Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT werkt niet

DMT werkt niet

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonet weer geprobeerd, 30mg in mijn dynavap M en dan meerdere hijsjes genomen maar niet meer dan wat zeer lichte visuals en de headspace. Deze dosering zou mij toch echt moeten hebben doen trippen of ben ik verkeerd? Doe ik mogelijk iets fout? Over een uur kan ik het weer opnieuw proberen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
VaporGenie Glass is zoals @Eik zegt briljant voor DMT. 😍 Helaas ook duur. Maar de houten versie schijnt ook goed te werken heb ik begrepen. En de e-sigaret versie ook al vaker succesverhalen over gehoord.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
JanDeBrandweerman zei:
Net weer geprobeerd. twee best grote teugen op waarna ik een heel hard gezoem in mijn oren kreeg, paar minuten OEVs gehad en daarna was het weer voorbij. Wat doe ik fout? Hoe lang moet je de rook in je longen houden?
Klik om te vergroten...
Focus je niet zozeer op een breakthrough maar op de trip en de techniek zelf. Breakthrough komt vanzelf wel.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ook wel eens in een gewone vape geprobeerd maar dat werkte inderdaad niet goed. Ik heb meer succes gehad met een normale wietpijp en vooral met de glass vapor genie. Die is echt perfect voor het vapen van dmt maar wel duur om aan te schaffen.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Ik heb het ook wel eens in een gewone vape geprobeerd maar dat werkte inderdaad niet goed. Ik heb meer succes gehad met een normale wietpijp en vooral met de glass vapor genie. Die is echt perfect voor het vapen van dmt maar wel duur om aan te schaffen.
Klik om te vergroten...
Ah sorry ziet er naar uit dat ik wat te sporadisch ben geweest met mijn topic aan te maken. Dit is het apparaat dat ik gebruik.
Had het de keer hiervoor gestrooid over wiet wat blijkbaar beter werkt sinds ik het nu gewoon op de bodem heb gegooid en het dan best moeilijk is om het goed te verbranden. Ik zou een grotere hoeveelheid erin kunnen doen maar dan bestaat er het risico dat ik te veel neem.

1647355312045.png
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou mijn vaporizer niet verpesten met DMT. Als DMT verbrandt (wat heel snel gebeurt) dan gaat het heel erg stinken naar een soort verbrande plastic / strontspray. Die geur krijg je niet meer weg. Dus als je daarna nog wiet of hasj wil roken met diezelfde vaporizer dan smaakt het altijd naar verbrande DMT. Ik zou het zonde vinden.

Daarom werk ik zelf met een e-sigaret. Dat heeft als voordeel dat het niet verbrandt vanwege de lage temperaturen en als extra voordeel dat ik er geen wiet mee rook dus dat ik een apart apparaat heb voor mijn DMT :wink:
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ik zou mijn vaporizer niet verpesten met DMT. Als DMT verbrandt (wat heel snel gebeurt) dan gaat het heel erg stinken naar een soort verbrande plastic / strontspray. Die geur krijg je niet meer weg. Dus als je daarna nog wiet of hasj wil roken met diezelfde vaporizer dan smaakt het altijd naar verbrande DMT. Ik zou het zonde vinden.
Klik om te vergroten...
Nee joh, heb hem al eens eerder gebruikt met DMT en de geur bleef wel een tijdje hangen maar het was compleet verdwenen na gewoon een keertje goed wassen met aceton. Zie hier veel waarschuwingen over maar voor mij was het geen probleem en ben er nochtans zeker van dat ik de plastic geur rook.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
JanDeBrandweerman zei:
Nee joh, heb hem al eens eerder gebruikt met DMT en de geur bleef wel een tijdje hangen maar het was compleet verdwenen na gewoon een keertje goed wassen met aceton. Zie hier veel waarschuwingen over maar voor mij was het geen probleem en ben er nochtans zeker van dat ik de plastic geur rook.
Klik om te vergroten...
Okee nouja jij liever dan ik :grimacing:
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net weer geprobeerd alleen ik had een blackout dus geen idee hoe goed het werkte lol
Ik heb nog een beetje OEVs maar herinner mij echt niet meer precies wat ik allemaal zag op de peak

Volgens mij was ik na het eerste trekje al zo erg van de wereld dat ik niet meer bij heb genomen alhoewel dat de trip zeker leuker had gemaakt
Ga het vanavond proberen om echt een serieuze trip te ervaren dit is echt geweldig spul
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net weer geprobeerd. twee best grote teugen op waarna ik een heel hard gezoem in mijn oren kreeg, paar minuten OEVs gehad en daarna was het weer voorbij. Wat doe ik fout? Hoe lang moet je de rook in je longen houden?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
JanDeBrandweerman zei:
Net weer geprobeerd. twee best grote teugen op waarna ik een heel hard gezoem in mijn oren kreeg, paar minuten OEVs gehad en daarna was het weer voorbij. Wat doe ik fout? Hoe lang moet je de rook in je longen houden?
Klik om te vergroten...
Hoezo is dit fout? Klinkt als een vrij typische DMT-ervaring.

Het maakt trouwens wel uit hoe lang je de rook inhoudt inderdaad. Na 20 seconde voel je de hijs echt een stuk meer.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
neem 3x een goede hijs of als je vape 1 , en hou die 15-20 seconde in blaas uit , ga liggen doe je ogen dicht
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vapor Genie is je best bet denk ik!
Screenshot_20220316-221514__01.jpg
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Vapor Genie is je best bet denk ik!
Bekijk bijlage 39825
Klik om te vergroten...

voor 2 tientjes extra heb je een vol volledige electrice vape , met een speciale bovekant die de warmte graad op zoekt van dmt en daarna perfect verdampt
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik blijf vulkaan met een zak tot nu toe de meest comfortable ervaring... verdampen, zak vullen, en voor een volgende hijs hoef je niet meer te kutten als je daar al toe in staat bent en hoef je alleen maar naar de zak te grijpen. Maar ok.. die moet je dan wel ff bij de hand hebben. Ikzelf dus niet due dingen zijn duur. Heb een zo'n flower mate aura gaat ook prima en een vapor genie idd (to be tested volgende keer)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
djiego zei:
ik blijf vulkaan met een zak tot nu toe de meest comfortable ervaring... verdampen, zak vullen, en voor een volgende hijs hoef je niet meer te kutten als je daar al toe in staat bent en hoef je alleen maar naar de zak te grijpen. Maar ok.. die moet je dan wel ff bij de hand hebben. Ikzelf dus niet due dingen zijn duur. Heb een zo'n flower mate aura gaat ook prima en een vapor genie idd (to be tested volgende keer)
Klik om te vergroten...
Hmm dit klinkt ook wel interessant ja.

Hoe doe je de DMT dan in het tussenstuk? Met van die schijfjes die erbij zitten?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
VaporGenie Glass is zoals @Eik zegt briljant voor DMT. 😍 Helaas ook duur. Maar de houten versie schijnt ook goed te werken heb ik begrepen. En de e-sigaret versie ook al vaker succesverhalen over gehoord.
Klik om te vergroten...
Dit en
Snuffelaar zei:
Focus je niet zozeer op een breakthrough maar op de trip en de techniek zelf. Breakthrough komt vanzelf wel.
Klik om te vergroten...
dit.

Iets verwachten of ergens naar streven met psychedelica is al niet helemaal bevorderlijk. Ga er blanco in met een goede hijs die je even in houdt. Wellicht nog een hijs erna zodat je zeker weet dat je alles binnen hebt (met Vaporgenie hout of glas is alles wel met 1 hijs weg zonder verbranding meestal) en wacht een halve minuut. De ervaring verder duurt verder amper 10minuten ongeacht hoe diep je ook gaat. Naweeën duren wel wat langer bij hogere dosis :)
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#18
JanDeBrandweerman zei:
Net weer geprobeerd alleen ik had een blackout dus geen idee hoe goed het werkte lol
Ik heb nog een beetje OEVs maar herinner mij echt niet meer precies wat ik allemaal zag op de peak

Volgens mij was ik na het eerste trekje al zo erg van de wereld dat ik niet meer bij heb genomen alhoewel dat de trip zeker leuker had gemaakt
Klik om te vergroten...

Wel een aparte ervaring.. Het klinkt als je het zo leest alsof je een breakthrough hebt gehad, in de zin dat je dan echt wel even helemaal 'weg' bent, je kunt niet meer kijken met je fysieke ogen zeg maar en bent basically ver uit je lichaam, met wellicht nog een notie ergens ver een lijntje naar achter. Maar dat je zegt je niets meer te herinneren is opvallend.. ik voel me eigenlijk net zo nuchter als nu tijdens een DMT trip, en beleef alles juist super bewust, ook tijdens de breakthrough. Navertellen is een geheel ander verhaal hèhè maar een hoofd vol met de reis.. Maar ok ik heb het ook geen 100 keer gedaan.Maar toch opvallend, omdat het juist steeds wel zo'n bewuste ervaring is geweest..
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Hmm dit klinkt ook wel interessant ja.

Hoe doe je de DMT dan in het tussenstuk? Met van die schijfjes die erbij zitten?
Klik om te vergroten...
heb nog even zitten denken en zoeken, volgens mij gebruikten we gewoon van die liquid pads die je ook voor olien enzo gebruikt voor verdampen, dus zoiets (die mag ik wel linken toch)

en dan zo'n 50/60 mg kristallen per keer de zak in verdampen.

Essential accessories for your vaporizer

Complete your vaping experience with quality accessories: mouthpieces, adapters, filters, and more to get the most out of your vaporizer.
www.alchimiaweb.com www.alchimiaweb.com
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Hmm dit klinkt ook wel interessant ja.

Hoe doe je de DMT dan in het tussenstuk? Met van die schijfjes die erbij zitten?
Klik om te vergroten...
Ja we hadden een soort gaasjes (ik dacht katoen maar kan ook van die heel fijne staalwol zijn geweest) zodat de DMT daarin blijft hangen. helaas weet ik niet precies welke though want was niet mijn vulkaan en ik prepareerde niet. Maar het voordeel is evident: opwarmen vulkaan, DMT erop, zak eraan, even laten draaien en alles blaast (blijvend) in de zak. Echt ideaal. Zeker een aanrader om een keer te lenen en te proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."