#1
Voor elke verslaving geldt dat je zelf echt moet willen stoppen om succesvol te zijn. Als het van een ander moet maar jij staat er niet achter dan wordt het ook niks.
Waar ben je geweest.?
Ik ben in broeders allexiaenen in tienen geweest..nu zou ik naar broeders allexiaen boechout gaan..Afkickafdeling in az groeninge
Werkte ze daar met en stappen plan.?en hoelang ben je daar geweest.?Afkickafdeling in az groeninge
Werkte ze daar met en stappen plan.?en hoelang ben je daar geweest.?
Heb daar bijne 4 maande gebleven zonder resultaat..Het plan werd individueel per patient en problematiek opgemaakt. De eerste weken zijn detox en daarna word bepaald of je kan blijven of doorgestuurd word naar een afdeling/centrum waar de problemen doelgerichter aangepakt worden. Ik heb er een kleine maand verbleven.
Wat bedoel je acceptateer die maand dat je ver.. bent.?wat moet achter ver kome.?Acceptateer die maand dat je ver.... bent
Maar tis niet enkel stoppen je moet je leven anders indelen.
Goed nadenken met wie je afspreekt
Heel je huis leeghalen jwa zakjes buisjes ga zo naar door
Na speed verslaving viel ik in een gat
Nergens zin in.
Moe
Zag niemand meer.
Door die acceptatie en doorzetten was ik 9 jaar clean
Moet zeggen ben in wel in een relatie geweest die tijd
Hoop dat ik van dat eenzaam vanaf ga geraken en het rot voelen..Netjes gezegt
Ver.... bedoel ik me je zeer rot voelen
En vooral heel eenzaam
Donderdag word ik opgenome in afkick kliniek..
Bedankt..ok das goed..Ik wens je veel succes lotske. Als de mogelijkheid er is laat ons even weten hoe je het daar stelt en hoe het verloopt!!
Veel zin heb ik er niet in..maar der is geen ander oplossing dan binne gaan..want heb geen zin om te werke enz..mss komt het dan wel terug..Cq bedoel ik mee oftewel
Ik ga heel eerlijk zijn
Maar ik denk dat je er nog niet klaar mee bent
Je zit nog lang niet op je diepste punt.
(Dit is mijn oordeel en mening gebaseerd op je post gedrag, ik kan er uiteraard helemaal naast zitten!
Voor speed verslaving.?Ik ben niet geforceerd een afkick kliniek in gegaan maar vrijwillig. Heb er een half jaar gezeten waarvan de eerste 6 weken detox was en de rest hevige therapiën waar je met jezelf geconfronteerd word. De therapiën kostte me een hele hoop energie en het hele process was daarom ook best zwaar. Uiteindelijk is het de beste keuze geweest die ik in mijn leven gemaakt heb.
Ik ben niet geforceerd een afkick kliniek in gegaan maar vrijwillig. Heb er een half jaar gezeten waarvan de eerste 6 weken detox was en de rest hevige therapiën waar je met jezelf geconfronteerd word. De therapiën kostte me een hele hoop energie en het hele process was daarom ook best zwaar. Uiteindelijk is het de beste keuze geweest die ik in mijn leven gemaakt heb.
Nee, voor blowen maar eigenlijk was primair voor gamen. I know klinkt stom maar gamen was mijn ontsnapping en wanneer ik niet aan het gamen was was ik wel aan het blowen.Voor speed verslaving.?
Ik heb volledig alle touwtjes zelf in handen en weet dat bepaalde drugs te verslavend voor me is waar ik dus extra mee moet oppassen. Voor alsnog heb ik alles onder controle. Dat is het ook, zodra je er achter komt hoe sterk je eigenlijk bent psychisch, kom je er achter dat het helemaal niet nodig is om verslaafd te worden. Je verslaat in een afkick kliniek toch grote dingen waar je tegenaan loopt. Als je er energie in stopt om er doorheen te komen kan je alles aan. Het gaat er ook niet om waarvoor je afkicked, het gaat erom dat je het achterliggende verhaal aan gaat en het een plaatsje gaat geven. Natuurlijk ga je er nog steeds tegen aan lopen. Maar je leert hoe je er mee om moet gaan.Ik las dat je zo nu en dan weer gebruikt. Ik wil hier verder niet over oordelen, maar ben meer benieuwd hoe je hier zelf tegenaan kijkt. Hoe kan je dit verantwoorden naar jezelf en heb je het idee dat je jezelf in de hand hebt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."