzoo
maar geen space ofzoo
Kauwen met een extract zal niet werken. Of misschien wel, maar ik raad je niet aan het te proberen.lautje zei:Misschien dat kouwen wel lukt met extract?
Wat verstaat men trouwens onder een mespuntje? Ongeveer 0,2 gram?
MikeB zei:Je voelt je alleen maar zweverig en licht 'dronken'. De werkzame stof komt pas goed vrij bij een verbranding op hoge temperatuur (stormaansteker o.i.d.) Een echte trip beleef je pas met een bong. Zonde van je geld dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."