Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

Van lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
mrorange zei:
Ja absoluut, was ook helemaal niet mijn bedoeling en zoals ik al eerder zei, dit is echt geen recreative drug, evenals N DMT. Maar ik wil dieper mezelf leren kennen en wat er meer is tussen hemel en aard.. 5MeO brengt me echt tot nieuwe inzichten... Ik moet ze alleen nu echt op en rijtje zetten. Deze laat ik nu ook even wat maandjes/jaartjes liggen.
Klik om te vergroten...
Je zei in je begin dat je ervaring hebt met het hoog doseren van LSD. Hoe hoog doseren je dan? En haalde je daar veel uit ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Je zei in je begin dat je ervaring hebt met het hoog doseren van LSD. Hoe hoog doseren je dan? En haalde je daar veel uit ?
Klik om te vergroten...
Nou qua LSD valt wel mee qua hoeveelheid in vergelijking met anderen. denk 450 ug max. Met LSD moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet zo zeer veel visuals bij had, maar wel heel erg diep ga denken over zaken die me interesseren en daar kan ik dan uren mee bezig zijn. Sowieso nooit psychedilacs met elkaar gecombineerd, dus ik kan ze wel redelijk objectief van elkaar onderscheiden denk ik Maar ik ben niet zo gecharmeerd van de "lange trips" en ben vrij snel overgegaan op N-DMT. N-DMT heeft voor mij toch wel even een extra deurtje opengezet.. maar 5-MeO.. tja... sorry ik ben net 30 minuten na de "afterglow", het moet echt ff landen dit. Betekend zeker niet dat ik in de toekomst niet weer eens een "LSDtje" ga doen.

Lang verhaal kort: Met LSD heb ik heel erg de neiging om op bijna wetenschappelijke manier het "bestaan" probeer te achterhalen. Klinkt misschien wazig, maar ik schrijf dan hele teksten achter elkaar.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
mrorange zei:
Lang verhaal kort: Met LSD heb ik heel erg de neiging om op bijna wetenschappelijke manier het "bestaan" probeer te achterhalen. Klinkt misschien wazig, maar ik schrijf dan hele teksten achter elkaar.
Klik om te vergroten...
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
mrorange zei:
Met N DMT heb je echt het gevoel dat je in een echtere realiteit zit, Dit was veel verwarrender
Klik om te vergroten...
Lees net dat je 5-mei DMT hebt gedaan… ben heel benieuwd naar je verhalen maar “dit was veel verwarrender” dan nn-DMT blijft shockerend. 😳
Ik ben geloof ik nog steeds niet helemaal
Over de shock heen van mijn eerste DMT ervaring… het idee dat er iets nog heftigers is vind ik ergens wel beangstigend… maar
Tegelijk ook fascinerend!

mrorange zei:
Ik (m'n persoonlijkheid, wie ik bent, hoe vaag je het ook wil noemen) was echt weg
Klik om te vergroten...
Dit herken ik dan wel weer van nn-dmt. Echt elk restje ego compleet weggeblazen…


mrorange zei:
ou qua LSD valt wel mee qua hoeveelheid in vergelijking met anderen. denk 450 ug max.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat jouw referentiekader is en of je echt 450ug had… maar ik vind dat al echt een hoge dosering!

ben benieuwd of je nog een tripreportje gaat schrijven. We krijgen ze hier niet dagelijks voor 5-meo
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
Klik om te vergroten...
Zeker, daar gaat het mij om. Peppers, downers laten me koud, dit zijn middelen waar ik echt iets aan heb.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."