#1
vraag je arts om baclofen of koop boek het einde van mijn verslaving van dr.ameisen werkt bij mij
Junk Deluxe zei:drink liever een pintje meer ofzo dan
, want je gaat zo weer voor de bijl; vermijd het nachtleven even helemaal. Ik vind het wel jammer dat ik nooit meer lekker aangeschoten kan zijn zonder naar coke te verlangen. Misschien in de toekomst een wijntje bij het eten.....aXXis zei:Stomp alle dealers die je kent in elkaar als je nuchter bent. Reken maar dat ze niet meer komen als je belt.
idd dat gevoel van trek gaat never nooit over Ik droom nog steeds over basepijpjes leggen en mn laatste pijpje was toch al weer 4 jaar geledenBenjaminxXx zei:kenny zei:Als ik je berichtje zo lees constateer ik dat je ongeveer 7 verslaafd ben.
haha ik kom niet meer bij van het lachen![]()
dacht eerder aan: hoelang duurt het voor het niet meer in mijn hoofd spookt etc...
reken maar dat ze dan zeker komen samen met hun vriendjes en bepakt met messenSublimo zei:aXXis zei:Stomp alle dealers die je kent in elkaar als je nuchter bent. Reken maar dat ze niet meer komen als je belt.
Dat is pas een idioot advies.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."