Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspsychedelische drugs ๐Ÿ˜

psychedelische drugs ๐Ÿ˜

84 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
SuperSilverHaze zei:
Ik heb niet het idee dat psychedelica iets voor jou is.
Je zegt dat je veel gelezen hebt maar weet niet eens welke stoffen er in paddos zitten.
Ga eerst onderzoek doen.
Psychedelica is niet een of ander spelletje.
Psychedelica moet je respecteren
Klik om te vergroten...

Psychedelica is voor iedereen ontdekken wat kan en niet kan. Ook al lees je je vooraf goed in.

Datura,Salvia etc.. is niet voor iedereen.
Het is gewoon een aparte categorie...

Mijn raad aan TS is, experimenteer eerst nog wat met truffels, hetzij in lage en hoge dosis vooraleer je met Salvia of soortgelijke begint.
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
SuperSilverHaze zei:
Ik heb het idee dat je alleen maar keihard wilt gaan trippen inplaats van echt iets leren of een mooie ervaring mee maken.
Klik om te vergroten...
Ik wil net extreem gaan om er zo veel mogelijk uit te leren het is juist dan dat ik dingen er uit leer gwn lichte porties is meer voor de fun ale voor mij iedereen is anders
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haze97 zei:
Ik wil net extreem gaan om er zo veel mogelijk uit te leren het is juist dan dat ik dingen er uit leer gwn lichte porties is meer voor de fun ale voor mij iedereen is anders
Klik om te vergroten...
Je leert weinig als je extreem gaat zitten trippen juist. Mijn hoogste doseringen had ik veel minder aan dan normale of zelfs lage doseringen. Mindset en intentie is veel belangrijker dan hard trippen...

Leer eens mediteren en pas dat toe tijdens een trip. Heb je veel meer aan.
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Je leert weinig als je extreem gaat zitten trippen juist. Mijn hoogste doseringen had ik veel minder aan dan normale of zelfs lage doseringen. Mindset en intentie is veel belangrijker dan hard trippen...

Leer eens mediteren en pas dat toe tijdens een trip. Heb je veel meer aan.
Klik om te vergroten...
Dank u voor de info hier heb ik wat aan
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Psilocybe semilanceata en amanita muscaria.

1e kan je vinden in weilanden met dieren zodra get veel Heeft geregend en de temperatuur righting de 10-15c zit.

2e Ken je wel Heeft geen Verders uitleg nodig
Klik om te vergroten...
Dank je
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haze97 zei:
Dank u voor de info hier heb ik wat aan
Klik om te vergroten...
Meditatie is ook een manier om een trip veel intenser te maken, maar bereik je die intensiteit op die manier dan behoud je je kalmte en stabiliteit. Op die manier zie je alles gebeuren en neem je het in je op. Als je simpelweg hard tript door een hoge dosering, word je al gauw hard heen en weer gesmeten als het ware en is het veel moeilijker om die kalmte te bewaren.
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Meditatie is ook een manier om een trip veel intenser te maken, maar bereik je die intensiteit op die manier dan behoud je je kalmte en stabiliteit. Op die manier zie je alles gebeuren en neem je het in je op. Als je simpelweg hard tript door een hoge dosering, word je al gauw hard heen en weer gesmeten als het ware en is het veel moeilijker om die kalmte te bewaren.
Klik om te vergroten...
Zal zeker eens proberen & wat is een hoge dosering voor jou ? Ik geloof vnaf 30 gram vers paddo dat het al een redelijke zware trip zou zijn
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haze97 zei:
Zal zeker eens proberen & wat is een hoge dosering jou ? Ik geloof vnaf 30 gram vers paddo dat het al een redelijke zware trip zou zijn
Klik om te vergroten...
Onder 15 beschouw ik als licht.
15-25 normaal
25-50 sterk
>50 zeer sterk

Maar ook lastig te zeggen omdat de ene paddo de andere niet is. Zelfs de ene batch kan heel anders zijn dan de andere. Maar over het algemeen hou ik het zo wat aan. Zeer sterk doe ik nooit weer. Dat was gewoon te verwarrend. Ik wil er ook iets uit leren, maar dat is gewoon een onhoudbare achtbaan soms. Een sterke dosering was nog wel houdbaar maar ook zeeer intens. Ik werd gek genoeg ook steeds gevoeliger voor psilo, waardoor ik met minder toe kon. Op het laatst had ik al zeer sterke trips op normale doseringen. Ook met truffels neem ik nu altijd gewoon 15 gram (wat overigs wel wat sterker is over het algemeen dan 15 gram paddo's). Op 15 gram kun je al krankzinnig intense ervaringen hebben als je weet hoe je het moet toelaten: alleen trippen, geen afleiding, externe prikkeling minimaliseren, geen mobiel in de buurt, geen tv aan, meditatie toepassen, etc.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee, zelf geen ervaring met keta. Maar psilo is zeker spiritueel voor heel veel mensen.

Ik zou gewoon lekker op 20 gram vers gaan trippen en dan eventueel later eens kijken wat 30-40 gram voor je doet.

Edit: 20 gram uit je kweekbak dan hรจ! Niet 20 gram kaalkopjes!
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Onder 15 beschouw ik als licht.
15-25 normaal
25-50 sterk
>50 zeer sterk

Maar ook lastig te zeggen omdat de ene paddo de andere niet is. Zelfs de ene batch kan heel anders zijn dan de andere. Maar over het algemeen hou ik het zo wat aan. Zeer sterk doe ik nooit weer. Dat was gewoon te verwarrend. Ik wil er ook iets uit leren, maar dat is gewoon een onhoudbare achtbaan soms. Een sterke dosering was nog wel houdbaar maar ook zeeer intens. Ik werd gek genoeg ook steeds gevoeliger voor psilo, waardoor ik met minder toe kon. Op het laatst had ik al zeer sterke trips op normale doseringen. Ook met truffels neem ik nu altijd gewoon 15 gram (wat overigs wel wat sterker is over het algemeen dan 15 gram paddo's). Op 15 gram kun je al krankzinnig intense ervaringen hebben als je weet hoe je het moet toelaten: alleen trippen, geen afleiding, externe prikkeling minimaliseren, geen mobiel in de buurt, geen tv aan, meditatie toepassen, etc.
Klik om te vergroten...
Dit lees ik graag โœŒ๏ธ heb een kit staan hopelijk groeit die nu wel heb wat problemen gehad met de eerste flush maar zie het echt zitten jammer dat er een tolerantie is maar er zal daar wel een reden voor zijn denk ik ๐Ÿ™‚
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haze97 zei:
Dit lees ik graag โœŒ heb een kit staan hopelijk groeit die nu wel heb wat problemen gehad met de eerste flush maar zie het echt zitten jammer dat er een tolerantie is maar er zal daar wel een reden voor zijn denk ik ๐Ÿ™‚
Klik om te vergroten...
Als je een goede trip hebt hoef je echt niet over een paar dagen of zelfs weken alweer. Dan wil je echt even de tijd nemen om het te verwerken. :wink:
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zou kunnen heb paar weken geleden nog es ketamine gedaan ben denk ik out geweest of in slaap gevallen maar het was ook wel speciaal heb er ook paar dagen aan zitten denken het had ook iets spiritueel met betekenissen het was een soort opluchting emotioneel daarom weet ik zeker dat er nog meer is waar ik echt interesse in hb ik weet keta kan je niet vergelijken met paddos en salvia enz mr het is ook niet gwn zoals coke p[/QUOTE]
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
^^ ik heb een keer een beetje salvia gerookt. En ik kreeg meteen duistere vibes. Ik heb sins dien de zak bladeren maar weg gestopt in een kastje.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#14
En als je zo een stuk of tig kits in je achtertuin pleurt, duurt t misschien een tijdje. Komen ze elk jaar terug? ๐Ÿ˜
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet het niet. Misschien is het ook gewoon een vorm van voorkeur.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haze97 zei:
zou kunnen heb paar weken geleden nog es ketamine gedaan ben denk ik out geweest of in slaap gevallen maar het was ook wel speciaal heb er ook paar dagen aan zitten denken het had ook iets spiritueel met betekenissen het was een soort opluchting emotioneel daarom weet ik zeker dat er nog meer is waar ik echt interesse in hb ik weet keta kan je niet vergelijken met paddos en salvia enz mr het is ook niet gwn zoals coke p
Klik om te vergroten...
[/QUOTE]

Ga paddo's kweken in de Gavers, en pb mij de locatie ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#17

Ga paddo's kweken in de Gavers, en pb mij de locatie ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚
[/QUOTE]
Doe gie et ma get meer ervaring erin pijsk hahaha
H
Haze97Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als me kit gegroeid zijn kwil u der wel geven ze ma tis in hulste ....
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
TripJess zei:
En als je zo een stuk of tig kits in je achtertuin pleurt, duurt t misschien een tijdje. Komen ze elk jaar terug? ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Als je bedoeld dat dmt met salvia te vergelijken is met ik je toch op de vingers tikken.
De comeup is vergelijkbaar , maar de rest van het proces zijn 2 uitersten..
En totaal niet te vergelijken .
Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook , maar 5-meO-DMT blast je onstuurbaar het universum in.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haze97 zei:
Heb ik gezegd dat ik het niet weet ? Ik zoek op en vraag voor het nog eens rond zo ben ik zeker & ben maar in het begin fase je hebt nu eenmaal interesse in psychedelica of niet en dan ben ik zeker & ik heb veel trips reports gelezen ook
Klik om te vergroten...
Ik heb het idee dat je alleen maar keihard wilt gaan trippen inplaats van echt iets leren of een mooie ervaring mee maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."