#1
Ja meer draagvlak op de cake waar ze uit groeien. K ben benieuwd, maar k denk zeker dat dit de opbrengst zal verhogen.Heb je de cake rechtop gezet? Is dat beter?
Ja meer draagvlak op de cake waar ze uit groeien. K ben benieuwd, maar k denk zeker dat dit de opbrengst zal verhogen.Heb je de cake rechtop gezet? Is dat beter?
Ziet er tof uit. Zelf wil ik het ook eens gaan wagen om een growkit te proberen.
Dus ik volg dit topic! Succes dude.
NamastΓ©
Nou dat duurt vaak wel 'n week of 3,maar dan ineens gaan ze hard! Gister de eerste gepluktππ»Hey Space.. mooie foto's heb je. Zoals gezegd heb ik het ook gedaan, een growkit. De Golden Teachers 1200cc.
Staat nu 6 dagen op een schaduwrijke plek zonder warmtemat tussen 20-23 graden.. nog geen teken van leven.. hooguit wat 'wits' zoals bij jouw op de foto.
Hoe lang duurde het bij jouw voordat je paddo's zichtbaar gingen groeien?
Spacende groeten Astronaut
Hoi.. beetje een late reactie. Ja ik ben 5 dagen geleden een nieuwe kit gestart. En ik heb nu een iets andere kit als eerst. Dit is de B+ En dan de 100% mycelium medium. Dan schijn je veel minder onderhoud te hebben. Er hoeft geen water bij, en ventileren is ook niet nodig. Gewoon in de zak schuiven en wachten maar. Ik ga het doen zoals de beschrijving zegt. En na de eerste fluse kan de cake recht op. Ik zal even een link delen van de beschrijving. 100% Mycelium kit@Lucy100 hoe gaat het bij jou, al 'n nieuwe gestart?

Daar wil ik meer van weten π is dat dan een soort extractie? Of drink je het goede helemaal op?Vanavond 2.95 gedroogde cubensis b+ door de koffiemolen gehaald en de paddo poeder een half uurtje in limoensap gelegd.
Ben zeer benieuwd πMorgen ga ik even dieper in op het kweken van de shrooms. Het gaat supergoed iig met de kweek ππ»
Je drinkt zowel de sap als de poeder op. De psilocine zet zich door het zuur al om in psilocybine waardoor het veel sneller en intenser werkt!Daar wil ik meer van weten π is dat dan een soort extractie? Of drink je het goede helemaal op?
Mijne gaan perfect! πHoe gaat het met jullie kit?


Zit er niet inmiddels een dikke laag water onderin nu?Dag 12... Na 8 dagen zag ik mini kopjes opsteken. Heb een foto kunnen maken. Gaat best lekker
Had even een vraagje, moet ik nog steeds in de zak (zijkanten) blijven sprayen nu ze aan het bloeien zijn? Wat doen jullie?
Groet




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."