#1
Weer die zin...Marla Singer zei:. Het is mijn lichaam en mijn kind...
Weer die zin...Marla Singer zei:. Het is mijn lichaam en mijn kind...
Miepje91 niet.Wacky zei:Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
Exceptional Insight zei:Miepje91 niet.Wacky zei:Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
Hoe ben je daar zo zeker van?Winehouse zei:Marla wel
Exceptional Insight zei:Miepje91 niet.Wacky zei:Eh ja idd, dat is toch normaal, en dat doet toch iedereen met een baby ?
Exceptional Insight zei:Hoe ben je daar zo zeker van?Winehouse zei:Marla wel
Andrew zei:Onze moeder kan je wel een slechte moeder noemen ja.
Marla Singer zei:Heb gewoon soms het idee dat E I mij opzettelijk aanvalt en te kakken probeert te zetten.
Mike zei:Ik voel een licht chagrijn in je post, dat iedereen zich er mee bemoeit heb je over jezelf afgeroepen door een topic te openen waarin je aankondigt te stoppen.
Ik kan me voorstellen, als roker, dat het vervelend voelt dat iedereen zich er nu mee bemoeit, dus ik kan me je irritatie heel goed voorstellen.
In ieder geval heel goed dat je er maar 1 gerookt hebt vandaag (ik weet ook dat een roker altijd minstens de helft liegt over zijn rookgedrag, maar allah... twee sigaretten op een dag is ook nog knap!)
Succes!![]()
Marla Singer zei:Mike zei:Ik voel een licht chagrijn in je post, dat iedereen zich er mee bemoeit heb je over jezelf afgeroepen door een topic te openen waarin je aankondigt te stoppen.
Ik kan me voorstellen, als roker, dat het vervelend voelt dat iedereen zich er nu mee bemoeit, dus ik kan me je irritatie heel goed voorstellen.
In ieder geval heel goed dat je er maar 1 gerookt hebt vandaag (ik weet ook dat een roker altijd minstens de helft liegt over zijn rookgedrag, maar allah... twee sigaretten op een dag is ook nog knap!)
Succes!![]()
hahaha, inmiddels zijn het nu wel 2 sigaretten geworden ja (ik zat mezelf behoorlijk op te vreten vanwege de reacties van bepaalde lui hier...). Sowieso ben ik ook al een beetje sacherijnig als ik zo weinig rook. Maar ja, liever maar een beetje sacherijnig gedurende de dag. Zolang ik niet zo'n heks ben als tijdens de 24 uur die ik laatst niet gerookt had, is het nog wel te doen.
Ho eens even, dit is in geen geval projectie. De familiebanden hier zijn zo zwak dat ik hier geen enkele waarde aan hecht. De reden dat ik je zo bot aanval is omdat ik het moreel zo verwerpelijk vind dat ik deze mening gewoonweg wel móét opdringen. Ik haat onrecht en dat kindje is onschuldig. Het is jouw plicht om te doen wat je kunt om de gezondheid van die kleine te waarborgen.Marla Singer zei:Het spijt me dan oprecht om dat te horen...Heb gewoon soms het idee dat E I mij opzettelijk aanvalt en te kakken probeert te zetten, omdat jullie moeder ook tijdens de zwangerschap gerookt heeft.
Jalliz zei:Een slechte moeder is een veel te zware term, en kan je zo over internet niet gebruiken tegen iemand.
maar voor de rest heeft E I wel gelijk.
Ook heel goed van dat minderen Marla, 't is een begin![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."