Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, wie kan mij vertellen of je na 2,5week nog afkick verschijnselen hebt mn zoon ligt in het ziekenhuis met waarschijnlijk een darmonsteking. hij was al 2,5 week thuis ziek en niet de deur uitgeweest maar werd steeds zieker en wilde op het laatst niet meer eten en drinken omdat dan de darmkrampen te erg werden toen hij in het ziekenhuis lag vroegen ze of hij drugs gebruikte ik heb toen verteld dat hij wiet gebruikte en nu willen ze hem geen pijnstillende middelen meer geven omdat hij misschien wel aant afkicken is .pfffff die weken dat hij ziek thuis was rookte hij geen wiet heel af en toe een sigaret ,maar die smaakte hem niet hij is nu helemaal gestopt met roken na nu bijna 3 weken wordt de pijn alleen maar erger vooral tegen de avond hij heeft darmkrampen en zijn rug is ook zeer pijnlijk hij is mager omdat hij niet veel meer gegeten heeft ,maar zijn buik is een beetje bol waarschijnlijk van de onstekingen kan het zijn dat je spieren na 3 weken gaan verkrampen of nog steeds verkrampen van het afkicken? volgens mij heeft hij helemaal nooit geen afkickverschijnselen gehad de eerste week niet en nooit niet ,maar de behandelendarts denkt dat dit nu wel het geval is omdat ik vertelde dat hij wiet rookt. had ik dat maar nooit gezegd want nu ligt hij te kruipen door het bed van de pijn mn zoon heeft geen hooftpijn of trillingen gehad en zweten doet hij ook niet wel heeft hij koorts ...rond de 38 graden kan dit van wiet gebruik komen? graag zo spoedig mogelijk jullie antwoord. groetjes liza"
"sorry , het gaat om mn zoon hij is al 3 keer naar de huisarts geweest en nu een verwijsbrief voor een echo antibiotica hielp niet echt groetjes liza"
"hallo, kan iemand me vertellen of je van een of ander drug buik/maagpijn kunt krijgen en of een opgezette testikel die erg pijnlijk is? groet liza"
"Oom Klaas zei: ExceptionalInsight zei: lizaliza zei: sorry , het gaat om mn zoon hij is al 3 keer naar de huisarts geweest en nu een verwijsbrief voor een echo antibiotica hielp niet echt groetjes liza Klik om te vergroten... En hij gebruikt ketamine of.... ? Klik om te vergroten... Nee, ze heeft verhalen gehoord over ketamine en dat je raar gaat doen. Zoon doet ene avond raar, andere dag last van maag en ballen oftewel: hij is verslaafd aan keta. rengdengdengwoehoe! Klik om te vergroten... nee oom klaas, iemand wees me op drugsgebruik en dat misschien daar door opgezet kon zijn mijn zoon doet niet een avond raar ,maar nu al 1,5 week omdat hij zich klote voelt misschien?"
"yeti zei: De kans dat het NIET door drugs veroorzaakt wordt, lijkt me veel groter. Kan ook trombose zijn, aderontsteking, auto-immune aanval op bloedvaten etc. In eerste instantie lijkt een remedie voor het euvel me belangrijker dan de mogelijke oorzaak. Sterkte ermee Klik om te vergroten... kun je trombose ook in een bal krijgen? je vergat nog dat het ook een tumor kan zijn schijnt bij mannen tussen 13 en 35 voor te komen"
"wie kan mij vertellen of je na 2,5week nog afkick verschijnselen hebt van wiet mn zoon ligt in het ziekenhuis met waarschijnlijk een darmonsteking. hij was al 2,5 week thuis ziek en niet de deur uitgeweest maar werd steeds zieker en wilde op het laatst niet meer eten en drinken omdat dan de darmkrampen te erg werden toen hij in het ziekenhuis lag vroegen ze of hij drugs gebruikte ik heb toen verteld dat hij wiet gebruikte en nu willen ze hem geen pijnstillende middelen meer geven omdat hij misschien wel aant afkicken is .pfffff die weken dat hij ziek thuis was rookte hij geen wiet heel af en toe een sigaret ,maar die smaakte hem niet meer hij is nu helemaal gestopt met roken na nu bijna 3 weken wordt de pijn alleen maar erger vooral tegen de avond hij heeft darmkrampen en zijn rug is ook zeer pijnlijk hij is mager omdat hij niet veel meer gegeten heeft ,maar zijn buik is een beetje bol waarschijnlijk van de onstekingen kan het zijn dat je spieren na 3 weken gaan verkrampen of nog steeds verkrampen van het afkicken? volgens mij heeft hij helemaal nooit geen afkickverschijnselen gehad de eerste week niet en nooit niet ,maar de behandelendarts denkt dat dit nu wel het geval is omdat ik vertelde dat hij wiet rookt. had ik dat maar nooit gezegd want nu ligt hij te kruipen door het bed van de pijn mn zoon heeft geen hooftpijn of trillingen gehad en zweten doet hij ook niet wel heeft hij koorts ...rond de 38 graden kan dit van wiet gebruik komen? graag zo spoedig mogelijk jullie antwoord. groetjes liza"
"inmiddels weten we dat het niet was doordat onze zoon aant afkicken was was het maar waar !!! dit weekeinde is er een gezwel ter grootte van een voetbal uit zijn kleine bekken gehaald het ziet er helemaal niet goed uit ,maar moeten wachten op de uitslag en dat is slopend het is een zeldzame dunnedarm kanker meestal komt het bij oude mannen voor we leven tussen hoop en vrees jullie in elk geval bedankt voor je reacties"
"speeseend zei: Misschien is een goed gesprek met je zoon beter dan vissen naar de relatie tussen een opgeblazen balzak en drugs of een verdikking in de dikke darm en drugs. Klik om te vergroten... mn zoon bleek een gezwel te hebben in zijn dunne darm ik maakte me vreselijk zorgen omdat de dokter niets voor hem deed geen medicijnen of doorsturen naar een ziekenhuis toen hij meer dood dan levend werd opgenomen kwamen ze er achter sorry dat ik je heb lastig gevallen met mijn bezorgdheid"
"het is een waterzakbreuk gebleken. die kan ontstaan na een klap, trap of aangeboren. operatie is het enige medicijn dank jullie voor je reacties"