Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

Van lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mitchieee zei:
5 meo dmt’ is ook echt een ander calliber en neem je denk ook niet persee voor de fun , dan lijk me de echte dmt stuk leuker, 5 meo dmt schret je je ego gewoon, en net zoals je zeg, is 5 meo veel dieper

.. dit is een goedje die ik nog jaren laat liggen
Klik om te vergroten...
Ja absoluut, was ook helemaal niet mijn bedoeling en zoals ik al eerder zei, dit is echt geen recreative drug, evenals N DMT. Maar ik wil dieper mezelf leren kennen en wat er meer is tussen hemel en aard.. 5MeO brengt me echt tot nieuwe inzichten... Ik moet ze alleen nu echt op en rijtje zetten. Deze laat ik nu ook even wat maandjes/jaartjes liggen.

Ja N is zeker een stuk visueler, leuker maar ook dat kan echt wel confronterend zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mitchieee zei:
5 meo dmt’ is ook echt een ander calliber en neem je denk ook niet persee voor de fun , dan lijk me de echte dmt stuk leuker, 5 meo dmt schret je je ego gewoon, en net zoals je zeg, is 5 meo veel dieper

.. dit is een goedje die ik nog jaren laat liggen
Klik om te vergroten...
Ja visuals gaat het hier inderdaad totaal niet om. Dit is een werkelijkheid die je te zien krijgt die jezelf overstijgt en waarbij jezelf niets meer bent (ego dood lijkt me het juiste woord inderdaad). Nog steeds zoekend naar woorden... echt
Snuffelaar zei:
Haha ja ook herkenbaar. Weinig te zien ook., wel heftig. Had je ego dood?
Klik om te vergroten...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
mrorange zei:
Ja absoluut, was ook helemaal niet mijn bedoeling en zoals ik al eerder zei, dit is echt geen recreative drug, evenals N DMT. Maar ik wil dieper mezelf leren kennen en wat er meer is tussen hemel en aard.. 5MeO brengt me echt tot nieuwe inzichten... Ik moet ze alleen nu echt op en rijtje zetten. Deze laat ik nu ook even wat maandjes/jaartjes liggen.
Klik om te vergroten...
Je zei in je begin dat je ervaring hebt met het hoog doseren van LSD. Hoe hoog doseren je dan? En haalde je daar veel uit ?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Je zei in je begin dat je ervaring hebt met het hoog doseren van LSD. Hoe hoog doseren je dan? En haalde je daar veel uit ?
Klik om te vergroten...
Nou qua LSD valt wel mee qua hoeveelheid in vergelijking met anderen. denk 450 ug max. Met LSD moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet zo zeer veel visuals bij had, maar wel heel erg diep ga denken over zaken die me interesseren en daar kan ik dan uren mee bezig zijn. Sowieso nooit psychedilacs met elkaar gecombineerd, dus ik kan ze wel redelijk objectief van elkaar onderscheiden denk ik Maar ik ben niet zo gecharmeerd van de "lange trips" en ben vrij snel overgegaan op N-DMT. N-DMT heeft voor mij toch wel even een extra deurtje opengezet.. maar 5-MeO.. tja... sorry ik ben net 30 minuten na de "afterglow", het moet echt ff landen dit. Betekend zeker niet dat ik in de toekomst niet weer eens een "LSDtje" ga doen.

Lang verhaal kort: Met LSD heb ik heel erg de neiging om op bijna wetenschappelijke manier het "bestaan" probeer te achterhalen. Klinkt misschien wazig, maar ik schrijf dan hele teksten achter elkaar.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
mrorange zei:
Lang verhaal kort: Met LSD heb ik heel erg de neiging om op bijna wetenschappelijke manier het "bestaan" probeer te achterhalen. Klinkt misschien wazig, maar ik schrijf dan hele teksten achter elkaar.
Klik om te vergroten...
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
mrorange zei:
Met N DMT heb je echt het gevoel dat je in een echtere realiteit zit, Dit was veel verwarrender
Klik om te vergroten...
Lees net dat je 5-mei DMT hebt gedaan… ben heel benieuwd naar je verhalen maar ā€œdit was veel verwarrenderā€ dan nn-DMT blijft shockerend. 😳
Ik ben geloof ik nog steeds niet helemaal
Over de shock heen van mijn eerste DMT ervaring… het idee dat er iets nog heftigers is vind ik ergens wel beangstigend… maar
Tegelijk ook fascinerend!

mrorange zei:
Ik (m'n persoonlijkheid, wie ik bent, hoe vaag je het ook wil noemen) was echt weg
Klik om te vergroten...
Dit herken ik dan wel weer van nn-dmt. Echt elk restje ego compleet weggeblazen…


mrorange zei:
ou qua LSD valt wel mee qua hoeveelheid in vergelijking met anderen. denk 450 ug max.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat jouw referentiekader is en of je echt 450ug had… maar ik vind dat al echt een hoge dosering!

ben benieuwd of je nog een tripreportje gaat schrijven. We krijgen ze hier niet dagelijks voor 5-meo
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
Klik om te vergroten...
Zeker, daar gaat het mij om. Peppers, downers laten me koud, dit zijn middelen waar ik echt iets aan heb.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon pure ego death is het ja naar mijn mening ook al heb ik geen ervaring ernee , het is ook de allersterkste pscycedelic,
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
mrorange zei:
Zeker, daar gaat het mij om. Peppers, downers laten me koud, dit zijn middelen waar ik echt iets aan heb.
Klik om te vergroten...
Ik heb denk ik het antwoord. Het is alleen lastig uit te leggen aan mensen die het (nog) niet hebben.

1. Alles is verbonden
2. De doel van het leven is gewoon "zijn"
3. De mens is niet intelligent :tongueout:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
mrorange zei:
Ja absoluut, was ook helemaal niet mijn bedoeling en zoals ik al eerder zei, dit is echt geen recreative drug, evenals N DMT. Maar ik wil dieper mezelf leren kennen en wat er meer is tussen hemel en aard.. 5MeO brengt me echt tot nieuwe inzichten... Ik moet ze alleen nu echt op en rijtje zetten. Deze laat ik nu ook even wat maandjes/jaartjes liggen.

Ja N is zeker een stuk visueler, leuker maar ook dat kan echt wel confronterend zijn
Klik om te vergroten...
Ik vind NN-DMT eerder recreatief dan spiritueel nee? Wel liefdevolle machine elves die oprechte interesse in je bezoek tonen. Leuke visuals, maar nooit wat van geleerd.

Leuk dat je iets uit the God molecule gehaald hebt. Misschien zijn DPT of MET next on the list?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Ik vind NN-DMT eerder recreatief dan spiritueel nee? Wel liefdevolle machine elves die oprechte interesse in je bezoek tonen. Leuke visuals, maar nooit wat van geleerd.

Leuk dat je iets uit the God molecule gehaald hebt. Misschien zijn DPT of MET next on the list?
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde ook dat N net MeO niet recreatief zijn :).

DPT en MET staan er zeker op!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
de 4 ho met?
Klik om te vergroten...
MET.

N-Ethyl-N-methyltryptamine
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Lees net dat je 5-mei DMT hebt gedaan… ben heel benieuwd naar je verhalen maar ā€œdit was veel verwarrenderā€ dan nn-DMT blijft shockerend. 😳
Ik ben geloof ik nog steeds niet helemaal
Over de shock heen van mijn eerste DMT ervaring… het idee dat er iets nog heftigers is vind ik ergens wel beangstigend… maar
Tegelijk ook fascinerend!


Dit herken ik dan wel weer van nn-dmt. Echt elk restje ego compleet weggeblazen…



Ik weet niet wat jouw referentiekader is en of je echt 450ug had… maar ik vind dat al echt een hoge dosering!

ben benieuwd of je nog een tripreportje gaat schrijven. We krijgen ze hier niet dagelijks voor 5-meo
Klik om te vergroten...
Groot verschil inderdaad. Vind DMT liefdevoller ondanks z'n potentie maar sommige mensen vinden 5-meo-dmt dan ook weer liefdevol, terwijl ik het gevoel had dat ik een hartaanval kreeg.

Ieder z'n ervaring denk ik. Het visuele ontbreekt echter wel. NN-DMT is 8K HD beauty.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
mrorange zei:
Ik bedoelde ook dat N net MeO niet recreatief zijn :)
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik. Haal je altijd iets uit dmt trips? Heb veel gezien en niets geleerd. Wel prachtige visuals zeker bij breakthrough.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mrorange zei:
Ik bedoelde ook dat N net MeO niet recreatief zijn :).

DPT en MET staan er zeker op!
Klik om te vergroten...

de 4 ho met?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Ik vind NN-DMT eerder recreatief dan spiritueel nee? Wel liefdevolle machine elves die oprechte interesse in je bezoek tonen. Leuke visuals, maar nooit wat van geleerd.

Leuk dat je iets uit the God molecule gehaald hebt. Misschien zijn DPT of MET next on the list?
Klik om te vergroten...
Uit beide N en MeO. En inderdaad N kan echt een 8k hypercube feestje zijn, maar ook daar heb ik dingen gezien en gevoeld die ik toch echt spiritueel moet noemen. MeO is echt totaal anders. Ik kan het het beste vergelijken met: Je bent er, alles om je heen is er, maar jijzelf speelt daar geen rol meer in. Alles is er gewoon zoals het er zou moeten zijn.. zoeits, ik kan het heel moeilijk omschrijven.

Het is precies wat Rivalrie verwoordde:

Rivalrie zei:
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Ik heb denk ik het antwoord. Het is alleen lastig uit te leggen aan mensen die het (nog) niet hebben.

1. Alles is verbonden
2. De doel van het leven is gewoon "zijn" <<-- Vooral deze bleef erg hangen
3. De mens is niet intelligent :tongueout: <<-- en deze ook uiteraard, maar dat komt bij mij vooral bij N DMT terug :)
Klik om te vergroten...
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
de 4 ho met?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk uiteindelijk wel allebei :sunglasses:
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
MET.

N-Ethyl-N-methyltryptamine
Klik om te vergroten...
Ja die inderdaad, maar er is ook 4 Aco MET, dus vandaar; denk allebei wel :wink:

Maar nog weer ff een time-out inlassen nu. MeO was erg heftig en voel nu vooral lichamelijke emotie (Niet janken ofzo, of wat dan ook) maar meer dat m'n lichaam even van z'n stuk is. Komende dagen ga ik dit eens uitwerpen geestelijk en op papier zetten. Met Psychs: Komt tijd, komt raad.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
MET.

N-Ethyl-N-methyltryptamine
Klik om te vergroten...
Jij bedoelt natuurlijk de echt MET, zonder de research chemical "add-ons". Stom, die had ik even niet door. Maar ja, als ik daar iets van kan regelen ergens, dan ga ik het zeker proberen
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#20
En nog een praktisch ding: 5-MeO-DMT is veeel potenter dan NN DMT, dus schep niet 50 mg in een base pipe.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."