Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"20 paracetamol van 500 mg vernietigd de lever in zoverre dat de dood onafwendbaar is ! Alleen voordat je dood bent lijd je enorm veel pijn , en dat kan 4 - 6 weken duren voordat de dood intreed ! Ik gebruik tegen pijn twee paracetamol / codeïnesulfaat tabletten die bevatten 500 mg paracetamol en 20 mg codeïnesulfaat . Maar pas op voor zulke "onschuldige " pijnstillers als paracetamol !!!!!!!!"
"Ik heb een aantal San Pedro 's en ga ze oogsten ! Ik maak er kleine stukjes van , en deze moeten in een ruime pan water 8 uur koken , dit natuurlijk op een laag vuurtje ! Dan is de vloeistof goed voor gebruik ! Tegen de vieze smaak ga ik bepaalde ingredienten zoals oerzoet , en misschien ook vruchtensap erbij doen ! En dan hoop ik lekker van de Mescaline te kunnen genieten !"
"High Lysergine , Ik snij de randen met naalden weg , en snij het cactusvlees in stukjes ! Dan ga ik het 8 uur koken in ruim water , en dan wil ik het meeste water gaan verdampen zodat er een dik extract ontstaat ! Ik zou graag dit vochtige extract ook graag droog willen maken , door het overtollige vocht er uit te laten trekken ! Dan blijft er een vaste substantie achter , en dit tot poeder gemalen is veel makkelijker in te nemen !"
"Ik ben deze nacht de stukjes San Pedro aan het koken ! Ik heb niet alles geoogst , want ik wil eerst weten of het lukt ! San Pedro is in Nederland in ieder geval legaal ! Ze zijn ook vaak op markten te koop ! Ik ben benieuwd of ik een bruikbaar extract kan brouwen ! Een vriend van mij die laat het vruchtvlees van de San Pedro drogen , en maalt dit tot poeder ! Dit neemt hij dan in , ongeveer 1 - 2 theelepels ! Hij voelt dan wel een lichte werking ! En Lysergine waar staat die link dan , want ik heb hem na uren speuren nog niet kunnen ontdekken ! Groet Wolf ."
"Het is vreselijk zoiets ! Het leven van dat kind is nu totaal naar de haaien . Een klein kind kan niet kiezen voor zoiets als opium-verslaving . Je moet vrijelijk kunnen kiezen voor wat je wilt , maar dat kind is gewoon door die misdadige vader verziekt ! Een klein kind zwaar verslaafd maken , bah !"
"Ik heb het experiment met de koudwater extractie uitgevoerd , en dit met 7 tabletten paracetamol 500 mg / codeïne-sulfaat 20mg . Ik heb deze in lauw water opgelost en aanwijzingen gevolgd ! De eerste filtering ging vrij snel , en de 2e en 3e veel langzamer . Maar het duurde bij mij geen 12 uur , het duurde bij mij ongeveer 4 uur ! Ik heb zo 'n 600 ml vloeistof en heb er een deel van genomen . Ik werd wel even erg benauwd , maar dat komt natuurlijk door mijn astma-bronchiale . De werking is inderdaad heel anders , ik voelde nadat de benauwdheid langzaam verdween een heerlijk gelukkig gevoel in mij ! Het nadeel is wel dat ik continu met een lach op mijn gezicht zit , en dat is voor mijn depressieve aard niet te begrijpen ! Maar ik ben blij dat ik nu paracetamol voor een groot deel kan scheiden , want ik heb een hekel aan paracetamol . Ik weet enkel niet hoe zuiver het is , en omdat ik geen paracetamol vergiftiging wil gebruik ik het in 2 - 3 maal ! Bedankt voor het recept getitdOn3 !!!!!!!!!!"
"Ik heb zelf vroeger van de bladeren van de Datura Stramoniun thee gemaakt , en daarvan was de werking niet fijn te noemen ! Een eng weekachtig gevoel met nogeens het onvermogen om scherp te zien , en dat duurt erg lang ! De zaadjes gebruiken is een heel ander verhaal , deze moeten wel gerookt worden . De zaadjes door midden knippen en in een sigaret doen ! Zo 'n 10 zaadjes is genoeg ! Ik heb 8 maanden geleden een zakje zaadjes kunnen kopen , en heb daarvan zelf wat kleine plantjes nu . Ik rook enkel zaadjes die ik zelf kweek , omdat die plant als het ware door jou zelf gekweekt moet worden voor een spirituele werking ! Volgens een verhaal kan dan een goddelijke verschijning van de Engel van het Paradijs verschijnen , en lang geleden zag ik de donkere gestalte van een goddelijk Wezen ! Na vele jaren heb ik weer eigen zaadjes om het weer te gebruiken , en ik ga dat zeker weer doen als ze gedroogd zijn !"
"Toch is doornappel-bladeren gewoon lekker om te roken , je krijgt er een heerlijke wijde luchtpijp van , en dit al na een paar inhaleringen . Waar Doornappel gevaarlijk is betreft het de thee van bladeren , en natuurlijk moet men ook geen zaadjes eten . De zaadjes roken heb ik nooit eng gevonden , maar het is natuurlijk wel oppassen met Doornappal , maar dat geld voor menig plant . Een der veiligste manieren is om het als een smeersel te gebruiken , de porieën nemen dan de stoffen op . Maar voor deze zalf te bereiden worden nog meer planten bijgedaan , en het betreft hier dan om heksenzalf ."
"Over bijv de heksenzalf kan ik vertellen dat wetenschappers dat onderzocht hebben , en wel degelijk een werking ervan ondervonden . Dit zonder heksen-rite ! Ik heb toch al veel Doornappel-bladeren gerookt , en voor mij is het niet gevaarlijk ! Ik neem van een Datura joint een aantal halen , zodat mijn luchtwegen verwijd zijn , en dan wacht ik weer even ! Enkel onverantwoord roken kan problemen veroorzaken . Thee van de Datura Stramonium is gevaarlijk en ook zaden eten !"
"http://forum.everyonedoesit.co.uk/showt ... hp?t=93135 Uit dit verhaal blijkt toch wel dat je er mooie ervaringen mee kan hebben ! Ik ga zelf nu ook zaden oraal innemen , en ik denk aan 12 zaadjes , om te kijken wat Doornappel nu echt doet ! De persoon die het in mei eerder deed , is erg positief over zo 'n ervaring . Ik wil het over een paar dagen gaan doen !"