Ik zou ze zelf idd ook afsnijden voordat je weggaat. Soms gaan ze ineens heel snel.Je hebt gelijk, toch maar wachten tot ze 30cm zijn dan.
Ik denk dat ik zoveel mogelijk snoei/oogst voordat ik op vakantie ga. In een week zullen er geen nieuwe ineens 30cm halen verwacht ik.
Nooit paddo's gedroogd hier.Haha, het drogen moet je even aan iemand anders vragen. Daar ging ik de laatste keer aardig mee de mist in geloof ik
Voorheen legde ik ze gewoon op een krant en dat werkte prima. Alleen las ik laatst iets over drukinkt dat mogelijk op de paddo kan komen. Misschien weten @Mezelf of @Mindless of @Ralou hoe te drogen?



En die open gespleten paddo? Gewoon even effectief?Je heb de goorste champions te wereld gekweekt. Jakkkeessssssss
Maar oh wat doen ze mooie dingen.
Over een paar dagen is er niks meer van over ;P
Als het vliesje los is, meteen oogsten!Bekijk bijlage 5826
Die ik gister heb laten staan zijn ook alle hoedjes van open.
Meteen maar oogsten..?
Oké net gedaan, nu wel 'n lege bak. Wachten op de volgende vlucht 😊Als het vliesje los is, meteen oogsten!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."