Ik heb zelf vroeger van de bladeren van de Datura Stramoniun thee gemaakt , en daarvan was de werking niet fijn te noemen !
Een eng weekachtig gevoel met nogeens het onvermogen om scherp te zien , en dat duurt erg lang !
De zaadjes gebruiken is een heel ander verhaal , deze moeten wel gerookt worden .
De zaadjes door midden knippen en in een sigaret doen !
Zo 'n 10 zaadjes is genoeg !
Ik heb 8 maanden geleden een zakje zaadjes kunnen kopen , en heb daarvan zelf wat kleine plantjes nu .
Ik rook enkel zaadjes die ik zelf kweek , omdat die plant als het ware door jou zelf gekweekt moet worden voor een spirituele werking !
Volgens een verhaal kan dan een goddelijke verschijning van de Engel van het Paradijs verschijnen , en lang geleden zag ik de donkere gestalte van een goddelijk Wezen !
Na vele jaren heb ik weer eigen zaadjes om het weer te gebruiken , en ik ga dat zeker weer doen als ze gedroogd zijn !
![:wink:]()