Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoornappel zaadjes

doornappel zaadjes

25 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nogmaals: groot risico op overdosis omdat het verschil tussen werksaam en dodelijke dosis heel klein is. En het is nog steeds heel gevaarlijk. Het feit dat het bij sommigen goed gaat betekend niet dat dat bij anderen zo is, sommige mensen zijn gevoeliger voor het gif.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap niet waarom mensen nog steeds zichzelf aan een Doornappel-delerium willen onderwerpen. Je verliest jezelf voor een paar dagen lang en achteraf weet je er waarschijnlijk nog weinig van, behalve dat het een nachtmerrie was. Tenminste, als je dan niet al dood bent gegaan aan vergiftiging of een levenslange psychose er aan overgehouden hebt.

Just don't do it.
a
arfisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou graag is doornappel zaadjes proberen omdat ik er echt harde verhalen over gehoor heb. Ik heb alleen nog wel wat vragen.
Waar zijn ze verkrijgbaar? En hoeveel kosten ze ong?
Hoe neem je ze? Kauw je ze en slik je ze in, of hoor je ze te roken?
En hoeveel zou ik er moeten nemen?

En als iemand zelf ervaring met deze zaadjes heeft vertel er gerust wat over!
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#4
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doornappel
http://www.erowid.org/plants/datura/datura.shtml
ff googelen doet wonderen. je zegt dat je het wil proberen omdat je er harde verhalen over gehoord hebt? bedoel je positieve verhalen? heb ik namelijk nog nooit gehoord.. zou maar eens goed nadenken voordat je deze shit neemt.
a
arfisLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja die veralen waren bes eng, dacht allemaal bad trips eigenlijk. over monsters en shit en opeens tussen dode mensen belanden tijdens oorlogen ofzo. maar toch zou ik zoiets wel mee willen maken om gewoon te voelen hoe zoiets nou is
maar je hebt gelijk over dit spul moet je goed nadenken
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
arfis zei:
ja die veralen waren bes eng, dacht allemaal bad trips eigenlijk. over monsters en shit en opeens tussen dode mensen belanden tijdens oorlogen ofzo. maar toch zou ik zoiets wel mee willen maken om gewoon te voelen hoe zoiets nou is
maar je hebt gelijk over dit spul moet je goed nadenken
Klik om te vergroten...

heb je al iets van tripmiddelen gedaan???

ander zou ik me niet wagen aan datura, mijn beste, (en anders nog nie, het is echt iets geschift naart schijnt) i tell u "it makes u totally wasted", misschien leeft ge voor de rest van uw leven in de datura-waanzin...

ge weet toch da de trip 3 dage duurt, en dat het kan zijn da uw gezichtbeeld een week tot enkele jaren kan vertroebelen door da spul???

kijk op www.erowid.org bij datura -> experiences en lees over de tripreports over doornappel... ge zult wel van gedacht verandere denkik :)


ik heb thuis een datura-plantje, maar die zaadjes geef ik aan niemand, zlefs mijn ergste vijand wens ik niet die 'trip' toe...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet doen! Dat is het enige wat ik erover te zeggen heb. Te koop zal je het niet zo snel vinden, dan moet je bij plantenzaken zijn. Dit is geen tripmiddel maar een heel sterk giftig delerium middel, het verschil tussen trip en dood door vergiftiging is ontezttend klein, de trips zijn bijna nooit leuk en de kans dat je er gek van wordt of dood gaat is dus te groot.
Verder kan het wel 3 dagen duren en je vergeet dat je iets ophebt in bijna alle gevallen; bijna alles wat gebeurd is adn niet echt ook al denk je van wel, het is ontzettend gevaarlijk, en het schijnt vreselijke bijwerkingen te hebben (zoals dorst die niet te lessen is).
Het is een nachtmerrie middel, en je moet het niet doen. Neem liever paddo's, LSD of ayahuasca als je écht hard wil trippen maar waag je niet aan zo'n vergif, blijf bij de gewone realiteitverstorende middelen, delerium is gevaarlijk!

Ik ken iemand die heeft dit gedaan en dacht dat het geen effect had, achteraf bleek zijn herinnering in de verste verte niet met de realiteit te kloppen en hij heeft geluk dat hij zichzelf niks aan heeft egdaan, en ook geluk dat hij geen nachtmerrie achtige dingen heeft gezien.
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#8
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showthread.php?t=93135

dit is het enige niet-totaal-bad trip report van datura wat ik ooit heb gelezen btw.. en zelfs dit (door een naar eigen zeggen extreem ervaren tripper) was echt heel ziek. vooral die stukjes over die kat en de 'box' zijn erg grappig, maar als je ook in het eind van de topic reacties van zn sitters leest, was die gast gewoon helemaal gek geworden. verder heb ik nog nooit een positieve trip ofzo gelezen van datura. wat niet wegneemt dat het erg interessant blijft... maar niet voor mij weggelegd
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf vroeger van de bladeren van de Datura Stramoniun thee gemaakt , en daarvan was de werking niet fijn te noemen !
Een eng weekachtig gevoel met nogeens het onvermogen om scherp te zien , en dat duurt erg lang !
De zaadjes gebruiken is een heel ander verhaal , deze moeten wel gerookt worden .
De zaadjes door midden knippen en in een sigaret doen !
Zo 'n 10 zaadjes is genoeg !
Ik heb 8 maanden geleden een zakje zaadjes kunnen kopen , en heb daarvan zelf wat kleine plantjes nu .
Ik rook enkel zaadjes die ik zelf kweek , omdat die plant als het ware door jou zelf gekweekt moet worden voor een spirituele werking !
Volgens een verhaal kan dan een goddelijke verschijning van de Engel van het Paradijs verschijnen , en lang geleden zag ik de donkere gestalte van een goddelijk Wezen !
Na vele jaren heb ik weer eigen zaadjes om het weer te gebruiken , en ik ga dat zeker weer doen als ze gedroogd zijn ! :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Holy shit, ben benieuwd Wolf. Respect voor je pioniersreizen, ik zou het normaal iedereen afraden, maar zeer ervaren trippers kunnen misschien een milde dosis doen. Ik zal het de eerste 10 jaar niet gebruiken in ieder geval. Succes, en vergeet geen tripreport te schrijven :wave:
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch is doornappel-bladeren gewoon lekker om te roken , je krijgt er een heerlijke wijde luchtpijp van , en dit al na een paar inhaleringen .
Waar Doornappel gevaarlijk is betreft het de thee van bladeren , en natuurlijk moet men ook geen zaadjes eten .
De zaadjes roken heb ik nooit eng gevonden , maar het is natuurlijk wel oppassen met Doornappal , maar dat geld voor menig plant .
Een der veiligste manieren is om het als een smeersel te gebruiken , de porieën nemen dan de stoffen op .
Maar voor deze zalf te bereiden worden nog meer planten bijgedaan , en het betreft hier dan om heksenzalf . :wink:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wolf zei:
Ik heb zelf vroeger van de bladeren van de Datura Stramoniun thee gemaakt , en daarvan was de werking niet fijn te noemen !
Een eng weekachtig gevoel met nogeens het onvermogen om scherp te zien , en dat duurt erg lang !
De zaadjes gebruiken is een heel ander verhaal , deze moeten wel gerookt worden .
De zaadjes door midden knippen en in een sigaret doen !
Zo 'n 10 zaadjes is genoeg !
Ik heb 8 maanden geleden een zakje zaadjes kunnen kopen , en heb daarvan zelf wat kleine plantjes nu .
Ik rook enkel zaadjes die ik zelf kweek , omdat die plant als het ware door jou zelf gekweekt moet worden voor een spirituele werking !
Volgens een verhaal kan dan een goddelijke verschijning van de Engel van het Paradijs verschijnen , en lang geleden zag ik de donkere gestalte van een goddelijk Wezen !
Na vele jaren heb ik weer eigen zaadjes om het weer te gebruiken , en ik ga dat zeker weer doen als ze gedroogd zijn ! :wink:
Klik om te vergroten...




Waarom !!!!!! ? om iemand te overtuigen? :mrgreen: Mijns inziens complete onzin wat je zegt over die spirituele werking, iets teveel Castaneda gelezen? hetzelfde verhaal over die zalf.... velen hebben getracht een psychoactieve zalf te maken, dat probeerden we 20 jaar geleden al. en de porieen nemen NIET zo makkelijk de werkzame stoffen op. Ook slijmvlies niet, er zijn verschillende experimenten gedaan met inwendige aanbreng (vaginaal mbv de zogenaamde bezemsteel).doornappel geeft een oncontroleerbare trip waarin je vergeet dat je een middel hebt genomen. Ook roken heeft risico's, er kan namelijk sprake zijn van een stapel effect; teveel/te vaak roken en de kans op een hevige trip bestaat dan. De ervaringen die ik ken uit verhalen van mensen en geschreven bronnen geven allemaal hetzelfde aan: oncontroleerbaar, visus problemen, psychotische (na) verschijnselen en geen introspectie maar louter bizarre zaken.
Verder: de plant komt overal voor, zaden kosten weinig bij tuincentra, zaadhandels e.d. en dat zelf kweken: het is een van de makkelijkst te kweken planten.
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Over bijv de heksenzalf kan ik vertellen dat wetenschappers dat onderzocht hebben , en wel degelijk een werking ervan ondervonden .
Dit zonder heksen-rite !

Ik heb toch al veel Doornappel-bladeren gerookt , en voor mij is het niet gevaarlijk !
Ik neem van een Datura joint een aantal halen , zodat mijn luchtwegen verwijd zijn , en dan wacht ik weer even !
Enkel onverantwoord roken kan problemen veroorzaken .

Thee van de Datura Stramonium is gevaarlijk en ook zaden eten !
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#14
! o! maar volgens mij bevestig je het bovenstaande! Maar is goed! je zegt voorzichtig te zijn! Succes!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je word helemaal gek :confused:

W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showt ... hp?t=93135

Uit dit verhaal blijkt toch wel dat je er mooie ervaringen mee kan hebben !
Ik ga zelf nu ook zaden oraal innemen , en ik denk aan 12 zaadjes , om te kijken wat Doornappel nu echt doet !
De persoon die het in mei eerder deed , is erg positief over zo 'n ervaring . :wink:
Ik wil het over een paar dagen gaan doen ! :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Holy shit. Zorg voor sitters en al de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen. Misschien kun je een klein taperecordertje gebruiken zodat je tijdens je trip dingen op kan nemen, leuk om later terug te luisteren. Ik kijk uit naar de tripreport, succes! Je hebt óf balls of steel, óf je bent een mongool die niet weet waar 'ie mee bezig is. Het word in beide gevallen erg vermakelijk :smoke:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel succes kerel.

Laat ons weten hoe het was. Liefst met lekker veel details.
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja , dat is prima !
Ik zal het echt verslaan naar waarheid van gevoel !
Ik ben ook van plan , volgens aanwijzingen van DreamWeaver , om een opname te maken .
En jullie zullen het horen hoe het ging .
Misschien tik ik gelijk " life " al bevindingen als ik het kan in site trip-rapport als ik de Datura Stramonium zaden ingenomen heb .
Want erna is toch heel anders , want ik vergeet dan misschien weer belangrijke dingen die zich afgespeeld hebben !
En Bengt bedankt voor de goede wens ! :wink:
Ik hoop alleen niet dat ik op een bezemsteel door mijn straat ga vliegen , hahaha :smoke: :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Groepje sitters die je vast kunnen binden wanneer je krankzinnig wordt lijkt me geen overbodige luxe (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."