#1
En dan kan de magic beginnen!
Ik vind ze wel lekker om op te eten. Lekker een uur lang kauwen.
Tekenen met een pen kan ik erg aanraden. Ook psychedelische plaatjes kijken is erg leuk. Kleurenlampen zijn ook leuk (5 euro bij de action).
Alleen de stukjes die over datum/verrot smaken vind ik goor. Maarja met een beetje water is het goed te doen.Nou ze zijn echt niet lekker! Rivalrie jij bent echt de eerste die ik hoor die zegt dat ze lekker zijn! Veel mensen gaan ervan over hun nek!
Ik zou er daarom thee van trekken, en er gember bij doen tegen de misselijkheid. Je kan op internet wel vinden hoe je dat moet doen. Ik heb de eerste keer gekotst. De tweede keer met thee beviel een stuk beter!
Wat ik sowieso zou doen is mooie muziek luisteren! Muziek die je al kent, want een onbekende plaat die duister overkomt, kan je trip ook duister maken.
Ik vond truffels veel leuker dan 2cb, want het heeft veel meer bezieling en diepgang dan 2cb. Je gaat anders denken, krijgt lachkicks. Ik heb ook hele leuke gesprekken gehad met m'n tripmaatje tijdens truffels.
Ik eet heel rustig het hele pakje op. Sowieso lijken truffels sterker te zijn wanneer je lang kauwt.Een uur kauwen... 😶??
Op een bepaald moment is het toch echt bijna pulp in uw mond en dat duurt toch geen uur. 😶
Ik eet heel rustig het hele pakje op. Sowieso lijken truffels sterker te zijn wanneer je lang kauwt.
Heel veel plezier!!Straks de soep maken en dan gaat het gebeuren. Super veel zin in![]()
Laat het vooral lekker over je heenkomen. Geef je er aan over en je zult een magische ervaring krijgen.Zit nog een beetje in twijfel, wil er wel goed voor gaan maar ook niet te hard. Ik denk 13 gram.
Aanhang neemt 15, maar die is al bekend met truffels
Eerste halfuurtje ongeveer? Dan ligt het bij mij altijd wat zwaar op de maag en voel ik me een beetje raar (niet misselijk) maar dat gaat altijd zo weer over inderdaad.Ik word vaak wel misselijk, maar het gaat ook zo weer over.
Ja zoiets, even liggen en het is weer weg.Eerste halfuurtje ongeveer? Dan ligt het bij mij altijd wat zwaar op de maag en voel ik me een beetje raar (niet misselijk) maar dat gaat altijd zo weer over inderdaad.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."