#1
Die medicijnen die hij neemt zijn sowieso al redelijk verslavend zeker die pam dus is de kans groot dat hij er inderdaad verslaafd aan is.
Dat weet ik niet, maar is hij agressief als hij ze neemt of als hij ze niet neemt?Lyn zei:okay ja dat hoorde ik ook al vandaar dat ik het vroeg...
hij is ook best wel agressief de laatste tijd ik weet niet of dat er mee te maken heeft?
Dan is het wel heel duidelijk dat hij verslaafd is. Ik weet niet in hoeverre dat je hem daarover kunt aanspreken natuurlijk maar ik zou het toch overwegen.Lyn zei:nou ik heb het idee dat hij agressief wordt als hij het niet neemt, maar ik ben niet altijd thuis dus ik weet niet altijd wanneer hij slikt.
Lyn zei:nou ik kan eigenlijk helemaal niet goed met hem praten en ook niet zo goed met hem overweg...
maar we leven toch met ze allen in 1 huis dus ik ben wel van mening dat het belangrijk is.
toen hij te horen kreeg dat ik aan het experimenteren was werd hij echt heel erg kwaad.
maar in ieder geval bedankt
Laat hem dan maar z'n gang gaan, hij zal wel eens keihard met zijn kop tegen de muur lopen.Lyn zei:ja...
het probleem is alleen dat me moeder niet erg sterk in haar schoenen staat
maarjah... het is een lastige situatie maar over een paar manden ben ik het huis uit dus dat scheeld wel weer...
Lyn zei:Hallo ik weet niet echt waar ik dit moet neerzetten.
Ik had eigenlijk een vraag.
Mijn stiefvader heeft heel lang een hernia gehad, waar hij veel medicijnen voor moest nemen.
nu (5 jaar later) is hij van die hernia af maar hij slikt nog steeds heel erg veel pillen waar onder diazepam, cetirizine en tramadol. (geen kennis van medicijnen)
ik weet dat je van sommige medicijnen af moet kicken maar 5 jaar lang lijkt mij een beetje heel erg lang.
is hij verslaafd?
Pammer zei:Jongens. Vergeet niet dat hij aan hernia leed. De kans dat hij chronische pijn hiervan heeft opgelopen. (Is dat zo Lyn? Want familie van mij hebben dit door een ernstige hernia).
En met chronische pijn kan je niet zomaar rondlopen en heb je degelijk deze medicijnen nog nodig...
Agustin zei:Lyn zei:Hallo ik weet niet echt waar ik dit moet neerzetten.
Ik had eigenlijk een vraag.
Mijn stiefvader heeft heel lang een hernia gehad, waar hij veel medicijnen voor moest nemen.
nu (5 jaar later) is hij van die hernia af maar hij slikt nog steeds heel erg veel pillen waar onder diazepam, cetirizine en tramadol. (geen kennis van medicijnen)
ik weet dat je van sommige medicijnen af moet kicken maar 5 jaar lang lijkt mij een beetje heel erg lang.
is hij verslaafd?
Als hij er al vijf jaar van zijn hernia af is, hoe blijft hij dan die medicijnen krijgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."