#1
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem. Ik blow nu 3 jaar en het laatste jaar 3 Ã 4 joints per dag.
Ook gebruik ik sinds 3 maanden speed, ongeveer 2 - 3 dagen in de week en ik gebruik sinds een half jaar om de 2 dagen XTC. Ik zou graag willen stoppen met alles, maar aan de andere kant voelt het als een soort eigenschap van mij. Zonder drugs, doe ik helemaal niks. Behalve gamen en naar school gaan dan. Vrienden van me zeggen dat ik moet stoppen en dat het zo niet verder kan. Altijd probeer ik er onderuit te komen door een beetje nep te lachen en zeggen dat het wel goed zit. Maar zelf wil ik er ook vanaf komen, alleen denk ik niet dat het gaat lukken. Ik ben zo erg gefocust op m'n drugs, dat het bijna het enige is waar ik aan denk. Ik ga met vrienden naar bijv. het zwembad, alleen omdat ik zo geld krijg en dus nieuwe drugs kan kopen. Maar ik kan me niet voorstellen om te leven zonder. Als iemand tips heeft hoe ik kan stoppen met mijn gebruik, hoor ik het maar al te graag.
Ik heb een probleem. Ik blow nu 3 jaar en het laatste jaar 3 Ã 4 joints per dag.
Ook gebruik ik sinds 3 maanden speed, ongeveer 2 - 3 dagen in de week en ik gebruik sinds een half jaar om de 2 dagen XTC. Ik zou graag willen stoppen met alles, maar aan de andere kant voelt het als een soort eigenschap van mij. Zonder drugs, doe ik helemaal niks. Behalve gamen en naar school gaan dan. Vrienden van me zeggen dat ik moet stoppen en dat het zo niet verder kan. Altijd probeer ik er onderuit te komen door een beetje nep te lachen en zeggen dat het wel goed zit. Maar zelf wil ik er ook vanaf komen, alleen denk ik niet dat het gaat lukken. Ik ben zo erg gefocust op m'n drugs, dat het bijna het enige is waar ik aan denk. Ik ga met vrienden naar bijv. het zwembad, alleen omdat ik zo geld krijg en dus nieuwe drugs kan kopen. Maar ik kan me niet voorstellen om te leven zonder. Als iemand tips heeft hoe ik kan stoppen met mijn gebruik, hoor ik het maar al te graag.
