"ik doe mijn best zei:
Liesette zei:
Beste Curtis,
interessant mannetje ben je je typt verstandig en abn het geen al aangeeft dat je nadenkt.
Mensen die nadenken groeien en ontwikkelen.
On topic:
De onrust in je gedachtegoed, de chaos in je huishouding en de overzicht controle over je administratie geven snel aan of je echt een ADHD 'er bent.
Ook je verleden kan de ADHD al bewijzen, vele baantjes, veel risico nemen, buitensporig aan de dope en drank.
2de probleem is dat je in je kindertijd dus door je ADHD een zeer grote kans loopt op reacties op je gedrag hetgeen leidt tot nog meer gedragsstoornissen en zelfs eventueel nog ergere aandoeningen, zoals ASPS, Borderline of nog wat extremere zaken.
Je neemt nu die vieze anuspoeder, maar vertel ons is in details hoe je het neemt ?
Reinig je de coke ? Hoe laat begin je ermee ? En ga je gewoon naar je werk ?
Waarom heb je niets geschreven over de dextro Amfetamine, neem je nooit speed.
Het valt mij op dat hulpverleners heel vaak vragen of ik coke neem en of iok dan rustig word.
Van coke word ik alleen maar deprisief maar van de rechtsdraaiende metylfenaat a.k.a Dextro Amfetamine word ik een ander mens, een productieve warrior die pas pauze neemt als de klus gedaan is. De natuurlijke drive die bij het ontwaken al draait en mij compleet gek maakt omdat ik zoveel wil moet en kan doen. Ik luister beter praat minder maar soms houd ik zelfs mijn mond en betrap ik mijzelf erop dat ik bijna iemand heel veel pijn had kunnen doen door 1 simpele zin: God lives in Abcoude !!
Mijn tip:
Zet die knop om, ik ken de coke addiction personally het is echt niets ivm de tabak.
Bevrijd jezelf van het anuspoeder en meldt je aan voor een diagnose ADHD en een persoonlijkheidsonderzoek.
Probeer ondertussen van andere ADHD érs een strippie te lenen probeer ze allemaal.
Probeer ook is een illegaal produkt zoals levo amfetamine maar neem zo min mogelijk.
Je mag niet meer dan 10 mg nemen om te kijken of je allergisch bent.
Ritalin
Dextro
Stratta nog iets
Concerta
Ik heb wel een stripje ritalin over die ik nooit meer zal nemen.
Mijn Dextro pillen zijn helaas heilig.
Sinds ik weet dat ik ADHD heb is mijn leven nog meer vergalt hou er rekening mee dat de downfall groot en lang is.
Van uniek mannetje naar depressief Semtex pakje is geen goede zaak.
Voor de diagnose was ik DE man straks ben ik superman.
Kus van Liesje de vrouw met ballen
Klik om te vergroten...
mag ik vragen aan je-Liesje de vrouw met ballen-als jij dit morgen over leest,..of het wel zo bedoeld was,..
Klik om te vergroten...
Hoi Liesje en bedankt BacingsPen,
shit net een heel verhaal opgedirkt en kwijt!
Nog een keer.
Een citaat uit AD/HD van firsttopic:
- Ben je heel erg vergeetachtig en ben je vaak belangrijke spullen kwijt?(de laatste tijd berg ik dingen op en kan ze vervolgens niet meer vinden)
- Word je snel afgeleid?(ik zoek het zelfs op)
- Kan je niet goed met kritiek omgaan?(ben daar gevoelig voor)
- Krijg je vaak te horen dat je beter kan presteren?(vroeger van mijn ouders)
- Ben je vaak te laat bij belangrijke afspraken?(story of my live, coorigeer dat nu)
- Heb je heel erg veel moeite met het bijhouden van administratieve zaken, zoals financieen?(stel het te lang uit, maar houdt alles wel bij om vervolgens weer volledig in kaart te brengen)
- Ben je geneigd om spannende situaties op te zoeken?(nu minder dan vroeger, was thrillseeker)
- Stel je je werk altijd tot op het laatste moment uit?(tot het echt gaat neipen en onderneem dan pas actie, ben zelfstandige en heb een creatief beroep)
- Vind je het moeilijk om je aandacht bij een saai onderwerp tehouden, maar kan je je juist heel goed concentreren als je iets leuk of interessant vind?(sluit volledig bij mij aan)
- Krijg je vaak te horen dat je afwezig of ongeinteresseerd overkomt?(ja, ben een dromer denk ik)
- Heb je erg weinig geduld en ben je snel teleurgesteld?(ben ongeduldig en kritisch naar anderen en mezelf, wil snel resultaat zien)
Dit zo lezend ben ik misschien geen AD/HD er.
Risico,s nemen hoort bij mijn vak om verder te komen vind ik.
Borderline heb ik net opgezocht bij het Trimbos Instituut en heb ik mogelijk in lichte vorm.
Vind mezelf geen borderliner.
Anuspoeder? Doe ik niet. Ik snuif het. Ik reinig het niet. Meestal "krijt" soms versneden met creatine. Ik gebruik altijd pas na het diner s,avonds. Eerder niet. Ik ga gewoon aan het werk. Kan me niet permitteren af te haken in mijn werk. Uitzonderingen zijn zelden en lul ik me uit of kan ik met een smoes verantwoorden.(denk ik)
Speed doe ik soms en dan hele vette, sterke speed waar ik niet veel van nodig heb. 6-10 uur doe ik ermee en de behoefte aan coke valt dan weg. Ik werk er goed op evenals sex(ge..) Het is totaal anders dan coke en maakt me veel rustiger en down to earth(?) Ik heb het weliswaar vaak dramatisch weggegooid, in de gracht, op weg naar huis s,nachts. Na een paar dagen put het zo uit.
je laatste alinea met "God lives in Abcoude" moet je even toelichten. Klinkt voor mij heel kryptisch.
Strippies lenen ben ik niet van. De meeste medicijnen hebben nogal wat bijwerkingen, zoals een andere verslaving. Uit je rijtje spreekt dextro me nog het meest aan, na verhalen van andere forumgebruikers.
Nu zo concluderend denk ik dat ik meer op zoek moet gaan naar disciplinaire technieken/maatregelen en een keuze moet maken. Het recratieve lijkt heel aantrekkelijk, maar ik denk dat ik meer op mijn eigen chemie moet vertrouwen of daar genoegen mee nemen. De kicks van het kortstondige effect van een lijn of iets anders ombuigen in gewoon gaan slapen en wachten wat de volgende ochtend te bieden heeft. Rust of uitrusten is belangrijk en helend heb ik gemerkt.
De nuance van mijn eerste verhaal is wat verloren gegaan en een beetje weg. Mijn excuus daarvoor. Ik ga nu slapen.
Liefs Curtis,
IK BEN TOCH NIET GEK!?
Coke is in het begin niet altijd bevredigend en gaan een paar snuiven overheen tot het echt aankomt. Dextro Amfetamine heb ik geen ervaring mee bij mijn weten."
In: wel gelukt niet gelukt
1-1-2024