Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo growkit

Paddo growkit

142 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_20200409_105627.jpg

Ik ga het groter aanpakken 😜 inmiddels m'n 2e kweekbak ernaast gezet. Deze is nog een maatje groter 👌🏻😁
B
Bertus88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo medekwekers

ik heb een vraag...ik heb een paddo growkit besteld bij dutch headshop en op 25-2-2020 heb ik me kweekset gesoakt zo als beschreven in de handleiding. Nu zijn wel al weer een paar dagen verder en zie helaas nog geen paddo’s opkomen. De temperatuur in de kamer is 20,5 graden er zit condens in de zak en open de zak elke dag om er verse lucht in te krijgen en vernevel er wat water bij in. Ben ik te ongeduldig of doe ik iets verkeerd?
T
TripbeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog geen tijd voor zorgen zou ik zeggen, ik kreeg zelf na een week of 2 eindelijk kleine kopjes en zodra die te zien zijn gaat het snel, als het nou nog een week duurt tot er wat te zien is zou ik de headshop even een berichtje sturen, als geven ze waarschijnlijk geen garantie op dit soort dingen.
B
Bertus88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tripbeer dank voor de snelle reactie. Zal het is rustig afwachten en je tips opvolgen
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mijn growkit duurde het ook wel een tijdje voor er wat gebeurde. Tis toch een organisme. Die groeien niet altijd volgens voorschrift.
Ik had er uiteindelijk een dikke lading van geoogst, dus volgens mij komt het nog wel goed.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nice. Die zijn wel oogst rijp binnen een week :) goed opletten
B
Bertus88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Begint er op te lijken. hier is het eerste resultaat zichtbaar
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Space Criminal zei:
Je hebt gelijk, toch maar wachten tot ze 30cm zijn dan.

Ik denk dat ik zoveel mogelijk snoei/oogst voordat ik op vakantie ga. In een week zullen er geen nieuwe ineens 30cm halen verwacht ik.
Klik om te vergroten...
Ik zou ze zelf idd ook afsnijden voordat je weggaat. Soms gaan ze ineens heel snel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
שמש zei:
Haha, het drogen moet je even aan iemand anders vragen. Daar ging ik de laatste keer aardig mee de mist in geloof ik :wink:
Voorheen legde ik ze gewoon op een krant en dat werkte prima. Alleen las ik laatst iets over drukinkt dat mogelijk op de paddo kan komen. Misschien weten @Mezelf of @Mindless of @Ralou hoe te drogen?
Klik om te vergroten...
Nooit paddo's gedroogd hier.

In plaats daarvan ging ik zeer veel trippen op hoge doseringen om mijn kweekbakken bij te houden. En paddo's geven aan vrienden. :wink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#10
IMG_20200311_184723.jpg

De hoedjes zijn gebroken, is dat erg?

Ik zou de cake eruit halen maar dat is er niet van gekomen...
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
volgens mij breken de hoedjes als de luchtvochtigheid te laag is. Denk niet dat het kwaad ken. Ze zien er alleen niet zo mooi uit. Of juist wel als je van stervormige paddos houd xD
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_20200311_222921.jpg
IMG_20200311_222906.jpg

Oké volgens mij zijn sommige al echt veel te ver. Gister hadden ze allemaal nog mooie bollen en nu zijn ze anabolisch uit elkaar gespat...

Screenshot_20200311_230433_com.android.gallery3d.jpg

Ze zitten wel vol psilo want ze slaan helemaal blauw uit!

Maar toch vraag ik me af of bijvoorbeeld deze grote uit elkaar gespat te stronk wel goed droogt en daarna nog goed werkzaam zal zijn. Iemand ervaring mee?

IMG_20200311_224648.jpg

Ik heb er nog 'n paar kleintjes in laten staan, nu zonder bak. Dus gewoon de cake in de zak.
Screenshot_20200311_230753_com.android.gallery3d.jpg

Ik ga ze nu nauwlettender in de gaten houden!! En meteen oogsten als de hoed loskomt van de steel.

Verder wel 'n bord vol paddo's nu 🙏🙌❣️ eerste oogst, altijd 'n mooi moment 🥰
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je heb de goorste champions te wereld gekweekt. Jakkkeessssssss
Maar oh wat doen ze mooie dingen.

Over een paar dagen is er niks meer van over ;P
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Je heb de goorste champions te wereld gekweekt. Jakkkeessssssss
Maar oh wat doen ze mooie dingen.

Over een paar dagen is er niks meer van over ;P
Klik om te vergroten...
En die open gespleten paddo? Gewoon even effectief?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze gaan na ze open zijn langzaam achteruit, maar zo snel gaat het niet na mijn weten. Het is bijna niet te vermeiden dat er een paar open gaan omdat het binnen een paar uur al gebeurt is.

De blauwe kleur is na mijn weten het oxidatie product van de actieve stoffen. Dus als ze blauw worden dan is het een teken dat ze achteruit gaan. Of dat je ze beurs heb gemaakt.

Vaak worden de rejects ook blauw van kleur na een paar dagen niet meer gegroeid te hebben, dus dan is dat ook een signaal om ze te plukken.

Er gaan best wat verhalen rond over potentie en wat niet, wat er van waar is dat weet ik niet.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#16
IMG_20200312_090552.jpg
Die ik gister heb laten staan zijn ook alle hoedjes van open.

Meteen maar oogsten..?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Space Criminal zei:
Bekijk bijlage 5826
Die ik gister heb laten staan zijn ook alle hoedjes van open.

Meteen maar oogsten..?
Klik om te vergroten...
Als het vliesje los is, meteen oogsten! :)
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#18
שמש zei:
Als het vliesje los is, meteen oogsten! :)
Klik om te vergroten...
Oké net gedaan, nu wel 'n lege bak. Wachten op de volgende vlucht 😊
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha. Ze doen het beter dan mijn growkit. Ik had er telkens een paar en het sukkelde maar wat aan.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deze topic is een soort psychedelica porn. My gawd. Wat een berg van 1 oogst. Bij mij groeide het niet zo explosief. Volgende keer ga ik wat beter mijn best doen en er een plastic bak voor maken waar ik dan het blok los in zet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."