#1
Zie er allemaal zo tegen aan he..
Begrijpelijk en daar ligt de basis. Meer tegen jezelf zeggen dat je moet en het wel moet zien zitten. Is een opname geen betere optie met begeleiding en positieve input?
Zie er allemaal zo tegen aan he..
En had je dar ook dat je rond 20-21 uur bed lag.?Begrijpelijk en daar ligt de basis. Meer tegen jezelf zeggen dat je moet en het wel moet zien zitten. Is een opname geen betere optie met begeleiding en positieve input?
En had je dar ook dat je rond 20-21 uur bed lag.?
Voor speed verslaving.?Ik ben niet geforceerd een afkick kliniek in gegaan maar vrijwillig. Heb er een half jaar gezeten waarvan de eerste 6 weken detox was en de rest hevige therapiën waar je met jezelf geconfronteerd word. De therapiën kostte me een hele hoop energie en het hele process was daarom ook best zwaar. Uiteindelijk is het de beste keuze geweest die ik in mijn leven gemaakt heb.
Ik ben niet geforceerd een afkick kliniek in gegaan maar vrijwillig. Heb er een half jaar gezeten waarvan de eerste 6 weken detox was en de rest hevige therapiën waar je met jezelf geconfronteerd word. De therapiën kostte me een hele hoop energie en het hele process was daarom ook best zwaar. Uiteindelijk is het de beste keuze geweest die ik in mijn leven gemaakt heb.
Nee, voor blowen maar eigenlijk was primair voor gamen. I know klinkt stom maar gamen was mijn ontsnapping en wanneer ik niet aan het gamen was was ik wel aan het blowen.Voor speed verslaving.?
Ik heb volledig alle touwtjes zelf in handen en weet dat bepaalde drugs te verslavend voor me is waar ik dus extra mee moet oppassen. Voor alsnog heb ik alles onder controle. Dat is het ook, zodra je er achter komt hoe sterk je eigenlijk bent psychisch, kom je er achter dat het helemaal niet nodig is om verslaafd te worden. Je verslaat in een afkick kliniek toch grote dingen waar je tegenaan loopt. Als je er energie in stopt om er doorheen te komen kan je alles aan. Het gaat er ook niet om waarvoor je afkicked, het gaat erom dat je het achterliggende verhaal aan gaat en het een plaatsje gaat geven. Natuurlijk ga je er nog steeds tegen aan lopen. Maar je leert hoe je er mee om moet gaan.Ik las dat je zo nu en dan weer gebruikt. Ik wil hier verder niet over oordelen, maar ben meer benieuwd hoe je hier zelf tegenaan kijkt. Hoe kan je dit verantwoorden naar jezelf en heb je het idee dat je jezelf in de hand hebt?
Nee, voor blowen maar eigenlijk was primair voor gamen. I know klinkt stom maar gamen was mijn ontsnapping en wanneer ik niet aan het gamen was was ik wel aan het blowen.
Ik heb volledig alle touwtjes zelf in handen en weet dat bepaalde drugs te verslavend voor me is waar ik dus extra mee moet oppassen. Voor alsnog heb ik alles onder controle. Dat is het ook, zodra je er achter komt hoe sterk je eigenlijk bent psychisch, kom je er achter dat het helemaal niet nodig is om verslaafd te worden. Je verslaat in een afkick kliniek toch grote dingen waar je tegenaan loopt. Als je er energie in stopt om er doorheen te komen kan je alles aan. Het gaat er ook niet om waarvoor je afkicked, het gaat erom dat je het achterliggende verhaal aan gaat en het een plaatsje gaat geven. Natuurlijk ga je er nog steeds tegen aan lopen. Maar je leert hoe je er mee om moet gaan.
Waarom ben ik meestal zo moe.?iemand een idee.?
Zomaar wat ideeën:
Al met al is er dus niet veel wat je 's ochtends uit bed trekt en 's avonds wakker houdt. Persoonlijk zou ik dan ook de hele dag in bed liggen. Die ouwe-lullen opmerking over ritme komt weer eens om de hoek...
- Geen dagbesteding
- Geen werk
- Geen hobby's / sport
- Geen relatie
- Geen passie meer (lees: drugs)
Zoek je passie in bovenstaande zaken en je zult zien dat er langzaam meer energie komt. Uitgaand van je gebruikersnaam ben je 33, de gloriedagen van je volwassen leven, geniet daarvan!
- edit -
Sorry, dat waren aannames! Ik weet niet of het allemaal zo is, maar het zijn voor mij wel de grootste drijfveren in dit leven...
Dank u voor jou steun..maar zijn wel de belangrijkste drijfveren..meer moet dat niet zijn..dus binnekort ga ik werke..hobby zou batminton moete worden als ik het same aan kan ivm de vroege gaan werke..dus dan zijn 2 van de 5 dus nog een weg te legge..idd ik lig kei vroeg in mijn bed meestal wel spijtig..en ik ga zo goed als dagelijks iets dinke mee men ma dus beetje dag besteding heb ik..Zomaar wat ideeën:
Al met al is er dus niet veel wat je 's ochtends uit bed trekt en 's avonds wakker houdt. Persoonlijk zou ik dan ook de hele dag in bed liggen. Die ouwe-lullen opmerking over ritme komt weer eens om de hoek...
- Geen dagbesteding
- Geen werk
- Geen hobby's / sport
- Geen relatie
- Geen passie meer (lees: drugs)
Zoek je passie in bovenstaande zaken en je zult zien dat er langzaam meer energie komt. Uitgaand van je gebruikersnaam ben je 33, de gloriedagen van je volwassen leven, geniet daarvan!
- edit -
Sorry, dat waren aannames! Ik weet niet of het allemaal zo is, maar het zijn voor mij wel de grootste drijfveren in dit leven...
Ja maar heb zo een mooie jaren beleefd met de pep..maar ja de kwaliteit laat het nimmer toe..dus éénigste oplossing is er om mee te stoppen..alle dat probeer ik toch en lukt mij goe tot nu toe..maar moet in de toekomst kijke nu..Idd MDMaap geef ze maar eens een veeg uit de pan, het wordt tijd dat ze terug in het zadel zit , genoeg aangemoddert, de mooiste jaren moeten nog komen Lotske met name de nuchtere jaren, ooit kijk je terug in zwart wit gedachten naar die speed periode, ze zullen je enkel nog nachtmerries geven die herinneringen ipv de heimwee die je nu hebt naar flink opgepept staan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."