Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's als medicijn tegen migraine/clusterhoofdpijn

paddo's als medicijn tegen migraine/clusterhoofdpijn

31 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben bij nader inzien toch wel wat benieuwd naar de effecten van lage doseringen pschychedlica met name paddo's/psylocybine/psylocine en Morning glory/Lsa. Ik zou het graag willen proberen in zon dosering dat ik wel grip blijf houden op de realiteit en niet teveel verdwijn in innerlijk gefilosofeer. Ik heb gelezen dat paddo's in lage dosering een heel positieve vrolijke en energieke roes geven en je dan lekker kan socializen. Van Lsa heb ik gelezen dat het in lage dosering een warme en lome zeg maar narcotisce/opiaatachtigew roes geeft.

Zijn er mensen die me misschien meer kunnen vertellen hierover?

alvast bedankt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
speedjunky69 zei:
Ik ben bij nader inzien toch wel wat benieuwd naar de effecten van lage doseringen pschychedlica met name paddo's/psylocybine/psylocine en Morning glory/Lsa. Ik zou het graag willen proberen in zon dosering dat ik wel grip blijf houden op de realiteit en niet teveel verdwijn in innerlijk gefilosofeer. Ik heb gelezen dat paddo's in lage dosering een heel positieve vrolijke en energieke roes geven en je dan lekker kan socializen. Van Lsa heb ik gelezen dat het in lage dosering een warme en lome zeg maar narcotisce/opiaatachtigew roes geeft.

Zijn er mensen die me misschien meer kunnen vertellen hierover?

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

De lage medicinale dosissen waar hier over word gesproken, zijn zo klein dat je er niets van merkt.
De lagere dosissen die je noemde met de bij behorende effecten zijn gewoon de treshold dosissen waarbij je wel iets merkt maar nog niet tript.

Wil je dit? Dan zou bij paddo's 1/5e portie ongeveer moeten voldoen bij LSA zou ik het niet percies weten maar ik denk dat je wat hoger moet gaan dan bij paddo's aangezien LSA zelf wat 'minder' werkt. Ik zou daar dus 1/3e van een dosis nemen.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSA heeft natuurlijk het nadeel dat je van die zaden wel misselijk wordt. Dus als je pech hebt heb je niet alleen enorme hoofdpijn, maar ben je ook nog kotsmisselijk :tongueout: . Behalve als je pure LSA wil natuurlijk, maar dan kun je beter opzoek gaan naar LSD :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
JJJ zei:
LSA heeft natuurlijk het nadeel dat je van die zaden wel misselijk wordt. Dus als je pech hebt heb je niet alleen enorme hoofdpijn, maar ben je ook nog kotsmisselijk :tongueout: . Behalve als je pure LSA wil natuurlijk, maar dan kun je beter opzoek gaan naar LSD :grin:
Klik om te vergroten...

Klopt, mijn vorige LSA ervaringen gaven me trouwens ook een behoorlijk pak hoofdpijn dus of dit nu echt zou helpen? Denk dat je je dan meer op de paddo's kan richten.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik raad je sowieso af om LSA te nemen. Ik werd niet alleen misselijk maar ook fysiek ziek. Dan kun je beter een lage dosis LSD nemen, is ook nog een stuk goedkoper.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo te horen geen aanrader dus die Lsa. Lsd ben ik eerlijk gezegd een beetje bang voor.
Had een paar jaar geleden zon postzegeltje en ik heb er weken mee gelopen maar ik durfde hem niet te nemen. Uiteindelijk bleek het niet eens zo heel sterk....maarja dat wist ik dus niet.

Ik ben erg bang voor een badtrip en ernstige angst/psychose-verschijnselen.

Ik denk dat ik eerst maar eens ga voor een lichte dosering paddo's als dat bevalt kan eventueel nog mn weg omhoog werken naar zwaardere psychedelica. Ik heb al eens paddo's gedaan jaren geleden op een verjaardag. Aan het begin van de avond een lage dosering speed gepakt en verder op de avond veel alcohol en wiet. Verder nog 2 doseringen ghb. Toen ik aan die paddo's ging te weten : 1 hele portie gedroogde(kaalkopjes geloof ik ) was de speed zo goed als uitgewerkt,ghb ook uitgewerkt. Ik was wel aardig dronken en stoned. Ik vond de visuals die ik kreeg erg gaaf veel groene en paarse/roze kleuren verder herinner ik me nietr zo heel veel meer.

Achteraf gezien een ZWAAR onverantwoorde combinatie! Maarja ik was jaren jonger en ik was op die leeftijd voor de duivel niet bang bij wijze van spreken en toen nog erg onbezonnen.
Ik heb de ervaring toen niet als onprettig ervaren.
Verder heb ik wel redelijke heftige ketamine ervaringen zowel positief als negatief in de vorm dat ik echt ver in het k-hole zat en het best eng vond.
Lichte doseringeen ketamine vind ik wel erg prettig. Verdere heb ik ook 1 keer heftig ''getript'' op DXM en kwam toen in een toestand waarin ik mn gedachten en de wereld om me heen niet meer kon bevatten met mn gedachten. Zeg maar een reisje naar ''absurdistan''. Ik had het gevoel dat ik de grip op de realiteit verloor ook wel een beetje als een zware dosering ketamine(beide disscociatieven dus niet zo gek). Dat vond ik niet zozeer eng maar wel heel onprettig. Ik wil wel het vermogen behouden om mn wereld te kunnen duiden. Dus vandaar dat ik gewoon een beetje bang ben voor een zwaar psychedelisch effect. Ik ben echter ook wel heel nieuwsgierig omdat het toch ook weer iets is om te verkennen en om van te leren. Maar mn grote liefde licht toch meer bij amfetamine/benzo's en opiaten. Drugs waar je gewoon simpel van kan genieten.

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zou graag nog meer feedback van jullie willen horen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hoeft asboluut niet bang voor een bad trip te zijn als je LSD als medicijn gebruikt, een hele lage dosis (waarvan je helemaal niet gaat trippen!) is al genoeg om te helpen tegen clusterhoofdpijn. :) Hetzelfde geldt voor paddo's!
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok thanx. Maar ik bedoelde in mn laatste post eigenlijk recreatief gebruik in lage dosering.

Ik heb trouwens helemaal geen ervaring met Lsd. Hoe meet je daarmee je dosering af? Komt toch alleen voor als de zgn: postzegeltjes of niet?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
speedjunky69 zei:
Ok thanx. Maar ik bedoelde in mn laatste post eigenlijk recreatief gebruik in lage dosering.

Ik heb trouwens helemaal geen ervaring met Lsd. Hoe meet je daarmee je dosering af? Komt toch alleen voor als de zgn: postzegeltjes of niet?
Klik om te vergroten...

Jup, en de dosering op deze zegels kom je alleen te weten door ze te laten testen.
K
KantlijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik reageer even op een heel oud topic, kan geen jonger topic vinden.
Wij willen graag in contact komen met mensen die succesvol supplementen hebben gebruikt tegen clusterhoofdpijn. Zelf hebben wij behoorlijk geexperimenteerd, o.a. met LSA, paddo's en nu ook met truffels met psilocybin, en zelfs met hennepchocolade, maar vreemd genoeg werkt er deze keer NIETS (terwijl het vorige keer heel goed hielp). Ik lees in dit topic over 5HTP, maar ik ben daar wat huiverig voor, omdat ik ervan lees dat het de prikkeloverdracht bevordert, ... wordt het dan niet juist ERGER?
j
jedeveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo allemaal,

Ik ben een CHP-er. En na een remissie van 6 jaar kwam 'het beest' weer terug. Nu intussen 2 maanden in een episode. Doorgaans met 1 aanval per nacht en af en toe nog eentje wanneer ik dan opnieuw probeer te slapen.

Tijd lang sumatriptan injecties gebruikt. Deze werken erg goed tegen de pijn maar je wordt na frequent gebruik er niet frisser op.

Nu tevens zuurstof ter behandeling wat een stuk vriendelijker is dan sumatriptan.

En zondagavond (het is nu woensdagochtend) voor het eerst 4g truffels gebruikt en ik moet zeggen....zo lang dit werkte (het was geen trip) ook geen pijn. Echter toen de truffels uitgewerkt waren en ik ongeveer een uurtje geslapen had kwam er toch weer een aanval.

Gisteravond weer truffels genomen en wat denk je? vannacht geen aanval gehad! Toeval? Geen idee, maar fijn is het wel! Tevens btw ook 100 mg 5-htp genomen en 4 mg melatonine, dus wie zal het zeggen?

Ik heb berichten gelezen van mensen die in remissie komen na het gebruik van truffels, paddo's (psilocybine) en LSD en 2-BROMO-LSD. Helaas kan ik maar weinig (tot helemaal niets) vinden over de doseringen daarvan. Benieuwd of iemand me daarmee kan helpen?

MVG & BVD
Jedeve
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat vervelend zeg! Ik kan je helaas niet echt helpen bij goede doseringen van bijvoorbeeld truffels in het tegen gaan van cluster hoofdpijnen. Ik weet wel dat truffels/paddo's/LSD/etc erg effectief kunnen zijn tegen cluster hoofdpijnen. Ik dacht ook eens ergens gezien te hebben dat sommige mensen er na het uitwerken ook voor langere tijd vanaf zijn. Wellicht is het het overwegen waard om eens een hogere dosis te proberen, misschien dat je dan wel ook langer na gebruik van je cluster hoofdpijn af kunt zijn. Een tripdosis truffels voor beginners ligt zo rond de 10gr. Ik weet natuurlijk niet of trippen iets voor jou is, maar kan me voorstellen dat je alles wilt proberen als je hier last van hebt.

Heel veel sterkte in ieder geval en hopelijk vind je iets waar je wat langer profijt van hebt zonder dat het je dagelijks leven teveel beinvloed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."