Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

Van lichte truffels, naar hoge dosis paddos, Salvia, LSA naar N,N,DMT en nu 5Meo-DMT?

44 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
MET.

N-Ethyl-N-methyltryptamine
Klik om te vergroten...
Ja die inderdaad, maar er is ook 4 Aco MET, dus vandaar; denk allebei wel :wink:

Maar nog weer ff een time-out inlassen nu. MeO was erg heftig en voel nu vooral lichamelijke emotie (Niet janken ofzo, of wat dan ook) maar meer dat m'n lichaam even van z'n stuk is. Komende dagen ga ik dit eens uitwerpen geestelijk en op papier zetten. Met Psychs: Komt tijd, komt raad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
MET.

N-Ethyl-N-methyltryptamine
Klik om te vergroten...
Jij bedoelt natuurlijk de echt MET, zonder de research chemical "add-ons". Stom, die had ik even niet door. Maar ja, als ik daar iets van kan regelen ergens, dan ga ik het zeker proberen
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#3
En nog een praktisch ding: 5-MeO-DMT is veeel potenter dan NN DMT, dus schep niet 50 mg in een base pipe.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
mrorange zei:
Ok update. Ik ben net, een minuut of 10, uit deze trip met behoorlijke nasleep. Dit is NIET, maar ECHT niet voor iemand die het 'even graag wil proberen voor de fun'. Dit gaat me echt wel even een weekje de tijd kosten om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.. Holy fokking crap...
Klik om te vergroten...
Erg leerzaam om je ervaring te lezen. Ik wil zelf 5MeO DMT ook nog roken . Het overweldigende allesomvattende nietszeggende is wat ik wil. Ik wil overdonderd worden en dagenlang nog hoe… wat… heh….

hoe veel heb je gebruikt en hoe heb je het gerookt? Kon je je hete pijpje nog veilig neerleggen?

thanks
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker zei:
Erg leerzaam om je ervaring te lezen. Ik wil zelf 5MeO DMT ook nog roken . Het overweldigende allesomvattende nietszeggende is wat ik wil. Ik wil overdonderd worden en dagenlang nog hoe… wat… heh….

hoe veel heb je gebruikt en hoe heb je het gerookt? Kon je je hete pijpje nog veilig neerleggen?

thanks
Klik om te vergroten...
Ik heb 15 mg gedaan, brand vaak mn klauwen aan een pijpje, maar dat was bij 5-MeO niet zo. Geen visuals, alles zag er volkomen normaal uit, maar je kan niet meer bepalen of je dood bent, leeft of niet bestaat... Voor mij is dit de meest vreemde ervaring met psychedelica geweest. En het houdt ook langer aan dan N-DMT. Ik had dus geen visuals, geen verandering in waarneming, gewoon alles was normaal... behalve dan dat ik niet wist of ik dood was of leefde of uberhaupt ooit had bestaan.. Ik kan me best voorstellen dat mensen echt doodsangsten van 5MeO kunnen krijgen. Nou ja, zoals ik al eerder zei, dit moet je echt niet even proberen omdat je bijvoorbeeld paddos wel vet vind. Net als N-DMT is dit een totaal ander psychedelicum, eigenlijk een aparte categorie.

Dit was mijn ervaring, wellicht dat het bij iemand anders heel anders uitwerkt... geen idee.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Het was dus niet negatief? Aangezien je het nog een paar keer wilt doen.

Heb zelf geen ervaring met dit stofje maar wel met DMT en die raket alleen al kan enorm heftig zijn.
Klik om te vergroten...
Behalve dat je even snel de cosmos wordt I geschoten is het heel anders. Net zoals DPT niet op Meo en NN lijkt.

mrorange zei:
Gelukkig ben ik inmiddels in staat om mezelf tijdens een trip goed tot rust te kunnen manen, maar ik kan me 1000% voorstellen dat mensen hier doodsangsten door kunnen krijgen.. Zoals ik zei, ik moet dit echt even laten bezinken en nogmaals ervaren, voor ik dit een plek kan geven...
Klik om te vergroten...
Ja man stierf je? Waardeer je het leven nu wat meer?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Behalve dat je even snel de cosmos wordt I geschoten is het heel anders. Net zoals DPT niet op Meo en NN lijkt.


Ja man stierf je? Waardeer je het leven nu wat meer?
Klik om te vergroten...
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet zo zeer sterf gevoel, meer dat ik tussen twee realiteiten is zat. Met N DMT heb je echt het gevoel dat je in een echtere realiteit zit, Dit was veel verwarrender
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
mrorange zei:
Niet zo zeer sterf gevoel, meer dat ik tussen twee realiteiten is zat. Met N DMT heb je echt het gevoel dat je in een echtere realiteit zit, Dit was veel verwarrender
Klik om te vergroten...
Haha ja ook herkenbaar. Weinig te zien ook., wel heftig. Had je ego dood?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
5 meo dmt’ is ook echt een ander calliber en neem je denk ook niet persee voor de fun , dan lijk me de echte dmt stuk leuker, 5 meo dmt schret je je ego gewoon, en net zoals je zeg, is 5 meo veel dieper

.. dit is een goedje die ik nog jaren laat liggen
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Haha ja ook herkenbaar. Weinig te zien ook., wel heftig. Had je ego dood?
Klik om te vergroten...
ego dood: volledig, echt serieus.. Ik (m'n persoonlijkheid, wie ik bent, hoe vaag je het ook wil noemen) was echt weg... uur geleden de tweede trip gedaan. Nu iets meer wat me te wachten stond, maar diep onder de indruk, echt DIEP...
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mrorange zei:
ego dood: volledig, echt serieus.. Ik (m'n persoonlijkheid, wie ik bent, hoe vaag je het ook wil noemen) was echt weg... uur geleden de tweede trip gedaan. Nu iets meer wat me te wachten stond, maar diep onder de indruk, echt DIEP...
Klik om te vergroten...
Ik moet het er hier nu ook echt wel even bij laten, want dit kost me wel even een paar nachtjes denken en slapen..
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#13
mitchieee zei:
5 meo dmt’ is ook echt een ander calliber en neem je denk ook niet persee voor de fun , dan lijk me de echte dmt stuk leuker, 5 meo dmt schret je je ego gewoon, en net zoals je zeg, is 5 meo veel dieper

.. dit is een goedje die ik nog jaren laat liggen
Klik om te vergroten...
Ja absoluut, was ook helemaal niet mijn bedoeling en zoals ik al eerder zei, dit is echt geen recreative drug, evenals N DMT. Maar ik wil dieper mezelf leren kennen en wat er meer is tussen hemel en aard.. 5MeO brengt me echt tot nieuwe inzichten... Ik moet ze alleen nu echt op en rijtje zetten. Deze laat ik nu ook even wat maandjes/jaartjes liggen.

Ja N is zeker een stuk visueler, leuker maar ook dat kan echt wel confronterend zijn
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mitchieee zei:
5 meo dmt’ is ook echt een ander calliber en neem je denk ook niet persee voor de fun , dan lijk me de echte dmt stuk leuker, 5 meo dmt schret je je ego gewoon, en net zoals je zeg, is 5 meo veel dieper

.. dit is een goedje die ik nog jaren laat liggen
Klik om te vergroten...
Ja visuals gaat het hier inderdaad totaal niet om. Dit is een werkelijkheid die je te zien krijgt die jezelf overstijgt en waarbij jezelf niets meer bent (ego dood lijkt me het juiste woord inderdaad). Nog steeds zoekend naar woorden... echt
Snuffelaar zei:
Haha ja ook herkenbaar. Weinig te zien ook., wel heftig. Had je ego dood?
Klik om te vergroten...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
mrorange zei:
Ja absoluut, was ook helemaal niet mijn bedoeling en zoals ik al eerder zei, dit is echt geen recreative drug, evenals N DMT. Maar ik wil dieper mezelf leren kennen en wat er meer is tussen hemel en aard.. 5MeO brengt me echt tot nieuwe inzichten... Ik moet ze alleen nu echt op en rijtje zetten. Deze laat ik nu ook even wat maandjes/jaartjes liggen.
Klik om te vergroten...
Je zei in je begin dat je ervaring hebt met het hoog doseren van LSD. Hoe hoog doseren je dan? En haalde je daar veel uit ?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Je zei in je begin dat je ervaring hebt met het hoog doseren van LSD. Hoe hoog doseren je dan? En haalde je daar veel uit ?
Klik om te vergroten...
Nou qua LSD valt wel mee qua hoeveelheid in vergelijking met anderen. denk 450 ug max. Met LSD moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet zo zeer veel visuals bij had, maar wel heel erg diep ga denken over zaken die me interesseren en daar kan ik dan uren mee bezig zijn. Sowieso nooit psychedilacs met elkaar gecombineerd, dus ik kan ze wel redelijk objectief van elkaar onderscheiden denk ik Maar ik ben niet zo gecharmeerd van de "lange trips" en ben vrij snel overgegaan op N-DMT. N-DMT heeft voor mij toch wel even een extra deurtje opengezet.. maar 5-MeO.. tja... sorry ik ben net 30 minuten na de "afterglow", het moet echt ff landen dit. Betekend zeker niet dat ik in de toekomst niet weer eens een "LSDtje" ga doen.

Lang verhaal kort: Met LSD heb ik heel erg de neiging om op bijna wetenschappelijke manier het "bestaan" probeer te achterhalen. Klinkt misschien wazig, maar ik schrijf dan hele teksten achter elkaar.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
mrorange zei:
Lang verhaal kort: Met LSD heb ik heel erg de neiging om op bijna wetenschappelijke manier het "bestaan" probeer te achterhalen. Klinkt misschien wazig, maar ik schrijf dan hele teksten achter elkaar.
Klik om te vergroten...
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
mrorange zei:
Met N DMT heb je echt het gevoel dat je in een echtere realiteit zit, Dit was veel verwarrender
Klik om te vergroten...
Lees net dat je 5-mei DMT hebt gedaan… ben heel benieuwd naar je verhalen maar ā€œdit was veel verwarrenderā€ dan nn-DMT blijft shockerend. 😳
Ik ben geloof ik nog steeds niet helemaal
Over de shock heen van mijn eerste DMT ervaring… het idee dat er iets nog heftigers is vind ik ergens wel beangstigend… maar
Tegelijk ook fascinerend!

mrorange zei:
Ik (m'n persoonlijkheid, wie ik bent, hoe vaag je het ook wil noemen) was echt weg
Klik om te vergroten...
Dit herken ik dan wel weer van nn-dmt. Echt elk restje ego compleet weggeblazen…


mrorange zei:
ou qua LSD valt wel mee qua hoeveelheid in vergelijking met anderen. denk 450 ug max.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat jouw referentiekader is en of je echt 450ug had… maar ik vind dat al echt een hoge dosering!

ben benieuwd of je nog een tripreportje gaat schrijven. We krijgen ze hier niet dagelijks voor 5-meo
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Het bestaan.... De doel van het leven.... Allemaal vragen die langskomen met psychidelica :)

Binnenkort ook maar weer eens trippen.
Klik om te vergroten...
Zeker, daar gaat het mij om. Peppers, downers laten me koud, dit zijn middelen waar ik echt iets aan heb.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon pure ego death is het ja naar mijn mening ook al heb ik geen ervaring ernee , het is ook de allersterkste pscycedelic,
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."