#1
Met alle respect maar ik zal jullie nooit zien je weet zelf nie hoe ik er uit zie welke nut heeft het om stoer te willen doen ? ik ben gewoon eerlijk hoe ik nu over bepaalde dingen denkAmen Mindless!! Iedereen wil altijd maar zo hoog mogelijk terwijl dat juist niet nodig is voor heftige trips. Natuurlijk staat het ook gewoon stoer als je zegt een zeer hoge dosis gehad te hebben. Intentie is misntens zo belangrijk en inderdaad, meditatie kan een trip ongelofelijk versterken. Daarbij moet ik ook zeggen dat het lijkt steeds minder nodig te hebben om tot een goed trip te komen. Nou deed ik altijd gedroogde paddo's en kan daarmee al vanaf 2gr een heerlijk goede trip krijgen. En leerzamer dan mijn 5gr en hoger trips (vergelijkbaar met 50gr verse paddo's)
Helaas gaat dat niet zo makkelijk.. Dan zou je het goed voor moeten bereiden enzo... Mij is het nog nooit gelukt helaas... met kweek kitjes niet en met sporen niet.
Wat? Heb je wel eens echt een breaktrough gehad met alleen n,n-DMT? Met Changa is DMT nog wel te sturen inderdaad maar puur in 30mg + dosissen kan ik het toch echt geen enkele richting opsturen. Zelfde geldt voor Salvia, vooral als je de extracten neemt van bijvoorbeeld 15x of hoger.