#1
@ Curtis
thnx voor het lieve bericht![:grin:]()
zo jong ben ik ook weer niet hoor met mijn 19 jaartjes (A)
maar ik hoopte dat hier mensen waren die er wat meer vanaf wisten en dat ik wat duidelijkheid kreeg zonder dat ik negatieve berichten de wereld in help als ik het aan ''vrienden'' en familie zou vragen.
in zekere zin heb ik dat wel maarjah... t blijft lastig vissen
.
ik zal het wel vragen aan me ma wat ze er van vindt en hoop het beste...
meer weet ik ff niet te doen.
btw ik bedoelde dat ik verder niet echt bezig ben met die '' experimenteerdrift'' :P
thnx voor het lieve bericht
zo jong ben ik ook weer niet hoor met mijn 19 jaartjes (A)
maar ik hoopte dat hier mensen waren die er wat meer vanaf wisten en dat ik wat duidelijkheid kreeg zonder dat ik negatieve berichten de wereld in help als ik het aan ''vrienden'' en familie zou vragen.
in zekere zin heb ik dat wel maarjah... t blijft lastig vissen
ik zal het wel vragen aan me ma wat ze er van vindt en hoop het beste...
meer weet ik ff niet te doen.
btw ik bedoelde dat ik verder niet echt bezig ben met die '' experimenteerdrift'' :P

