#1
Als je gewoon zelf je eigen dmt extracteerd dan hoeft er geen eens een dealer aan te pas te komen.
Ik zal je een korte omschrijving geven wat changa voor mij heeft gedaan, en wat je kan verwachten. Changa rook ik altijd gewoon als een joint, persoonlijk vind ik dat het zo namelijk het beste tot z'n recht komt.
1e trek maakt alles cristal clear.
De 2e trek die ik neem geeft altijd een heerlijk zweverige bodyload.
3e trek doet de pixels veranderen
4e trek doet de realiteit die ik ken verder oplossen.
5e trek maakt mijn realiteit een cartoon, zelfs mijn eigen handen lijken van rubber te worden.
Ogen dicht, per direct wordt ik overspoeld door mega uiteenlopende patronen in werkelijk alle kleuren. Niks abstracts, zoals psilo, maar echt super fel neonachtige effecten.
Die patronen gaan over in iets wat de dmt mij wil laten zien. Het zij een een creatie, van het universum, van het leven, de mensheid of zelfs God.
Maar de meeste keren dat ik het deed kwam ik in een circus terecht. Onstoffelijke wezens met mensen die als een soort samenspel een groot feest maken. Iedereen danst. Overal slingeren wezens en mensen in schommels en trapezes. En ook mijn visie, mijn zicht op dit geheel laat mij meeschommelen op de schommels. Ik zit dan in het mandje die heen en weer slingert samen met andere mensen en onstoffelijke wezens. De duidelijkste boodschap die ik hieruit kan halen is dat het leven bedoeld is om lol te hebben en te genieten van elk moment.
Ook geeft het mij vaak het gevoel dat ik meer uit mezelf moet halen. Mijn huidige baan is niet het pad wat ik moet blijven volgen. De dmt is een boodschapper die verteld dat ik niet voor niks meer kwaliteiten en capaciteiten heb gekregen dan gemiddeld. Iets wat zegt dat ik niet te comfortabel moet worden en dus meer uit het leven moet halen. Met mijn visie kan ik zo ontzettend veel betekenen voor deze wereld. En ik moet hoe dan ook deze kans gaan benutten.
Ik heb heel goed geleerd in de afgelopen 30 jaar hoe ik het beste voor mezelf moet zorgen en het is nu tijd om dit gevoel, deze visie, door te gaan geven aan mensen die dit nodig hebben. Mensen die niet op eigen kracht een soortgelijk algeheel gevoel van eigen liefde en liefde voor het leven in het algemeen kunnen creëren.
Dit is in een notendop wat changa voor mij betekend.
Ook heb ik gemerkt dat changa het best genuttigd kan worden door meteen achter elkaar de aantal trekken te nemen van de joint. Lang inhouden, minstens 10 seconden. En dan uitblazen en meteen de volgende trek nemen.
Je zou kunnen 'door trippen' door na die 15 a 20 minuten de joint opnieuw aan te steken en zo te verlengen, maar mijn ervaring is dat dit alleen de abstracte psilo achtige effecten verlengen en niet de full HD 4 dimensionale hyperspace die meer tot je spreekt.
Ik zal je een korte omschrijving geven wat changa voor mij heeft gedaan, en wat je kan verwachten. Changa rook ik altijd gewoon als een joint, persoonlijk vind ik dat het zo namelijk het beste tot z'n recht komt.
1e trek maakt alles cristal clear.
De 2e trek die ik neem geeft altijd een heerlijk zweverige bodyload.
3e trek doet de pixels veranderen
4e trek doet de realiteit die ik ken verder oplossen.
5e trek maakt mijn realiteit een cartoon, zelfs mijn eigen handen lijken van rubber te worden.
Ogen dicht, per direct wordt ik overspoeld door mega uiteenlopende patronen in werkelijk alle kleuren. Niks abstracts, zoals psilo, maar echt super fel neonachtige effecten.
Die patronen gaan over in iets wat de dmt mij wil laten zien. Het zij een een creatie, van het universum, van het leven, de mensheid of zelfs God.
Maar de meeste keren dat ik het deed kwam ik in een circus terecht. Onstoffelijke wezens met mensen die als een soort samenspel een groot feest maken. Iedereen danst. Overal slingeren wezens en mensen in schommels en trapezes. En ook mijn visie, mijn zicht op dit geheel laat mij meeschommelen op de schommels. Ik zit dan in het mandje die heen en weer slingert samen met andere mensen en onstoffelijke wezens. De duidelijkste boodschap die ik hieruit kan halen is dat het leven bedoeld is om lol te hebben en te genieten van elk moment.
Ook geeft het mij vaak het gevoel dat ik meer uit mezelf moet halen. Mijn huidige baan is niet het pad wat ik moet blijven volgen. De dmt is een boodschapper die verteld dat ik niet voor niks meer kwaliteiten en capaciteiten heb gekregen dan gemiddeld. Iets wat zegt dat ik niet te comfortabel moet worden en dus meer uit het leven moet halen. Met mijn visie kan ik zo ontzettend veel betekenen voor deze wereld. En ik moet hoe dan ook deze kans gaan benutten.
Ik heb heel goed geleerd in de afgelopen 30 jaar hoe ik het beste voor mezelf moet zorgen en het is nu tijd om dit gevoel, deze visie, door te gaan geven aan mensen die dit nodig hebben. Mensen die niet op eigen kracht een soortgelijk algeheel gevoel van eigen liefde en liefde voor het leven in het algemeen kunnen creëren.
Dit is in een notendop wat changa voor mij betekend.
Ook heb ik gemerkt dat changa het best genuttigd kan worden door meteen achter elkaar de aantal trekken te nemen van de joint. Lang inhouden, minstens 10 seconden. En dan uitblazen en meteen de volgende trek nemen.
Je zou kunnen 'door trippen' door na die 15 a 20 minuten de joint opnieuw aan te steken en zo te verlengen, maar mijn ervaring is dat dit alleen de abstracte psilo achtige effecten verlengen en niet de full HD 4 dimensionale hyperspace die meer tot je spreekt.