Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met coke

Stoppen met coke

30 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#1
vraag je arts om baclofen of koop boek het einde van mijn verslaving van dr.ameisen werkt bij mij
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Junk Deluxe zei:
drink liever een pintje meer ofzo dan
Klik om te vergroten...

Nou dat is pas een goed advies ! Ruil je verslaving maar voor een andere verslaving...

En ohja, hij kan nog maar aan 1 ding denken als hij zat is... COKE.

Lekker advies.
w
wendelaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hola!,

Hoe gaat het met jullie?
Ik ben al bijna 6 maanden clean van coke, ik blow nu wel elke dag....
Anyway, heb nu ook Ritalin.....niet hetzelfde als Coke maar toch een hulp tegen cravings.
Drinken doe ik weinig, als ik dronken ben ga ik op zoek naar Coke!
Wat ik ook nog wilde zeggen dat leven zonder coke je persoonlijkheid wel ten goede komt. Ben nog wel heel onzeker na een jarenlang elke dag strak te staan. Nu kan ik me niet meer verbergen. Mijn leven heeft jarenlang stilgestaan door feesten, drank en drugs en nu ben ik aan het puinruimen.

laat wat van je horen coke heads!
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zit in hetzelfde straatje .. volhouden om nieks te snuiven lukt perfect.. maar van zodra er alcohol in het spel komt = telefoon nemen en 2grammetjes fixen :smilingimp:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is idd het nadeel met de combi alcohol + Coke. Sinds ik niet meer drink ook nooit meer coke gehad, de behoeft is er soms wel, maar kan ik redelijk goed aan, want er zit geen alcohol meer in en heb met alle cokedealertjes het contact verbroken en nummers gedelete, dat scheelt natuurlijk ook :wink: Misschien dat laatste ook een idee voor jou?
w
wendelaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tsja, nummers weggooien....

Het ligt eraan of je nog steeds geloofd dat je zelf je gebruik kunt sturen, maw wil je echt een leven zonder coke? Ik kreeg een pamiekerig gevoel als ik geen nummers meer had. Nadat ik 3 maanden was gestopt was, had ik pas de kracht om mijn laatste nummer weg te gooien. Het is dan wel zaak dat je je vrienden verteld, dat ze NOOIT MEER een nummer mogen geven, no mather what!

Ik heb met sommige gebruikers de 'vriendschap' verbroken, omdat ik wist dat ik bij hun altijd wel een nummer kon lospeuteren.

Pas idd op met alcohol :beer: , want je gaat zo weer voor de bijl; vermijd het nachtleven even helemaal. Ik vind het wel jammer dat ik nooit meer lekker aangeschoten kan zijn zonder naar coke te verlangen. Misschien in de toekomst een wijntje bij het eten.....

Ik hoop dat het met van de mensen die wilden stoppen nog steeds goed gaat. Grote kans dat ze zijn gerelapsed, (al hoop ik natuurlijk van niet). Wat een K.U.T. spul is het toch!

Houdt moed allemaal: life's better without coke!!!!
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stomp alle dealers die je kent in elkaar als je nuchter bent. Reken maar dat ze niet meer komen als je belt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
aXXis zei:
Stomp alle dealers die je kent in elkaar als je nuchter bent. Reken maar dat ze niet meer komen als je belt.
Klik om te vergroten...

Dat is pas een idioot advies.
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga ECHT leven en geniet, in de pure, frisse vorm.
Ga na bij jezelf waarom het leven zoals het is niet voldoende voor je is, waarom heb je het nodig... Ik denk dat als je weer leert genieten zonder troep (materialisme, drugs etc.), je het in je hersens ook makkelijker kunt loslaten. Het "waarom".... wat brengt het je...?
Misschien lukt het dan?
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
BenjaminxXx zei:
kenny zei:
Als ik je berichtje zo lees constateer ik dat je ongeveer 7 verslaafd ben.
Klik om te vergroten...

haha ik kom niet meer bij van het lachen :rolleyes:

dacht eerder aan: hoelang duurt het voor het niet meer in mijn hoofd spookt etc...
Klik om te vergroten...
idd dat gevoel van trek gaat never nooit over Ik droom nog steeds over basepijpjes leggen en mn laatste pijpje was toch al weer 4 jaar geleden
Jij snuift dus daar kan ik niet over oordelen ik rookte alleen en daarbij gebruikte ik ook bruin dus ligt t anders in jou geval
Iedere junk krijgt een punt waarop het genieten korter word dan de afkick als je dat punt bereikt en een slaaf word van de drugs ga je walgen van jezelf Ik kon door die walging stoppen want ik had toch voornamelijk alleen nog afkick en geen flash meer

toch vraag ik me af waarom ik nog steeds zoveel blow? waneer komt die walging daarvan dan ? na 40 jaar ofzo :confused:
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
aXXis zei:
Stomp alle dealers die je kent in elkaar als je nuchter bent. Reken maar dat ze niet meer komen als je belt.
Klik om te vergroten...

Dat is pas een idioot advies.
Klik om te vergroten...
reken maar dat ze dan zeker komen samen met hun vriendjes en bepakt met messen :grin: lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."