#1
Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht. Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
TechNora zei:Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Wat verwacht je dan voor reacties, met zo'n vage stelling? Is dit een opdracht voor school, ofzo? Wat wil je ermee bereiken?
Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Wat doet het geslacht er nu toe. Technora heeft alles al gezegd.Het was dus pure interesse wat jullie ervan vinden.
technora zei:Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht.
Als het zover komt dat je door je verslaving genoodzaakt bent op straat te leven lijkt het me wel zwaarder voor vrouwen, ivm seksuele intimidatie/kans op verkrachting, enz.
Holy Noise zei:Ik ben erg benieuwd of jullie het met de volgende stelling eens zijn of niet. Leg ook uit waarom wel of waarom niet.
Een verslaving is voor vrouwen heftiger dan voor mannen.
Denk hierbij wel aan een ernstige verslaving.
pepito zei:Holy Noise zei:Ik ben erg benieuwd of jullie het met de volgende stelling eens zijn of niet. Leg ook uit waarom wel of waarom niet.
Een verslaving is voor vrouwen heftiger dan voor mannen.
Denk hierbij wel aan een ernstige verslaving.
Wat een wonderlijke stelling. geen enkele onderbouwing die verwacht je in de reacties soms? Mijn antwoord dus: bullocks! werk 10 jaar in verslavingszorg, en verslaving is niet sexe specifiek verschillend....Voor iedereen een ellende dus. O, en verslaving is ook een ziektebeeld, niet sexe specifiek.
Dissonant zei:Holy Noise zei:Dissonant zei:Akkoord, want vrouwen zijn zwakker.
Wat vind jij van deze stelling :
oranje is beter dan geel
Beetje een domme reactie, vind je niet??
Ik vond het toch wel een beetje een spitsvondige reactie![]()
Nee serieus,
Wat doet het geslacht er nu toe. Technora heeft alles al gezegd.Het was dus pure interesse wat jullie ervan vinden.
technora zei:Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht.
Als het zover komt dat je door je verslaving genoodzaakt bent op straat te leven lijkt het me wel zwaarder voor vrouwen, ivm seksuele intimidatie/kans op verkrachting, enz.
Psycho_Chrono zei:ik denk dat vrouwen sneller betere excuses kunnen bedenken om te gebruiken![]()
De jongen zei:Zijn er dan zowiezo niet een aantal persoonlijkheidskenmerken of karaktertrekken die meer bij mannen zijn vertegenwoordigd dan bij vrouwen , en andersom.
Dan zou het dus kunnen dat mannen en vrouwen een verslaving anders ervaren dan mannen. Meer kampen met een negatief zelfbeeld ofzo? Misschien gaan mannen meer de buitenwereld de schuld geven van hun slechte conditie, terwijl vrouwen meer zichzelf de schuld geven?
Het is maar eve gissen.
Maar als je zegt 'slechter' weet ik niet goed wat je bedoelt. Probeer mss wat specifieker te zijn want slechter is relatief en kan wel op meerdere gebieden betrekking hebben.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."