#1
als het geen ziekte is waarom hebben drugsverslaafden dan dubbele diagnoses zoals borderline en ptss en depressies.
DrippTone zei:kijk, om het nog eens duidelijk proberen te maken. de verslaving zelf is geen ziekte. Dat je gevoelig ervoor bent of niet kan komen door een ziekte, maar ookal heb je wel die ziekte wil nog niet zeggen dat je ook verslaafd word. Je moet alleen wat harder vechten tegen de verleiding dan anderen.
in de vorm van ' ik kan er niets aan doen, ik ben met deze ziekte geboren *neemt lijn* 'labradoor zei:slachtofferrol? wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Nu wel.labradoor zei:ok,ik weet alleen niet wat dat met dit onderwerp heeft te maken.
ik kan er niets aan doen en slachtofferrol,daarover heb ik het niet gehad.
labradoor zei:als het geen ziekte is waarom hebben drugsverslaafden dan dubbele diagnoses zoals borderline en ptss en depressies.
labradoor zei:slachtofferrol? wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
DrippTone zei:labradoor zei:slachtofferrol? wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
Als jij je verantwoordelijkheid ergens voor afschuift op een ziekte die er niet voor verantwoordelijk voor is, dan zeg je dus ik kan er niks aan doen. Terwijl je dat eigenlijk wel kunt. Met andere woorden, dan kies je dus een slachtoffer rol.
Dat doe je dus, maar verder heeft het niks met het onderwerp te maken. Het is gewoon iets wat je doet door te zeggen verslaving is een ziekte.
BlackRobBlunt zei:Aanleg is 1, verslaafd raken doe je toch echt zelf.
labradoor zei:als het geen ziekte is waarom hebben drugsverslaafden dan dubbele diagnoses zoals borderline en ptss en depressies.
Alcoholisme is gewoon een specificatie van drugsverslaving, maar komt op het zelfde neer.labradoor zei:maar iemand die verslaafd is blijf altijd vatbaar ervoor.net als een alcohollist altijd voor alcohol vatbaar blijft.die kunnen toch ook nooit meer alcohol drinken?
Geloof dat maar fijn, en neem nog een lijn. Of spuit, waar je zin in heb.labradoor zei:er veranderd het een en ander in je hersenen en dat kan je niet meer terug draaien dacht ik zo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."