Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo growkit

Paddo growkit

142 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet er tof uit. Zelf wil ik het ook eens gaan wagen om een growkit te proberen.
Dus ik volg dit topic! Succes dude.
Namasté
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#2
IMG_20200510_121034.jpg
Jaaa eindelijk! 😁

@Lucy100 hoe gaat het bij jou, al 'n nieuwe gestart?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je de cake rechtop gezet? Is dat beter?
B
Bertus88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bertus88 zei:
Nice! Welke soort kweek je?
Klik om te vergroten...
Cubensis B+

Deze krijgen niet echt een hoedje volgens mij, meer een grote bol als top
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Space Criminal zei:
Cubensis B+

Deze krijgen niet echt een hoedje volgens mij, meer een grote bol als top
Klik om te vergroten...
Het zijn jullie paddo's, maar ze hebben toch echt een hoedje...
https://www.zamnesia.nl/paddo-kweekset/3720-b-plus.html
B
Bertus88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Space Criminal zei:
Cubensis B+

Deze krijgen niet echt een hoedje volgens mij, meer een grote bol als top
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik ook. ga de eerste vanavond plukken het witte vliesje begint al open te gaan
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#8
שמש zei:
Het zijn jullie paddo's, maar ze hebben toch echt een hoedje...
https://www.zamnesia.nl/paddo-kweekset/3720-b-plus.html
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, toch maar wachten tot ze 30cm zijn dan.

Ik denk dat ik zoveel mogelijk snoei/oogst voordat ik op vakantie ga. In een week zullen er geen nieuwe ineens 30cm halen verwacht ik.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Criminal zei:
Je hebt gelijk, toch maar wachten tot ze 30cm zijn dan.

Ik denk dat ik zoveel mogelijk snoei/oogst voordat ik op vakantie ga. In een week zullen er geen nieuwe ineens 30cm halen verwacht ik.
Klik om te vergroten...
Ik zou ze zelf idd ook afsnijden voordat je weggaat. Soms gaan ze ineens heel snel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
שמש zei:
Haha, het drogen moet je even aan iemand anders vragen. Daar ging ik de laatste keer aardig mee de mist in geloof ik :wink:
Voorheen legde ik ze gewoon op een krant en dat werkte prima. Alleen las ik laatst iets over drukinkt dat mogelijk op de paddo kan komen. Misschien weten @Mezelf of @Mindless of @Ralou hoe te drogen?
Klik om te vergroten...
Nooit paddo's gedroogd hier.

In plaats daarvan ging ik zeer veel trippen op hoge doseringen om mijn kweekbakken bij te houden. En paddo's geven aan vrienden. :wink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#11
IMG_20200311_184723.jpg

De hoedjes zijn gebroken, is dat erg?

Ik zou de cake eruit halen maar dat is er niet van gekomen...
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
volgens mij breken de hoedjes als de luchtvochtigheid te laag is. Denk niet dat het kwaad ken. Ze zien er alleen niet zo mooi uit. Of juist wel als je van stervormige paddos houd xD
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#13
IMG_20200311_222921.jpg
IMG_20200311_222906.jpg

Oké volgens mij zijn sommige al echt veel te ver. Gister hadden ze allemaal nog mooie bollen en nu zijn ze anabolisch uit elkaar gespat...

Screenshot_20200311_230433_com.android.gallery3d.jpg

Ze zitten wel vol psilo want ze slaan helemaal blauw uit!

Maar toch vraag ik me af of bijvoorbeeld deze grote uit elkaar gespat te stronk wel goed droogt en daarna nog goed werkzaam zal zijn. Iemand ervaring mee?

IMG_20200311_224648.jpg

Ik heb er nog 'n paar kleintjes in laten staan, nu zonder bak. Dus gewoon de cake in de zak.
Screenshot_20200311_230753_com.android.gallery3d.jpg

Ik ga ze nu nauwlettender in de gaten houden!! En meteen oogsten als de hoed loskomt van de steel.

Verder wel 'n bord vol paddo's nu 🙏🙌❣️ eerste oogst, altijd 'n mooi moment 🥰
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je heb de goorste champions te wereld gekweekt. Jakkkeessssssss
Maar oh wat doen ze mooie dingen.

Over een paar dagen is er niks meer van over ;P
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
Je heb de goorste champions te wereld gekweekt. Jakkkeessssssss
Maar oh wat doen ze mooie dingen.

Over een paar dagen is er niks meer van over ;P
Klik om te vergroten...
En die open gespleten paddo? Gewoon even effectief?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze gaan na ze open zijn langzaam achteruit, maar zo snel gaat het niet na mijn weten. Het is bijna niet te vermeiden dat er een paar open gaan omdat het binnen een paar uur al gebeurt is.

De blauwe kleur is na mijn weten het oxidatie product van de actieve stoffen. Dus als ze blauw worden dan is het een teken dat ze achteruit gaan. Of dat je ze beurs heb gemaakt.

Vaak worden de rejects ook blauw van kleur na een paar dagen niet meer gegroeid te hebben, dus dan is dat ook een signaal om ze te plukken.

Er gaan best wat verhalen rond over potentie en wat niet, wat er van waar is dat weet ik niet.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#17
IMG_20200312_090552.jpg
Die ik gister heb laten staan zijn ook alle hoedjes van open.

Meteen maar oogsten..?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Space Criminal zei:
Bekijk bijlage 5826
Die ik gister heb laten staan zijn ook alle hoedjes van open.

Meteen maar oogsten..?
Klik om te vergroten...
Als het vliesje los is, meteen oogsten! :)
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#19
שמש zei:
Als het vliesje los is, meteen oogsten! :)
Klik om te vergroten...
Oké net gedaan, nu wel 'n lege bak. Wachten op de volgende vlucht 😊
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha. Ze doen het beter dan mijn growkit. Ik had er telkens een paar en het sukkelde maar wat aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."