Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia in een joint

Salvia in een joint

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
je word extreem high (als je de hijsjes lang in houd)
maar geen space ofzoo
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik tintelde er helemaal van, niet eens zo'n heel fijn gevoel, verspilling in mijn ogen...
Niet te vergelijken met puur uit een pijpje!
l
lautjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

Vriend van me is van plan om dit weekend zijn eerste keer salvia (een 5x extract) te doen. Helaas heeft hij geen bong/pijp ter beschikking dus vroeg hij zich af of salvia roken in een joint wel de moeite is om te doen. Ik heb al veel gehoord dat het niet zou werken, zelfs niet met een beetje tabak/wiet?

Alle informatie is welkom, alvast bedankt!

Grtz
lautje
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Werkt niet. Je krijgt niet eens in de buurt van genoeg werkzame stof binnen zo.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gedroogde bladeren in een joint werkt tog wel? de extracte idd niet.
l
lautjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien dat kouwen wel lukt met extract?

Wat verstaat men trouwens onder een mespuntje? Ongeveer 0,2 gram?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry ik las salvia in een kont. :flushed:
Nou ja je weet het nooit op dit forum..
Trouwens..
Het is misschien nog niet eens zo'n slecht idee? :P
Zoek even op 'pluggen' voor een gebruiksaanwijzing. :wink:
Er word dan meer van de drug opgenomen in je lichaam
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
lautje zei:
Misschien dat kouwen wel lukt met extract?

Wat verstaat men trouwens onder een mespuntje? Ongeveer 0,2 gram?
Klik om te vergroten...
Kauwen met een extract zal niet werken. Of misschien wel, maar ik raad je niet aan het te proberen.
Koop gewoon een pijpje bij de smartshop, voor minder dan 5 euro ben je klaar.
En een mespuntje, dat is zeg maar met het puntje van een mes een hoopje opscheppen. Hoeveel dat is verschilt per mes. Ik zou niet met teveel beginnen, en de ervaring leert hoeveel je nodig hebt.

SUC6!
M
MikeBLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had een keer geen waterpijp bij de hand en heb toen 20x extract door een blow gedaan (+-0.2gr)
Je voelt je alleen maar zweverig en licht 'dronken'. De werkzame stof komt pas goed vrij bij een verbranding op hoge temperatuur (stormaansteker o.i.d.) Een echte trip beleef je pas met een bong. Zonde van je geld dus.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
MikeB zei:
Je voelt je alleen maar zweverig en licht 'dronken'. De werkzame stof komt pas goed vrij bij een verbranding op hoge temperatuur (stormaansteker o.i.d.) Een echte trip beleef je pas met een bong. Zonde van je geld dus.
Klik om te vergroten...

QFT,

Behalve dat stuk met een stormaansteker dan..
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Werkt niet, ik heb het wel is in een joint gerold omdat we geen puurpijpje of wat dan ook hadden.

Ik kreeg een lichtelijk stoned gevoel maar ik zag niks in de buurt van hallucinaties, ook geen fellere kleuren of wat dan ook. Niet doen, gewoon een puurpijpje of een bong gebruiken anders is het verspilling van je geld!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Idd gewoon puur in een bong of pijpje.

De gedroogde bladen in een joint schijnt wel te werken.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij kan je het nog beter pluggen. Buiten dat dit topic meer dan een jaar oud is (leuk, die gekickte topics hier en daar, kan ik steeds makkelijke opmerkingen maken :sunglasses: ).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."