#1
Ga paddo's kweken in de Gavers, en pb mij de locatie ๐๐
[/QUOTE]
Doe gie et ma get meer ervaring erin pijsk hahaha
Als je bedoeld dat dmt met salvia te vergelijken is met ik je toch op de vingers tikken.En als je zo een stuk of tig kits in je achtertuin pleurt, duurt t misschien een tijdje. Komen ze elk jaar terug? ๐
Het (meest vergelijkbaar ) en dat denk ik gwn heb nog geen ervaring met dmtAls je bedoeld dat dmt met salvia te vergelijken is met ik je toch op de vingers tikken.
De comeup is vergelijkbaar , maar de rest van het proces zijn 2 uitersten..
En totaal niet te vergelijken .
Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook , maar 5-meO-DMT blast je onstuurbaar het universum in.
Oh nee weet van beiden weinig af. Ik had t over de mushroomsssAls je bedoeld dat dmt met salvia te vergelijken is met ik je toch op de vingers tikken.
De comeup is vergelijkbaar , maar de rest van het proces zijn 2 uitersten..
En totaal niet te vergelijken .
Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook , maar 5-meO-DMT blast je onstuurbaar het universum in.
Volgens mij helemaal niet. DMT heeft voor de meesten een zeer positieve vibe en salvia wordt bovenal als raar en ook wel duister beschreven.Ligt eraan hoe je je voelt op die moment denk ik ! & Aan de meeste trip reports te zien kan je het best vergelijken met dmt naar mij mening toch mr heeft toch wel iets uniek zowizo
Je leert weinig als je extreem gaat zitten trippen juist. Mijn hoogste doseringen had ik veel minder aan dan normale of zelfs lage doseringen. Mindset en intentie is veel belangrijker dan hard trippen...
Leer eens mediteren en pas dat toe tijdens een trip. Heb je veel meer aan.
Amen Mindless!! Iedereen wil altijd maar zo hoog mogelijk terwijl dat juist niet nodig is voor heftige trips. Natuurlijk staat het ook gewoon stoer als je zegt een zeer hoge dosis gehad te hebbenMeditatie is ook een manier om een trip veel intenser te maken, maar bereik je die intensiteit op die manier dan behoud je je kalmte en stabiliteit. Op die manier zie je alles gebeuren en neem je het in je op. Als je simpelweg hard tript door een hoge dosering, word je al gauw hard heen en weer gesmeten als het ware en is het veel moeilijker om die kalmte te bewaren.
Helaas gaat dat niet zo makkelijk.. Dan zou je het goed voor moeten bereiden enzo... Mij is het nog nooit gelukt helaas... met kweek kitjes niet en met sporen niet.En als je zo een stuk of tig kits in je achtertuin pleurt, duurt t misschien een tijdje. Komen ze elk jaar terug? ๐
Wat? Heb je wel eens echt een breaktrough gehad met alleen n,n-DMT? Met Changa is DMT nog wel te sturen inderdaad maar puur in 30mg + dosissen kan ik het toch echt geen enkele richting opsturen. Zelfde geldt voor Salvia, vooral als je de extracten neemt van bijvoorbeeld 15x of hoger.Salvia kan je nog een beetje sturen en n'n dmt ook
Met alle respect maar ik zal jullie nooit zien je weet zelf nie hoe ik er uit zie welke nut heeft het om stoer te willen doen ? ik ben gewoon eerlijk hoe ik nu over bepaalde dingen denkAmen Mindless!! Iedereen wil altijd maar zo hoog mogelijk terwijl dat juist niet nodig is voor heftige trips. Natuurlijk staat het ook gewoon stoer als je zegt een zeer hoge dosis gehad te hebben. Intentie is misntens zo belangrijk en inderdaad, meditatie kan een trip ongelofelijk versterken. Daarbij moet ik ook zeggen dat het lijkt steeds minder nodig te hebben om tot een goed trip te komen. Nou deed ik altijd gedroogde paddo's en kan daarmee al vanaf 2gr een heerlijk goede trip krijgen. En leerzamer dan mijn 5gr en hoger trips (vergelijkbaar met 50gr verse paddo's)
Helaas gaat dat niet zo makkelijk.. Dan zou je het goed voor moeten bereiden enzo... Mij is het nog nooit gelukt helaas... met kweek kitjes niet en met sporen niet.
Wat? Heb je wel eens echt een breaktrough gehad met alleen n,n-DMT? Met Changa is DMT nog wel te sturen inderdaad maar puur in 30mg + dosissen kan ik het toch echt geen enkele richting opsturen. Zelfde geldt voor Salvia, vooral als je de extracten neemt van bijvoorbeeld 15x of hoger.
Een boek waar info staat over de natuur en eetbare dingen. Is vast wel te vinden in de biep of internet.Welk boek kvroeg me gwn af of er ng andere dingen waren
Maat toch bedankt voor je reactie
Heb al bijna 4weken een pado kit die amper groeit maar zal morgen de klein paddos eruit halen die al een week niemr groeit en een 2de flush starten maar tegen dat het allml klaar is snap je.drm kvoeg me gwn af wat er nog allml te vinden is maar tis precies niet de plaats om zo dingen te vragen spijtig .But...why?
3 muisklikken verder en alle truffelsoorten en paddo kweeksets worden aan huis geleverd. Ja, in Belgiรซ.
Dank je zal eens kijkenEen boek waar info staat over de natuur en eetbare dingen. Is vast wel te vinden in de biep of internet.
Ja ben ik van plan rond november maar tis voor nu xp ๐๐๐Ik trek nu ook wel graag de natuur en polder ik om op zoek te gaan naar kaalkopjes hoor..
Zoals @De Dunne en @Mindless al zijden.
Ofwel blijf je thuis en doe je beter search, of je slaat bol open , koopt een boek over puntige kaalkopjes , legt je gsm weg en trekt de natuur in.
Beetje zelf googlen kan geen kwaad soms , je had alles , makkelijk op de eerste pagina Google search gevonden.
Dan ben je gewoon bang om verkeerde te plukken... gewoon gaan plukken, hier foto posten en dan kunnen we je (misschien) zeggen watje in handen hebt.
Heb al bijna 4weken een pado kit die amper groeit maar zal morgen de klein paddos eruit halen die al een week niemr groeit en een 2de flush starten maar tegen dat het allml klaar is snap je.drm kvoeg me gwn af wat er nog allml te vinden is maar tis precies niet de plaats om zo dingen te vragen spijtig .
Kijk eens bij : Natuurlijke psychoactieven op dit forum. Misschien heb je daar meer geluk.
Ik heb ongeveer alles dat met paddos te maken heeft tussen 2008 en nu gelezen dat me aanspreekt juist net daarom ben ik interesse gaan tonen in kaalkopjes enz ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."