Fool zei:
Dat is dan de beknopte titel om de inhoud weer te geven, daarbij staat er geneesmiddel en niet geneesmiddelen, iets dat aangeeft dat het om één middel gaat (wat strookt met de openingspost).
Natuurlijk kun je in een topic breder praten dan hetgeen de topic-starter voor ogen had, de reactie van Exceptional Insight lijkt mij vooral op de openingspost te slaan.
En dat bedoel ik ook met er zijn meer wegen naar rome.
Het gaat hier om middelen die je helpen om te stoppen met blowen.
(om de afkickverschijnselen te verminderen of zelfs weg te halen)
Had ik nou over koetjes en kalfjes gepraat had ik je eerste berichtje begrepen.
Maar we praten nog steeds in dezelfde genre.
En zeggen dat het hier gaat om een geneesmiddel en niet geneesmiddelen.
Is wel een beetje overdreven, dan kan ik ook zeggen dit is een geneesmiddel.
Samen zijn het geneesmiddelen, maar apart van elkaar is het een middel.
Weet niet of je de gezegde mieren neuken kent, maar daar lijkt dit op.
Exceptional Insight zei:
Desperado070 zei:
Als jij diazepam of anderen medicatie gebruikt om de afkickverschijnselen te verminderen.
Sinds we weten dat de hevige afkickverschijnselen al weg zijn na een week bij wiet.
Is het niet een verslaving om ruilen voor een verslaving, want na een week ben je niet verslaaft aan diazepam.
Het ging hier echter om ketamine. En een week is meer dan genoeg tijd om een voorliefde voor een nieuwe drug te ontwikkelen. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar een weekje cold turkey afzien verkleint die kans aanzienlijk.
Natuurlijk is het slimmer om helemaal geen drugs te gebruiken.
All moet je wel weten dat niet iedereen voor de zelfde reden blowd.
Waardoor het voor de één makkelijker is dan een ander.
Als je dan er iets voor kan gebruiken om het makkelijker te maken zie ik daar het probleem niet van.
Slik 2 pillen per dag van 5 mg, ochtend en avond.
Dus het is hier ook geen grote hoeveel heden waar we het over hebben.
Daarnaast is het makkelijker om af te bouwen daarmee.
Dan te minderen met blowen, ken mezelf als ik een gram heb moet ie op...