Ik heb ook wel is speed gebruikt, maar alles wat je uit de speed haalt wat goed is komt er later negatief weer uit.
Zelf 2 jaar niet meer aangeraakt. Ook wel is een hele week gebruikt dat spul
Goed dat je er mee stopt, want speed maakt je inderdaag '' tijdelijk '' beter. En daarna sloopt het je net zo hard als dat je je er goed bij voelde.
die dip zit je een tijdje in maar als jeje echt kut voelt ga dan een half uurtje buiten lopen, dit zal het enige middel zijn tegen die kater. En gezond eten en veel slapen, smiddags lopen.
Ik denk verder niet dat je veel aan en dokter hebt.. allemaal standaard verhaaltjes uit een boek.
Enige remedie tegen drugs drang is sporten of afleiding en niet te lang achter een pc zitten om je heen kijken want dan ga je vanzelf weer aan die speed denken.
En ga savonds tv kijken en niet achter de pc en weer helemaal gek worden van alle prikkels om vervolgens weer aan de pep te denken...
Als je persee een serotonine boost of dopamine boost wilt kan je alleen maar sporten meer gaat gewoon niet helpen.
Dus achteraf is speed echt rotzooi goed dat je er mee stopt man!!
Pas op dat je niet de volgende stapt maakt als GAMING... want bijna iedereen gaat voor paal als het om gamen gaat... Dus blijf weg van online games zoals BF3.
Gamen kan ook goede afleiding zijn maar pak een spel waar je na een uur per dag genoeg aan hebt dus niet om de punten spelen of om status tegen online mensen.
Ik heb zelf ook vaak naar de drugs gepakt om verkeerde reden, daarna verzoop ik in het gamen.
Ik ken het probleem.
Sinds ik muziek maak heb ik weer iets wat gezond is en leuk is..

hoef ik niet meer aan drugs te denken of die zooi.