Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Na 6 jr dagelijks gebruik 1-8-09 gestopt!! Ik heb geen ervaring met cold turkey stoppen ofzo. Ik gebruik sowieso heel erg weinig maar wil je bij deze veel sterkte wensen."
"Re: Na 6 jr dagelijks gebruik 1-8-09 gestopt!! ow dat is erg veel voor mijn doen...... Dit jaar 2 festivals gehad 1 keer beetje mdma en een beetje speed en 1 keer mijn eerste keer lsd en wat speed. Verder oud en nieuw mdma met wat speed en thuis een keer truffels gedaan. Ben erg van de speciale gelegenheden. Als zal ik denk ik wat vaker gaan trippen mocht het moment er zijn. Anyway nogmaals succes en gebruik de steun uit je omgeving,"
"Had je dan de eerste keer ook niet genoeg genomen? Aangezien je van een heavy body load spreekt. Ik kan het me in ieder geval wel voorstellen. Voor mij is DMT ook geen drugs maar een sleutel naar het hiernamaals (hiervoormaals ). Het is ook "natuurlijk" in je lijf aanwezig, in verhoogde concentratie bij geboorte en sterven. Kan vaag klinken, maar goed als je de breaktrhough gehad hebt en je was er klaar voor dan snap je wat ik bedoel. Kan dus goed zijn dat je onbewust de angst hebt dat je er nog niet klaar voor bent je lichaam te verlaten om door het gordijn naar de "andere" kant te kijken. Als je die angst voelt, zou ik het laten staan tot je er wel klaar voor bent. Eens komt die tijd en dan zul je een ultieme ervaring hebben. Heb zelf 1,5 jaar op het spul gewacht, daarna heeft het nog bijna een jaar geduurd voor ik er echt klaar voor was. Nu 2 ervaringen die niet te beschrijven fantastisch waren. 1 nog in het lichaam, de 2de ervaring volledig uit mijn lichaam on the other side. Geweldig. Heel veel plezier toegewenst als je door de angst heen breekt."