Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ook ik ben nieuw op het forum en sinds 4 dagen aan het afkicken van de drank. Ik moet zeggen dat het goed gaat, alleen ik heb wel lichamelijke klachten: Ik heb het koud Ik ben erg moe Ik heb weinig eetlust Kan iemand mij vertellen of dit erbij hoort? Groetjes Jennelise"