flugellover zei:
nee gewoon zo e echt zot worden precies kanker die aan het uitzaaien is
Heb je al eens kanker gehad, die aan het uitzaaien was? En dat gevoeld? En last van je amandelen gehad, waardoor je lang hebt rond gelopen met een krob in je keel?
lysergine25 zei:
blijf het toch echt raar vinden dat je meer dan 500 mg per dag gaat nemen...
73% meer dan 300 mg per 24 uur dan draai ik al door
laat staan dat je dat dag op dag op dag blijft doen, en slapen dan ?
Simpele uitleg;
Je dopamine systeem werkt met een belonings-methode. Je doet iets "goeds", en je krijgt een dopamine "rush". Het lichaam is instaat om, buiten je bewustzijn om, een dopamine beloning aan een handeling of stof te koppelen. Je lichaam weet zeg maar gewoon dat speed lekker is/dopamine beloont, maar trekt zich van jouw bewustzijn weinig aan. Doe hierbij gewennigheid én het verlangen naar een sterkere "rush", dan word het al gouw een stuk meer.
Tot je uit eindelijk onder een bepaalde dosis speed dusdanig weinig effectieve dopamine(receptoren) hebt dat normaal functioneren een vage, depressieve boel is. Aangezien dopamines voor zoveel processen nodig zijn.
73% amfetamine nekt je des te sneller. Wie 18% snuift, heeft nog wel ff voor die stevig verslaafd is. Bijvoorbeeld als een buffer in de vorm van hoeveelheid geld die nodig is om een verslaving te creëren en onderhouden, of hoeveelheid die normaal functioneren extreem hindert in de eerste 2-3 weken van afkicken etc.
lysergine25 zei:
ik probeer mee te denken ...
Je moet geen hypotheses bedenken als je ze niet kan/wil onderzoeken. Baseer jezelf op bekende wetenschap, of onderwerp je hypothese aan wetenschappelijke onderzoeken...
Marla Singer zei:
Ik zit zelf morgen precies op een maand clean nu, ik heb er ook nog steeds geen spijt van!
Respect, ik ben ongv. na 4 weken terug gevallen. Ik zag plotseling niet meer de vijand, ik voelde de haat niet meer waarop mijn hele "wil" was gebouwt.
![:(]()
Mezelf finaal in een, tot nu toe blijvende, terug val gerationaliseerd
Hoop dat het jouw wel lukt! En de TS natuurlijk ook!
(Mocht het nog van toepassing zijn, van die bodybuilder eiwit shakes bevatten alle aminozuren, en een flinke dosis eiwitten. Dat kan je "hersen-herstel" vermakkelijken en bovendien je spieren versterken/vergroten (en nog wel wat zooi).